تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

asdf Offline
#1 ارسال شده : 1399/07/01 05:50:47 ب.ظ
asdf

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 45

تشکرها: 11 بار
2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
مدل های مختلف موکت را بررسی کنید
همانند جنس موکت، مدل های موکت ها نیز متنوع است. اما باید بدانید تقریبا همه مدل ها را می توانید برای اغلب جنس های مختلف موکت بیابید. مگر اینکه موکت ها از نظر بلندای پرز با یکدیگر متفاوت باشند که در این صورت مدلی منحصر به فرد خواهند داشت. وقتی برای خرید موکت مراجعه می کنید شاید همه موکت ها به نظرتان یک شکل باشد اما به ظرافت و مدل های مختلف آن توجه کنید و در نهایت مدلی که مناسب دکوراسیون خانه یا محل کار شما خواهد بود را انتخاب کنید.

قیمت موکت را در نظر بگیرید
قیمت موکت با توجه به جنس موکت، رنگ و طرحی که دارد متفاوت است. پیش از اینکه بخواهید موکتی تهیه کنید بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید بر اساس آن بودجه بهترین و باکیفیت ترین را تهیه کنید. به عنوان مثال موکت های ضدلک یا موکت هایی که از الیاف طبیعی بافته شده اند اصولا قیمت گران‌تری نسبت به موکت های معمولی و یا نایلونی دارند. موکت تایل ها از سوی دیگر می توانند انتخاب مقرون به صرفه تری برایتان باشند، بخصوص اگر در خانه حیوان خانگی دارید که ممکن است موجب آلوده شدن موکت شود.

برای پلکان اغلب موکت ارزان تر تهیه می کنند اما با توجه به اینکه پلکان محل پر رفت و آمدی هستند باید موکتی انتخاب شود که زود خراب نشود. بنابراین با انتخاب جنس بهتر و طرح ساده تر شاید بتوان این مشکل را نیز با کمترین هزینه حل کرد.

به کیفیت موکت دقت کنید
کیفیت موکت به غیر از جنس موکت به نوع بافت آن نیز بستگی دارد. اگر موکت با جنس خوب اما بافت نامناسب بخرید ممکن است خیلی زود از بین بروند. بخصوص موکت های پشمی یا موکت تافتینگ ها که پرزهای بلندتری دارند و ممکن است در اثر راه رفتن این پرزها از جای خود خارج شوند. همچنین نحوه نصب موکت نیز به دوام و کیفیت آن مرتبط است.

به مراقبت های لازم و تمیز کردن موکت توجه داشته باشید
یکی دیگر از نکات مهم در خرید موکت توجه به تمیز کردن آن است. با توجه به اینکه موکتی که می خرید در کدام اتاق نصب می شود و چه اندازه ممکن است آلوده شود، موکتی را انتخاب کنید که تمیز کردن آن ساده باشد یا خیلی زود لکه ها و آلودگی ها را نشان ندهد.

مثلا اگر برای اتاق کودک موکت تهیه می کنید باید بدانید که ممکن است خیلی زود کثیف شود چرا که کودکتان هنگام بازی یا با دست آلوده ممکن است موکت را آلوده کند. در این صورت انتخاب موکت ضد لک یا موکت هایی با الیاف طبیعی شاید انتخاب بهتری برایتان باشد چرا که لازم نیست دائم آن ها را تمیز کنید. اما در هر حال هر موکتی که تهیه می کنید باید به تمیز کردن و مراقبت از آن توجه کنید.

اینکه در صورت آلوده شدن موکت، خودتان می توانید با شوینده های معمولی آن را تمیز کنید یا نیاز است با سازنده تماس بگیرید تا خدمات ویژه برای تمیز کردن موکت ارائه دهد نیز از جمله نکات مهم حین خرید موکت هستند.



رنگ و طرح مناسب را انتخاب کنید
انتخاب رنگ و طرح مناسب یکی از سخت ترین و پیچیده ترین مراحل خرید موکت به شمار می رود. این در حالیست که اغلب ما تصور می کنیم این مرحله بسیار برایمان آسان است اما با وجود رنگ ها و طرح های متنوع در بازار، احتمالا در این مرحله کمی گیج شوید.

پیش از اینکه نسبت به خرید موکت اقدام کنید به اتاق خود نگاه کنید و ببینید می خواهید چه احساسی در این اتاق ایجاد کنید. رنگ موکت زودتر از طرح آن نظرها را به خود جلب می کند، آیا می خواهید موکت نقطه کانونی اتاق شما باشد یا یک دیوار یا وسیله را برای این کار انتخاب کرده اید؟ در این صورت رنگ موکت را می توانید همرنگ سایر وسایل اتاق انتخاب کنید تا نقطه کانونی فضای اتاقتان را بر هم نزند.

گاهی یک موکت ساده می تواند بهترین انتخاب برای یک اتاق باشد چرا که به خوبی سایر وسایل اتاق و چیدمان را تکمیل می کند. گاهی نیز ممکن است فضای اتاق نیاز به یک تحول داشته باشد که در این صورت طرحی زیبا و متنوع می تواند آن تحولی که می خواهید را در فضا ایجاد کند.


فضای اتاق را به درستی اندازه گیری کنید
پیش از اینکه به خرید موکت بروید فضای اتاقتان را به درستی اندازه گیری کنید. همراه داشتن این اندازه ها می تواند به انتخاب بهتر موکت کمک کند. چرا که شما یک بودجه ای برای خود مشخص کرده اید و وقتی یک اندازه دقیق داشته باشید بهتر می توانید قیمت هر موکت را برای فضای اتاقتان ارزیابی کنید و بهترین را با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید تهیه کنید.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که چه بخواهید خودتان موکت را نصب کنید چه از نصاب موکت بخواهید این کار را برایتان انجام دهید باید مبلغی را برای چسب و دستمزد نیز در نظر داشته باشید که بهتر است در بودجه اولیه آن را لحاظ کنید تا هزینه هایتان بیشتر از حد انتظارتان نشود.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.285 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت