تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

fidarco Offline
#1 ارسال شده : 1399/11/18 02:17:45 ب.ظ
fidarco

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

هنگام استفاده از این محصول، شما فقط نیاز دارید مقادیر کمی از قطعات (معمولاً 10 یا 20 قطعه) را روی مقیاس ها قرار دهید و مقیاس وزن واقعی آنها را محاسبه می کند و از آن به عنوان پایه ای برای شمارش قطعات استفاده می کند. برخی از مدل های مقیاس شمارش عملکردهای دیگری دارند که می توانند کار شما را بسیار آسان تر کنند. مقیاس شمارش باید با توجه به حداقل وزن قطعه ای که می خواهید با استفاده از عملکرد شمارش قطعه انتخاب کنید، انتخاب شود. برای انتخاب مقیاس های شمارش مناسب، باید در نظر داشته باشید که برای مثال، شمارش مقیاس هایی با دقت داخلی تنها 10 گرم، منطقاً قادر به وزن کردن قطعات 0.1 گرم نخواهند بود. بسته به مدل، وزن قطعه را می توان با وزن کردن قطعه یا وارد کردن مقدار از طریق صفحه کلید وارد کرد. وزنی که روی سکوی توزین قرار می گیرد از طریق وزن قطعه قبلی تنظیم شده تقسیم می شود. با این حال، انحرافات جزئی در وزن قطعه می تواند به نتایج نادرست برسد. با استفاده از بروزرسانی مرجع، می توان مقدار متوسط ​​وزن قطعه را تنظیم کرد تا نتیجه را بهبود بخشد. ترازوی قطعه شمار وجود دارد که می توانند وزن کلی، وزن قطعه و مقدار محاسبه شده را همزمان نشان دهند. مقیاس های شمارش ما تمام نیازهایی را که مقیاس های مدرن باید برآورده کنند، برآورده می کند. به منظور داشتن یک میانگین متوسط ​​بسیار دقیق، توصیه می شود بسته به مقدار کلی وزن مورد نظر، تعداد موارد مناسب را به عنوان مرجع انتخاب کنید. به عنوان مثال، برخی از مقیاس های شمارش ما را می توان برای شمارش قطعات و همچنین برای توزین حرفه ای استفاده کرد.

مهندسین ما برای کمک به شما در ارزیابی اینکه کدام یک از مقیاس ها و موازنه های ما با توجه به نیاز شما هستند، در دسترس هستند. برخی از ویژگی های آن شامل مناسب بودن برای کنترل موجودی مانند پلاستیک، پیچ و مهره ماشین کاری می باشد. پشتیبانی از عملیات ساده و آسان برای خواندن، ارائه دقت شمارش بهینه.

تبلیغات
dizell Offline
#2 ارسال شده : 1399/12/10 11:27:42 ق.ظ
dizell

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

جالب است بدانید آلودگی تولید شده در این موتور ها بسیار کمتر است از موتور های بنزینی اما خیلی اوقات برای شما پیش آمده که دیده اید یک کامیون به قدری دود تولید می کند که به تنهایی می تواند هوای یک محله را تا چند ثانیه کثیف کند برای حل این مشکل می توان از دیزل ژنراتور یا همان دستگاه تولید برق استفاده کرد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.085 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت