تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

abolfazld Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/28 01:06:37 ب.ظ
abolfazld

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11
مکان: ایرپلین تیکت

پلاک خودرو یکی از مناسب‌ترین اقلام اطلاعاتی جهت احراز هویت خودروها می‌باشد. «سامانه‌ پلاک خوان خودرو بهسان» ابتـدا توسـط دوربین های مخصوص، تصویری از خودروی عبوری اخذ می‌کند و سپس با استفاده از روش‌های پردازش تصویر پیشرفتـه شماره‌ی پلاک خودرو را استخراج می‌نماید. با استفاده از نرم افزار پلاک خوان دیگر نیازی به نصب تگ روی خودروها و یا دادن برگه‌ی دستی ورود و خروج نمی‌باشد. نرم افزار پلاک خوان علاوه بر ثبت و شناسایی پلاک خودرو، سوابق ورود و خروج خودروها را در گزارشات خود ارائه می نماید. با استفاده از نرم افزار پلاک خوان می‌توان تمامی اطلاعات مربوط به خودرو های وارد شده به سامانه را بازیابی کرد. نرم افزار پلاک خوان امنیت و آرامش کامل را با نظارت بر ورود و خروج خودروها، تأمین می نماید .
از جمله کاربردهای نرم افزار پلاک خوان پارکینگ بهسان می توان به سامانه های پلاک خوان تردد جاده ای ، پارکینگ عمومی ، پارکینگ خصوصی ، مدیریت تعمیرگاه ، کارواش و تعویض روغن اشاره نمود.
تردد جاده ای
نرم افزار پلاک خوان تردد جاده ای بهسان :
از جدیدترین روش های ثبت تردد خودروها می توان به بهره گیری از سامانه های پلاک خوان اشاره نمود. سامانه های پلاک خوان قادرند بدون استفاده از تجهیزات جانبی خاص (مانند گیرنده‌های رادیوئی و یا ردیاب‌های ماهواره‌ای)، اقدام به ثبت پلاک خودروها نمایند. ثبت پلاک خودروها می تواند به منظور آمارگیری، اطلاع از تردد خودروهای مورد نظر، ثبت تخلف ورود به طرح ترافیک و یا مناطق زوج یا فرد، ثبت تخلف سرعت غیر مجاز و … مورد استفاده قرار گیرد. شرکت بهسان اندیش مفتخر است تاکنون موفق به نصب و راه اندازی این سامانه در سازمان های دولتی، ارگانهای نظامی و شرکت های خصوصی و … گردیده است.

پارکینگ خصوصی
نرم افزار پلاک خوان بهسان (پارکینگ خصوصی) :
این نرم افزار یکی از کم هزینه‌ترین سامانه‌ها برای تشخیص خودروها است، چرا که برای استفاده از آن هیچ نیازی به مجهز کردن خودروها به وسیله‌ی خاصی (مانند گیرنده‌های رادیوئی و یا ردیاب‌های ماهواره‌ای) وجود ندارد. در پارکینگ های خصوصی با ثبت پلاک های مجاز در نرم افزار، هنگام مشاهده پلاک های مجاز ، اجازه ورود صادر میگردد.

امکان کنترل راهبند یا درب برقی، ثبت ترددهای انجام شده، تعریف پلاک های مجاز و غیرمجاز، ثبت تخلفات نگهبانان و… از جمله قابلیت های این سامانه می باشد

پارکینگ عمومی
نرم افزار پلاک خوان بهسان( پارکینگ های عمومی ) :
این نرم افزار هنگام ورود پس از خوانده شدن خودکار پلاک خودرو، با تحویل کارت پارکینگ و یا چاپ رسید بارکددار توسط اپراتور ، خودروی ورودی وارد پارکینگ می گردد. هنگام خروج نیز پس از خوانده شدن خودکار پلاک خودرو و دریافت کارت پارکینگ و یا رسید بارکددار توسط اپراتور، هزینه استفاده از پارکینگ با محاسبه مدت زمان توقف خودرو در پارکینگ محاسبه می شود. این نرم افزار کلیه امکانات نرم افزار پارکینگ خصوصی را نیز دارا می باشد به عنوان مثال می توان علاوه بر قابلیت دریافت هزینه بابت توقف خودروها در پارکینگ، خودروهایی را نیز در سامانه به عنوان لیست سفید تعریف نمود که تردد آن خودروها بدون هزینه در نظر گرفته خواهد شد. همچنین می توان بصورت پیش پرداخت هر خودرو را برحسب پلاک آن شارژ نمود که هزینه تردد یا توقف در پارکینگ از آن کسر می گردد.

در نرم افزارهای پلاک خوان ویژه پارکینگ عمومی جهت امنیت خودروها، از طریق کارت RFID ، قبض بارکد دار، کارت بارکد دار، شماره زنی به طور دستی یا شماره زنی خودکار سعی بر شناسایی راننده وسیله نقلیه می شود و امنیت پارکینگ افزایش پیدا میکند.


نرم افزار مدیریت تعمیرگاه ، کارواش و تعویض روغن بهسان :
با عبور کلیه خودرو ها از ورودی و ثبت پلاک آن ها توسط دوربین در صورتی که پلاک خوانده شده از قبل در این سامانه تعریف شده باشد ، اطلاعات مربوط به صاحب خودرو و سرویس های قبلی به اپراتور سیستم نمایش داده می شود.

در غیر این صورت اگر پلاک خودرو برای اولین بار خوانده شده باشد ، اپراتور قادر به ثبت اطلاعات و تعریف پلاک خودرو در سامانه می باشد.

این سامانه جهت ارائه فاکتور و یا پیش فاکتور دارای دو قسمت خدمات و کالا می باشد که لیست خدمات و کالا ها با توجه به نوع و مدل خودرو ها قابل تعریف می باشد.

اپراتور پس انتخاب خدمات و کالا های مورد نظر قادر به صدور و چاپ فاکتور و یا پیش فاکتور برای خودروی مربوطه می باشد.

منبع:
https://behsanandish.com/portfolio-item/%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%A9-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.096 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت