تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

asdf Offline
#1 ارسال شده : 1399/06/22 01:50:54 ب.ظ
asdf

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 45

تشکرها: 11 بار
2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
۵- برند معتبر
برندهای معتبر و برندهایی که سال هاست در تولید محصولات آرایشی فعالیت میکنند و خوش نام هستند بهترین گزینه برای انتخاب شما بشمار میروند. بهتر است که محصولات آرایشی و کرم پودرهای خود را برندهایی تهیه کنید که سالهاست به عرضه با کیفیت ترین محصولات مشهورند.

۶- ماندگاری بالا
آیا شما هم از تجدید آرایش در طول روز بیزارید؟ یکی از ویژگی های یک کرم پودر خوب ماندگاری و دوام بالاست که شما را بی نیاز از تجدید آرایش میکند. دوام بالای کرم پودر و خاصیت ضد آب بودن آن باعث میشود که خانم ها استفاده از آن به محصولات دیگر مانند پودرهای فشرده ترجیح دهند.

۷- سازگار با پوست
از ویژگی های یک کرم پودر خوب که اکثر خانم ها نسبت به آن بی توجه هستند این است که مناسب و سازگار با نوع پوست باشد. پوست های خشک، چرب و مختلط هر کدام نیازهای متفاوتی دارند و کرم پودرهای مختلف با ترکیبات متفاوت برای آن ها تولید شده است.

۸- ضد حساسیت
یکی دیگر از ویژگی های یک کرم پودر خوب ضد حساسیت بودن آن است. استفاده از برخی برندهای نامعتبر موجب بروز حساسیت و آکنه در پوست میشوند و باعث میشوند که پوست افراد بعد از مدتی به انواع مواد آرایشی آلرژی پیدا کند. ترکیبات بکار رفته نامرغوب در مواد آرایشی باعث ایجاد این مساله میشود و برای در امان ماندن از بروز هر گونه حساسیت و آلرژی به کرم پودرها باید از برندهای معتبر استفاده کنید.

۹- محافظت کننده در برابر UV
کرم پودرهایی که حاوی SPF هستند میتوانند از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنند. در مقاله ای تحت عنوان ” آفتاب چه بلایی بر سر پوستمان می آورد؟ ” به بررسی تاثیر اشعه UV خورشید بر روی پوست پرداختیم. دارا بودن SPF یکی از ویژگی های کرم پودر خوب است که میتواند مانع از ایجاد لک های تیره، کک ومک، آفتاب سوختگی و… در پوست شما شود.

۱۰- پیشگیری از ایجاد چین و چروک
اگر کرم پودر خود را از برندهای نامعتبر خریداری کنید باید به زودی شاهد ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست باشید. زیرا برندهای نامعتبر از ترکیباتی در محصولات خود استفاده میکنند که باعث تولید محصولی نامرغوب شده و روند پیری پوست را در شما تسریع میکنند. وجود ترکیباتی مانند انواع روغن های گیاهی و ویتامین ها میتواند باعث تولید محصولی مرغوب شده و به جوانسازی پوست شماکمک کند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.327 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت