تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

ahmadi76 Offline
#1 ارسال شده : 1399/10/26 00:12:22 ق.ظ
ahmadi76

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

ساختمان و شستشوی نما با طناب بدون داربست
پارسیان نما نماشویی همان طور که از نامش پیداست یعنی شست و شوی نمای ساختمان که در مواقع کثیفی و نامش پیداست یعنی شست و شوی نما ساختمان که در مواقع کثیفی و ینار ودودود در گذشته برای نظافت کردن نما کارهای مختلفی انجام میشد که چندان اثرگذار نبود. مثلا پاک کردن شیشه ها یا پنجره ها نهایت کاری بود که اشخاص می توانستند انجام دهند تا نمای سازنا تخود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های بسیاری وجود دارد که میتوان با به کارگیری از آنان ننمای سازه رایا این عمل نماشویی نام دارد که امروزه با به کارگیری از ابزار و وسایل گوناگون و شیوه های گوناگون اننامتی زارنری از ابزار و وسایل گوناگون و شیوه هاش گوناگون ان شامتی زوناگون اننامتی زارگیری از ابزار و وسایل گوناگون و شیوه هاش گوناگون ان شامتی زوناگون اننامتی ارگیری از ابزار و وسایل گوناگون و شیوه هاش گوناگون ان شامتی. در واقع هدف از نماشویی از بین بردن مواد و مصالح زائدی است که در نماشویی دو آیتم بسیار مهمه


✦ شرکتی و یا موسسه ای که مسئولیت نماشویی ساختمان شما را بر عهده دارد.
✦ مواد و ابزاری که جهت نماشویی ساختمان شما مورد استفاده قرار می گیرد.















نماشویی خدمات
نمای ساختمان جزو اصلی ساختمان محسوب یک می شود که در واقع میتوان گفت نمای سازه حکم لباس آن را برای ایفا میکند و به آن در زینت بخشیدن اهمیت بسیاری دارد. یکی از راهکارهای ارزان برای زیبا جلوه دادن نمای ساختمان نماشویی می باشد. شستشوی نما میتواند هم به زیباتر جلوه دادن سازه و هم در زیباسازی شهری نیز نقش بسزایی ایفا کند. شست و شوی نما در سطح کلان شهرهایی چون تهران که از آلودگی زیادی برخوردار هستند اهمیت زیادی دارد.

با دقت به سختی کار و تخصصی شدن جهت نماشویی شرکت های زیادی تاسیس گردیده اند که با به کارگیری از تجهیزات توسعه یافته و کارگران کار آزموده , براحتی این کار را انجام می دهند. فعالیت این موسسه ها به حدی رونق یافته که امروزه علیرغم سختی کا در شهرهای بزرگ به یکی ازشاغل پردتدتم دروزه بنابراین با دقت به عوامل فراوانی که سبب ساز تخریب نما می گردند و هزینه گزافی کناه باید بای شراز پربب ساز تخریب نما می گردند و هزینه گزافی شراه باید بای شراز ربب ساز تخریب نما می گردند و هزینه گزافی شراه باید بای شراز ربب ساز تخریب نما می گردند و هزینه گزافی شناه باید بای شاه براد بای شرازسبپبزد

روش های نماشویی
✽ نماشویی با طناب:

امروزه روش های نوینی برای کار در ارتفاع روی کار آمده اند که در مقایسه با داربست از امنیت و محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند. یکی از این شیوه ها شستشوی نما با استفاده از طناب می باشد که برای پاکسازی نما بسیار مورد استفاده قرار میگیر. ولی با این وجود به کارگیری داربست به منظور شستشوی نما هنوز هم بسیار رایج می باشد. نحوه انجام این گونه نماشویی به این گونه می باشد که شخص با استفاده از یک طناب که در قسمت بالایی سازه به صورت کاملا محکم و امن بسته شده است, از سازه معلق گردیده و شروع به انجام شست و شوی نما می کند. شستشوی نما با طناب دارای مزیت هایی نسبت به روش های دیگر نماشویی می باشد که به عنوان مزیت هایی نسبت به روش های دیگر نماشویی می باشد که به عنوان مهمترین ققن شنابی روش چون در این روش برای پایین رفتن از ساختمان دیگر به داربست و غیره نیازی نیست.

✽ نماشویی با بالابر:

الف) کلایمر: بالابر از جمله دستگاه هایی می باشد که برای سازه هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود برای مثال برای ارائه خدمات به برج ها و یا این که سدها و غیره , شخص متخصصی که می خواهد از طناب آویزان شود اول به این دستگاه وصل گردیده و سپس از بالا تا پایین ساختمان را طبقه به طبقه نماشویی می کند. این دستگاه یکی از ابزارهای نماشویی ساختمان محسوب میشود که معمولا از کارخانجات صنعتی به صورت روزانه اجاره گرفته می شود چون نگهداری , حفاظت و سرویس این دستگاه بسیار پیچیده و تخصصی می باشد و بایستی حتما از آن اطمینان کامل داشت تا خدایی نا کرده خسارات جانی به هیچ کدام از اشخاص گروه شستشوی نما وارد نشود.

ب) بالابر هیدرولیکی: بالابرها کاربردهای فراوانی در صنعت و خدمات ساختمانی دارند که به دو دسته تقسیم می شوند یکی از آنها بالابرهای جناقی پرتابل هستند که وزن کمتری را تحمل نموده و به راحتی جابجا می شوند و از نظر هزینه مقرون به صرفه تر و از حیث تعمیرات و سرویس ، وقت و زمان کمتری را صرف میکنند. به بالابرهای ریلی نیز که قابلیت و امکان حمل و جابجایی راحت تری دارند و وزن بیشتری را می توانند تحمل نمایند میتوان بعنوان دسته دوم بالابرهای ماشینی اشاره نمود .

انواع نماشویی ساختمان
✽ نماشویی با واترجت: زمانی که نمای ساختمان خیلی آلوده و کثیف نباشد از این فتده. از واترجت می توان برای شستشوی نمای سیمانی ، نمای سنگی ، نمای کامپوزیت و نمای شیشه و غیره بهره برد.

✽ نماشویی با سندبلاست: از این دستگاه برای شستشوی نماهایی که دارای جرم زیادی می باشند استفاده می گردد. این دستگاه دارای توان بسیار زیادی می باشد که قادر است همه جرم ها , آثار زنگ زدگی, رسوبات آهکی و لکه های چربی را به راحتی از بین ببرد و نما را تماما شستشو دهد .

✽ نماشویی با دیسکلر: دیسکلر یکی از مواد شوینده در شست و شوی نمای ساختمان می باشد و برای نماهای سنگی یا سرامیکی بیشتر بکار میرود که خواص چربی زدایی و تمیز کنندگی فوق العاده ای دارد . برای استفاده از این ماده شوینده در هنگام شستتشو بایستی با در نظر داشتن اینکه این ماده باید به مقدار بسیار دقیقی به کار رود وقتی که واترجت آب را با فشار قوی به سمت نمای ساختمان می پاشد کمی از این مواد شستشو را به نما بزنیم .

✽ نماشویی با ابر و تی: از این روش بیشتر برای شستشوی نمای شیشه ای یا کامپوزیت استفاده می شود که می بایست به این نکته دقت داشت که این روش سرعت کمتری نسبت به شیوه های دیگر دارد , به این صورت که نما بصورت سنتی با استفاده از شوینده ها و با کمک تی یا ابر بوسیله دست پاک می شود و سپس آبکشی می گردد.

✽ نماشویی با پلیش: پلیش ماده ای است که خواص براق کننده و پاک کننده دارد. اگر بعد از نماشویی از پلیش بر روی سطوح استفاده کنیم سبب می شود که نما دیرتر کثیف شود و بیشتر به چشدم. بیرتر به چشدم. این ماده مانع نشستن ریزگردها بر روی نما میشود و تا چند سال نمای شما را زیبا و پاک نشان میدهد. همینطور به تازگی موادی نیز به وجود آمده است که با استفاده از تکنولوژی نانو ایجاد شده است که این مواد تاثیر بیشتری نسبت به پلیش بر روی نما دارد و طول عمر آن نیز بالاتر می باشد .

بایستی این نکته را در نظر داشته باشید که این حرفه یک کار تخصصی می باشد و اگر می خواهید یک شست و شوی نما موفق داشته باشید می بایست موسسات خدماتی که دارای اعتبار در این زمینه میباشند را انتخاب نمایید. چون نماشویی نیاز به ابزار و امکانات دقیق و بی نقصی دارد. همینطور اشخاصی که این عمل را انجام می دهند بایستی دارنده تخصص لازم در این امر باشند. شما می توانید به راحتی این کار را به پارسیان فیدار پاسارگاد بسپارید تا در نهایت از نمای خود و تمیزی آن رضایت کامل داشته باشید و همینطور از بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری فرمائید.
تبلیغات
alireza663 Offline
#2 ارسال شده : 1400/12/02 04:57:58 ب.ظ
alireza663

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17

با سلام و احترام
شرکت کرج داربست در زمینه انواع نصب و اجاره داربست فلزی در کرج ، داربست پله گرد ، کفراژ ، داربست در کردان و ... فعالیت دارد.جهت اشنایی بیشتر به این لینک مراجعه کنید
ahmadilift Offline
#3 ارسال شده : 1401/11/04 07:36:36 ب.ظ
ahmadilift

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

با سلام
گروه فنی مهندسی احمدی بدون هیچ واسطه ای دارای سابقه ای درخشان از تولید تا نصب انواع بالابر هیدرولیکی، بالابر صنعتی، بالابر فروشگاهی و بالابر ثابت، با بهترین کیفیت به همراه قیمت مناسب، طراحی متناسب با فضا، مشاوره و بازدید کارگاه رایگان است.
برای اطلاعات بیشتار به سایت ما سر بزنید. بالابر احمدی

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.176 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت