تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

amirhossein Offline
#1 ارسال شده : 1399/09/18 01:43:35 ب.ظ
amirhossein

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

قفل کارتی یکی از انواع قفل دیجیتال است که با تکنولوژی های مختلف کارتی و با استفاده از کارت عمل میکند، استفاده از این قفل ها امنیت خانه و محل کار را تامین میکند، زمانی که از این قفل ها استفاده میکنید دیگر نیازی به استفاده از کلید های مکانیکی نیست، از این قفل ها معمولا در هتل ها و شرکت های بزرگ استفاده میشود. برای هر یک از این قفل ها میتوان تا ۲۰۰ کارت ثبت کرد.
برای خرید قفل کارتی به سایت یوکا مراجعه کنید.

اگر از این قفل های کارتی برای باز کردن درب استفاده میکنید باید با انواع کارت های قابل صدور هم آشنا باشید و روش کار با هر یک از آنها را بدانید. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع این کارت ها را بررسی کنیم.
انواع کارت ها
۱- کارت time

یکی از کارت هایی است که برای قفل های هتلی صادر میشود،برای صدور این کارت ها از طریق نتظیم ساعت استفاده میشود تا برای گزارش گیری بتوان از آنها استفاده کرد. از این کارت زمانی استفاده میشود که زمان و ورود خروج مهم باشد و بخواهید برای دسترسی یک زمان مشخص را در نظر بگیرید.



۲- کارت rest

این کارت زمانی استفاده میشود که نیاز به بازیابی اطلاعات داخل قفل باشد، از کارت میتوان در قفل های کارتی و قفل های هتلی استفاده کنید.



۳- کارت مستر

این کارت یکی از مهمترین کارت های قابل صدور برای این قفل ها است که تمامی امکانات مدریریتی لازم برای کار با قفل ها را دارا است، با استفاده از این کارت این امکان را دارید که در هر زمانی قفل درب ها را باز کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.086 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت