تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

comreg Offline
#1 ارسال شده : 1399/11/12 05:07:09 ب.ظ
comreg

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 54
مکان: تهران

از آنجاییکه کانادا یکی از پیشرفته ترین و توسعه یافته ترین کشورهای جهان است، می توان با ثبت شرکت در این کشور از مزایای زیادی بهره مند گردید.
از جمله مزایای سرمایه گذاری در کانادا عبارت است از:
_سرعت بالا در رسیدگی به پرونده
_شرایط آسان برای اخذ دریافت پاسپورت کانادایی با سرمایه گذاری در این کشور
_برخورداری از تحصیل رایگان برای تمامی فرزندان
_برخورداری از بیمه خدمات درمانی رایگان تا آخر عمر
_وجود جمعیت قابل ملاحظه ای از ایرانیان در شهرهای کانادا که سازگاری با فرهنگ این کشور را برای مهاجران ایرانی آسان ترنموده است.

شرایط سرمایه گذاری در کانادا:
به طور کلی، سرمایه گذار می بایست دارای سه شرط ذیل باشد:
دارا بودن تجربه بیزینس و مدیریت برای حداقل 3 سال در طول 5 سال گذشته (متقاضی می بایست تجربه مدیریت و مسئولیت کاری خود را در یک فعالیت قانونی نظیر مالک شرکت ثبت شده در ایران نشان دهد)
دارایی حداقل 1.600.00 دلار کانادا شامل پول نقد، سهام و یا ملک (متقاضی می بایست ثابت کند که حداقل دارایی او از راه های قانونی کسب شده است)
در انتها، پس از گزینش از طرف دولت فدرال یا ایالت کوبک سرمایه گذار بایستی مبلغ 800.000 دلار کانادا را بدون بهره به مدت پنج سال تحت اختیار دولت فدرال یا ایالت کوبک قرار دهد یا به یکی از بانک های مورد اعتماد دولت اجازه دهد این مبلغ را به جای او واریز کند و برای انجام این کار بانک مبلغی را حدود 180.000 دلار کانادا بعنوان بهره بانکی و سایر مخارج دریافت خواهد کرد.

طریقه ی ثبت شرکت در کانادا:
جهت ثبت شرکت در کانادا، قبل از هر اقدامی، چنانچه کار آزادی رو ثبت می کنید حتماً در رابطه با مجوزهای مربوط به آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. در ضمن ممکن است از طرف شهرداری شهر نیز با محدودیت هایی روبرو باشید.

برای ثبت شرکت در کانادا، سه گزینه پیش رو دارید:

Corporation
در این روش که مثل ثبت شرکت به روش سهامی خاص یا عام در ایران است، بیزینس ثبت شده و به عنوان یک شخصیت حقوقی تلقی می شود. لذا مسئولیت بیزینش به شرکت ختم می گردد و نه به افراد صاحب آن.در این شیوه حداقل 2 نفر عضو نیاز است .چنانچه شرکتی ورشکست گردد صاحبانش ورشکسته تلقی نمی شوند. ثبت این نوع از شرکت می تواند بسیار هزینه بر باشد.

Sole proprietorships
این شیوه،بسیار آسان است.در این روش کار آزاد به اسم یک نفر به ثبت می رسد.ایراد این روش در این است که درآمدش با درآمد شخصی فرد جمع می شود که ممکن است باعث افزایش مالیات پرداختی گردد.در ضمن فرد در چنین حالتی مسوولیت کامل دارد .لذا چنانچه ورشکست گردد ممکن است کل دارایی اش را از دست بدهد.در کانادا سابقه ورشکستگی بین 5 تا 7 سال در سابقه تجاری ورشکسته ثبت خواهد شد که آثار خوبی برای تاجر نخواهد داشت.

Partnership
در این شیوه دو یا چند نفر با یکدیگر شراکت می کنند.معمولاَ این شیوه را (به دلیل مسائل حقوقی پیچیده اش) کسانی مانند زن و شوهر ها انجام می دهند.این روش کاملاَ با روش قبلی شباهت دارد با این تفاوت که درآمد یا ضرر بیزینس بین شرکا تقسیم می گردد.ثبت بیزینس به این شیوه کمی مشکل تر از شیوه قبل است.
تبلیغات
kani1987 Offline
#2 ارسال شده : 1401/04/27 10:00:30 ق.ظ
kani1987

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 30

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.086 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت