تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آریابارون Offline
#1 ارسال شده : 1399/11/20 03:39:18 ق.ظ
آریابارون

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9

امروزه از مصالح گوناگونی برای ساخت سازه‌های مختلف استفاده می‌شود یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین این مصالح ساندویچ پانل‌ها هستند. ساندویچ پانل‌ها در واقع ساختارهایی مرکب و سه لایه هستند که مزایا و قابلیت‌های جالبی از خود نشان داده‌اند. این ساختارها علاوه بر وزن پایین، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند. در این مقاله قصد داریم این محصولات را بیش‌تر بررسی کرده و شرکت تولیدکننده ساندویچ پانل آریا بارون توس را معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

امروزه یکی از جایگزین‌های مناسب برای مصالح سنتی در ساختمان‌سازی ساندویچ‌ پانل‌ها هستند. این مصالح با توجه به کاربرد و مزایای گسترده خود توانسته‌اند به خوبی جای خود را در صنعت ساختمان‌سازی باز کنند. با در نظر گرفتن تئوری‌های مهندسی می‌دانیم که سختی خمش و استحکام ساندویچ پانل‌ها با توان سوم ضخامت‌ آن‌ها رابطه‌ای مستقیم دارد. بدین ترتیب تلاش می‌شود که در ساندویچ پانل از هسته‌هایی با وزن پایین و ضخامت بالا استفاده شود تا استحکام بدون افزایش وزن سازه بیش‌تر شود. البته یکی از قابل توجه‌ترین وظایف هسته ایجاد فاصله‌ای مناسب میان رویه‌ها به جهت افزایش مساحت سطح مقطع و در نتیجه افزایش استحکام مجموعه است. با توجه به این مطالب می‌توان گفت که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مزیت ساندویچ پانل‌ها استحکام به وزن بسیار عالی این ساختارها است. البته در میان تمام ساختارهای مربوط به سازه‌ها، بهترین استحکام به وزن مربوط به ساختارهای لانه زنبوری است.

بهتر است توجه داشته باشید که ساندویچ پانل‌ها انواع گوناگونی دارند که می‌توان از آن‌ها برای سقف و دیوار سازه‌های گوناگون استفاده کرد. هر یک از این انواع نیز ویژگی‌ها و مزایا و معایب مربوط به خود را دارند که باید به هنگام انتخاب و سفارش به آن توجه کافی داشته باشید. البته ساندویچ پانل‌ها را می‌توان با توجه به فاکتورهای مختلفی به دسته‎های گوناگونی تقسیم کرد. علاوه بر این توصیه می‌شود که این سیستم‌های ساخت را از یک تولیدکننده ساندویچ پانل معتبر تهیه کنید تا از کیفیت آن اطمینان کامل داشته باشید. در ادامه برخی از انواع ساندویچ پانل به همراه مزایای آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

ساندویچ پانل PUR/PIR
از جمله مزایای این ساندویچ پانل‌ها می‌توان به هزینه پایین برای نصب، ضریب انتقال حرارت پایین، سازگاری با تمام اکسسوری‌ها، هزینه پایین به دلیل رقابتی بودن بازار، و همچنین مقاومت در برابر آتش اشاره داشت. با این وجود یکی از معایب استفاده از این پانل‌ها این است که به دلیل نوع سیستم جابجایی، ممکن است قادر نباشد که بر روی سطح بنا عایقی یکپارچه ایجاد کند.

ساندویچ پانل پشم معدنی
از جمله مزایای استفاده از این نوع پانل‌ها می‌توان به مقاومت بالا در برابر آتش، و همچنین هزینه پایین برای نصب اشاره داشت. اما این نوع از ساندویچ پانل‌ها وزن بالایی دارند و به همین دلیل ممکن است هزینه حمل آ‌ن‌ها زیاد باشد.

ساندویچ پانل پشم معدنی با غشاء ضدآب

اگر در ساندویچ پانل‌های پشم معدنی از غشاء ضدآب استفاده شود، می‌توان عایقی یکپارچه داشته و عمر مفید بیش‌تری را از سازه انتظار داشت. البته نصب این نوع از پانل‌ها کمی هزینه‌بر خواهد بود. علاوه بر این ضریب انتقال حرارت این نوع از ساندویچ پانل‌ها نیز بیش‌تر است.

تولیدکننده ساندویچ پانل آریا بارون توس
شرکت آریا بارون توس همزمان با پیدایش ساندویچ پانل‌های پلی اروتان در اروپا، فعالیت خود را در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع در کشور ایران و شهر مشهد آغاز کرد. در شرکت آریا بارون تمام محصولات زیر نظر مهندسین باتجربه و با به کارگیری ماشین‌آلات پیشرفته و تمام خودکار اروپایی، و با رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید و عرضه می‌شوند. آریا بارون همواره در جهت جلب رضایت مشتریان کوشیده است و در همین راستا موفق به دریافت گواهینامه‌های فنی و استانداردهای گوناگون از مراکز فنی معتبر شده است. از جمله دستاوردهای این شرکت می‌توان به تولید میلیون‌ها متر مربع انواع ساندویچ پانل و همچنین فعالیت گسترده در فروش خارجی اشاره داشت. تولیدکننده ساندویچ پانل آریا بارون توس در سال 1396 نیز به عنوان صادرکننده نمونه سال شناخته شد. تمام استانداردها و گواهینامه‌های کسب شده از سوی این مجموعه را می‌توانید در وبسایت شرکت آریا بارون توس مشاهده کنید.

انواع ساندویچ‌ پانل‌های آریا بارون توس
در شرکت آریا بارون توس انواع محصولات و ساختارهای مربوط به صنعت ساختمان‌سازی از جمله انواع ساندویچ پانل‌ها تولید و عرضه می‌شوند. از جمله انواع ساندویچ پانل‌های تولید شده توسط شرکت آریا بارون توس می‌توان به ساندویچ پانل‌های سقفی، دیواری، سردخانه‌ای، و همچنین ساندویچ پانل کلین روم اشاره داشت. از جمله ساندویچ پانل‌های دیواری تولیدشده توسط این شرکت نیز می‌توان به ساندویچ پانل‌های دو رو ورق، پیچ پنهان، یک رو ورق، و همچنین ساندویچ پانل‌های خاص اشاره داشت. ساندویچ پانل‌های سقفی نیز در انواع شادولاین (ذورنقه‌ای) و آردواز (تایل یا همان مدل سفال) تولید و عرضه می‌شوند. ساندویچ پانل‌های شادولاین در 5 مدل نروژ، ایتالیا، ترک، آلمان، و همچنین اسپانیا با استفاده از عایق‌های مختلف تولید می‌شوند. ساندویچ پانل‌های آردوایز نیز در دو مدل تولیپس و آیریس به صورت تک ورق و دو رو ورق تولید و عرضه می‌شوند.

تمام مشخصات و اندازه و ابعاد ساندویچ‌ پانل‌ها را می‌توانید در وبسایت این مجموعه مشاهده کنید. اگر همچنان در انتخاب نوع مناسب ساندویچ پانل برای سازه خود با مشکل مواجه هستید، می‌توانید از متخصصان این مجموعه کمک گرفته و یا به بخش راهنمای محصول در وبسایت شرکت آریا بارون توس مراجعه کنید تا با انواع ساندویچ پانل‌ها و ویژگی‌ها و کاربردهای هر یک آشنا شوید. علاوه بر این در صورت تمایل می‌توانید از سامانه واقعیت مجازی آریا بارون توس برای بازدید از هر یک از بخش‌های این مجموعه نیز استفاده کنید.

تولید کننده ساندویچ پانل آریا بارون
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.108 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت