تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

dkstyle Offline
#1 ارسال شده : 1399/07/30 04:36:06 ب.ظ
dkstyle

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

حفظ سلامت و مراقبت از اندام های حساس بدن امری ضروری است بنابراین انتخاب لباس زیر که عاملی تاثیر گذار در حفاظت از اندام های حساس می باشد نکته ای بسیار مهم است. در زمان خرید انواع لباس زیر از جمله شورت و زیرپوش مردانه


باید از جنس و مدل مناسب اطلاعات کافی داشت تا علاوه بر حفاطت از اندام ها در زمان استفاده از آن ها حس راحتی و آرامش نیز داشته باشیم. در زمان های گذشته اغلب لباس های زیر از نخ و ابریشم ساخته میشد که همین موضوع باعث پاییت آمدن قدرت کشسانی پارچه شده بود و مشکلات بسیاری را پدید می آورد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت پارچه های مختلفی با جنس های گوناگون روانه بازار شد و در بعضی اوقات در مواد اولیه لباس های زیر علاوه بر نخ از نایلون نیز استفاده شد زیرا نایلون خاصیت کشسانی پارچه را بالا برده و در نتیجه پارچه منعطف تر و راحت تر خواهد شد بنابراین استقبال آقایان از شورت مردانه گیاهی که با نایلون ترکیب شده بودند افزایش یافت و رفته رفته محبوبیت لباس های زیر تمام پنبه کاهش یافت.



انواع پارچه گیاهی

پنبه ای
ویژگی های بسیار این پارچه باعث راضی نگه داشتن بسیاری از افراد می باشد زیرا این نوع پارچه استفاده شده در لباس زیر مردانه دارای استحکام کافی، لطافت و وزن کم که خود ویژگی های مهمی به شمار می روند.


ابریشمی
ابریشم از گذشته تا کنون پارچه ای گران قیمت بوده است که معمولا برای لباس های زیر رسمی مورد استفاده قرار میگیرد. این پارچه بر خلاف ظاهر نرم خود بسیار مستحکم بوده و دوام بالایی دارد.


بامبو
لباس زیر تهیه شده از جنس بامبو دارای ویژگی هایی مانند لطافت، یکدستی، جذب بالا، خواص انتی باکتریال، قابلیت کشسانی بالا و قدرت بازگشت پذیری بوده که این ویژگی ها این لباس زیر مردانه گیاهی را بسیار پرطرفدار نموده است.


ریون
این پارچه نوعی پارچه نیمه مصنوعی محسوب می شود که از سلولز ساخته شده است و جایگزینی برای ابریشم می باشد. به علت لطافت خنکی، قابلیت جذب بالا و کشسان بودن این پارچه استفاده از آن در فصول گرم سال بسیار مناسب است. اصطلاحا به لباس زیر های تهیه شده از این نوع پارچه گیاهی نیز گفته می شود.



نکات خرید شورت های گیاهی
زیرپوش و شورت مردانه گیاهی را باید با داشتن اطلاعات کافی خریداری نمود زیرا این نوع لباس زیر دارای انواع نامرغوبی هستند که علیرغم ظاهر زیبا و جنس لطیفی که دارند در ساخت آن ها از مواد اولیه مضر استفاده می شود و ممکن است باعث خارش، آلرژی پوست و آسیب رسیدن به اندام های حساس شوند. علاوه بر این در هنگام خرید لباس زیر به تنگ نبودن آن دقت فراوانی کنید زیرا استفاده از شورت مردانه تنگ جریان هوا را به حداقل می رساند که این موضوع آسیب زیادی به بدن می رساند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.204 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت