تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

emilyfarahi Offline
#1 ارسال شده : 1399/10/07 01:55:18 ق.ظ
emilyfarahi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19
زن
مکان: تهران

بازی‌های مجموعه Assassins Creed طرفداران زیادی دارند. هر موقع که بازی جدیدی از این مجموعه معرفی می‌شود، معمولاً سر و صدای زیادی به پا می‌کند.
assassins

شماره جدیدی از سری بازی‌ Assassin’s Creed که با نام بازی Assassin’s Creed Valhalla شناخته می‌شود در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته که این بار داستان وایکینگ‌های مبارز را در سرزمین‌های شمالی و در میان قوم جنگجوی «وایکینگ» (Viking) روایت می‌کند.سری بازی‌ های اساسین کرید ساخت استودیو معتبر بازیسازی «یوبی‌سافت» (Ubisoft) است که سابقه طولانی و عناوین متعددی در صنعت بازی دارد.

وقتی صحبت از سری بازی‌های Assassin’s Creed می‌شود، خاطرات خوب زیادی از گذشته به ذهن من خطور می‌کند. خاطراتی چون اولین معرفی این سری توسط «جید ریموند» (Jade Raymond) معروف و محبوب که در آن دوران در «یوبی‌سافت» کار می‌کرد و عملا با همین سری هم مشهور شد. یا «اتزیو آدیتوره» (Ezio Auditore) قهرمان شماره دوم بازی که به نظر من و بسیاری دیگر از گیمرها یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این سری است.


داستان بازی اساسین کرید 2020

داستان بازی Assassin’s Creed Valhalla درباره گروهی از وایکینگ‌ها است که از سرزمین‌های خودشان خارج می‌شوند و به انگلستان حمله می‌کنند. آن‌ها قصد دارند با این کار صاحب زمین‌های جدیدی برای زندگی کردن شوند و آسایش نسل‌های آینده خودشان را تضمین کنند. شخصیت اصلی بازی اساسینز کرید: والهالا ایوور (Eivor) نام دارد که یکی از همین وایکینگ‌ها است و آن‌ها را رهبری می‌کند. روستای محل زندگی ایوور نقش پررنگی هم در داستان و هم در گیم پلی بازی دارد. این روستا در واقع پایگاهی است که در آنجا تدارکات لازم برای نبردها و حملات وایکینگ‌ها پیش‌بینی می‌شوند. بخش‌های مختلف روستا نیز قابل ارتقا هستند و می‌توان با بزرگتر کردن این پایگاه، به امکانات و آیتم‌های جدیدتری هم دست پیدا کرد.

اما خط داستانی اصلی اساسین کرید ۲۰۲۰ به نبردهای بین وایکینگ‌ها و انگلستان به رهبری شاه آلفرد می‌پردازد. گفته می‌شود که قصه این بازی بسیار پرجزئیات است و وقایع دراماتیکی را روایت می‌کند. ظاهراً در ابتدای قصه اساسین کرید ۲۰۲۰ شاهد شکست شاه آلفرد هستیم. او در ادامه تلاش می‌کند تا دوباره انگلستان را متحد سازد و در مقابل وایکینگ‌ها ایستادگی کند.

یکی از ویژگی‌های جالب بازی اساسینز کرید 2020 امکان انتخاب جنسیت مرد یا زن برای شخصیت اصلی است. شما در ابتدای بازی می‌توانید تعیین کنید که ایوور یک قهرمان مذکر یا مونث باشد. البته مثل بازی‌های قبلی این مجموعه، بخش‌هایی از داستان نیز در زمان معاصر روایت خواهد شد. این قسمت‌ها که در دنیای مدرن اساسین کرید ۲۰۲۰ جریان دارند، ماجراهای مربوط به شخصیت لیلا حسن را دنبال می‌کنند که در دو بازی Origins و Odyssey با او آشنا شده بودیم.


گیم‌ پلی بازی اساسین کرید 2020

گیم پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla مثل نسخه‌های اخیر این مجموعه، المان‌های نقش آفرینی زیادی دارد. منظورمان از المان‌های نقش آفرینی، امکان شخصی‌سازی کاراکتر اصلی و تجهیزات قابل استفاده در بازی است. همچنین می‌توان مهارت‌های مختلف ایوور را به تدریج ارتقا داد و از این طریق، او را به شخصیت قوی‌تری تبدیل کرد.

همان طور که گفتیم، گیم پلی بازی اساسین کرید والهالا در سرزمین‌های نروژ و انگلستان جریان خواهد داشت. شهرهای بزرگی مثل لندن، وینچستر و یورویک بخش زیادی از نقشه بازی را تشکیل می‌دهند. برای سفر بین سرزمین‌های اساسین کرید ۲۰۲۰ نیز وایکینگ‌ها از کشتی استفاده می‌کنند که این کشتی هم قابل شخصی‌سازی است. ایوور با رفتن به سرزمین‌های مختلف می‌تواند در آنجا برای افرادش اقامتگاه بسازد و از این طریق قلمرو خود را گسترش دهد. در واقع محوریت اصلی گیم پلی اساسین کرید ۲۰۲۰ ساخت و گسترش یک ارتش از وایکینگ‌ها برای مبارزه با کشور انگلستان است.

در بخش مبارزات بازی نباید از مهارت‌های اساسینی ایوور غافل شویم. او مثل شخصیت‌های اصلی بازی‌های قبلی این مجموعه، از یک تیغه مخفی (Hidden Blade) استفاده می‌کند که به نوعی نماد اساسین‌ها است. البته تیغه مخفی ایوور خیلی هم مخفی نیست و بر خلاف آنچه که تاکنون در بازی‌های این مجموعه دیده بودیم، به صورت کاملا آشکار بر روی دست او جاسازی شده است.

از دیگر ویژگی‌های مهم گیم پلی در بازی اساسین کرید ۲۰۲۰ امکان استفاده از دو سلاح به طور همزمان است. ایوور می‌تواند در هر کدام از دستان خود یک سلاح داشته باشند و با آن‌ها مبارزه کند. پیش‌بینی می‌شود که نبردهای بازی بسیار شلوغ و سخت باشند. به همین خاطر شخصیت اصلی هم به سلاح‌ها و قابلیت‌های زیادی مجهز شده تا بتواند با دشمنان قدرتمندش مبارزه کند.

بازیکنان می‌توانند با استفاده از خدمه کشتی خود به دهکده‌های مختلف حمله کرده و آن‌ها را تصاحب کنند. تمامی جزئیات این حملات به صورت تعاملی و Real Time بوده و حس حمله به یک منطقه واقعی را ایجاد خواهد نمود. علاوه بر این‌ها، ایوور توانایی استفاده از تجهیزات مخصوص محاصره را دارد. مخاطبان با استفاده از غنائم هر حمله، به ارتقای خدمه، کشتی و توانایی‌های ایوور می‌پردازند. طبق اطلاعات منتشر شده، تنوع دشمنان در بازی Assassin’s Creed Valhalla بیشتر از تمامی نسخه‌های قبلی این فرنچایز است. هوش مصنوعی دشمنان نیز بهبود یافته و در مبارزات، شاهد استفاده آن‌ها از محیط خواهید بود.

سیستم شهرهای (Settlement) بازی اساسینز کرید: والهالا بسیار پیشرفته بوده و مخاطبان می‌توانند با شهرهای مختلف متحد شده و به دیگران حمله کنند. این سیستم بازی Assassin’s Creed Valhalla بسیار گسترده و جذاب به نظر می‌رسد. علاوه بر این‌ها، سیستم مخفی‌کاری نیز مشابه با عناوین قدیمی‌تر سری بوده و به مخاطب اجازه استفاده از لباس‌های مختلف (Disguises)‌ را خواهد داد. سیستم مبارزات نیز دستخوش بهبودهایی شده و اکنون ضربات سنگین‌تر به نظر خواهند رسید. مخاطبان می‌توانند اعضای بدن دشمنان را هدف گرفته و آن‌ها را از بدنشان جدا کنند. سپرها نیز پس از غیبتی موقتی در نسخه قبلی، در بازی اساسین کرید 2020 بازخواهند گشت. آیوور توانایی پرتاب تبرهای خود را داشته و از این طریق صدمه بالایی به دشمنان وارد خواهد کرد. فعالیت‌های جهان‌باز بازی اساسین کرید ۲۰۲۰ شامل ماهی‌گیری، شکار، شرط‌بندی و نبرد رپ (!) می‌شوند. طبق سنت جدید سری، پرنده‌ای آیوور را همراهی خواهد کرد.

سخن پایانی

اساسین کرید: والهالا اواخر سال جاری میلادی و تقریباً به صورت همزمان با کنسول‌های نسل نهم وارد بازار می‌شود و یکی از اولین بازی‌هایی است که روی این کنسول‌ها می‌توان تجربه کرد.

بازی Assassin’s Creed: Valhalla یک بازی سرگرم کننده است که گرافیک زیبا و موسیقی دلنشینی دارد و بلد است یک داستان پر کشش را روایت کند. شاید Assassin’s Creed: Valhalla در حد عناوین شاهکاری مانند Witcher III: Wild Hunt یا Bloodborne نباشد، شاید پاشه آشیل قدیمی این مجموعه یعنی گیم‌پلی مبارزات معمولی، در این شماره نیز تکرار شده باشد، اما می‌تواند عنوانی مفرح باشد و تا مدتی شما را سرگرم کند.

منبع: دنیای بازی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.128 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت