تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

beautifulroya Offline
#1 ارسال شده : 1399/05/29 11:51:37 ق.ظ
beautifulroya

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 43

آیا می خواهید بازی فناوری املاک و مستغلات خود را به دست بیاورید؟ به راهنمایی احتیاج دارید؟
با مسکن ایوان مدائن امور ملکی خود را به انجام برسانید

بدون شک قبلاً برخی از سایت های برتر را دنبال می کنید تا در بالای اخبار و گرایش های فناوری املاک و مستغلات بمانید. اما شما به چیزی بیشتر احتیاج دارید!

این که آیا شما یک نماینده واحد هستید که تازه کار را شروع کرده اید ، یا یک کارگزار یا یک مدیر اجرایی مهم هستید ، در اینجا برخی از بهترین مشاوره و مشاوره برتر فناوری روند املاک و مستغلات در صنعت ما ارائه شده است.

اکثر این افراد محصولات خاص خود را ندارند (وب سایت ، CRM و غیره) ، بلکه به شما کمک می کند تا شما را با بهترین سیستم ها و استراتژی ها برای شما مطابقت دهد.

عوامل و تیمهای انفرادی
این متخصصان و معلمین دارای راه حل های عملی و مربیگری برای نمایندگان املاک و مستغلات و تیم ها برای پیگیری امور تجاری خود هستند.
مسکن ایوان مدائن یکی از با تجربه ترین املاک در سطح کرج میباشد
موسسه فناوری املاک و مستغلات (RETI)
موسسه فناوری املاک و مستغلات RETI
کریگ گرانت خود را به عنوان فناوری املاک و مستغلات Guru قبض می کند ، و اگر فرصتی برای دیدن او در یک کنوانسیون داشتید ، می دانید که این درست است. گروه وی در RETI منابع زیادی در زمینه فناوری دارد. برنامه پرداخت شده آنها شامل طاق بررسی محصولات فناوری ، وب ها ، مشاوره فنی و موارد دیگر می باشد.

RETI ممکن است یکی از دقیق ترین و کاربردی ترین منابع برای یادگیری و اجرای فناوری در سطح عامل باشد.

فقط با 20 دلار در ماه می توانید به سایت کامل دسترسی پیدا کنید. برای یک شیرجه عمیق ، شما همچنین می توانید مربیگری یک به یک را با قیمت 200 تا 400 دلار در ماه بدست آورید.

یک شرکت مستقر در آستین ، Paperless Agent یک سرمایه گذاری مشترک بین گری کره و کریس اسکات است. برنامه آنها در صدد است تا به نمایندگان کمک کند تا در دنیای جدید دیجیتالی تجارت املاک و مستغلات حرکت کنند.

آنها علاوه بر وبلاگ خود ، آموزش در مورد موضوعات مختلف مانند بازاریابی فیس بوک ، بازاریابی دیجیتال و سایر برنامه هایی که در ماژول های آموزشی شکسته شده اند ارائه می دهند.

صفحه فیس بوک آنها دارای 130،000+ لایک شگفت آور است و جدیدترین نسخه های آموزش وبینار و نکات و ترفندهای بازاریابی برای تسلط بر بازار محلی شما را نشان می دهد.برای


رابرت نیومن بنیانگذار InboundREM (بازاریابی املاک و مستغلات) و یک متخصص در وب سایت های املاک و مستغلات است. مشاوره وی در ارائه دهندگان وب سایت ، سیستم عامل های مختلف و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای تولید سرب متمرکز شده است.

خدمات وی بر روی مشاوره های یک به یک در مورد وب سایت شما متمرکز شده است. او مربی نیست ، بلکه مدتی را صرف می کند تا به شما در انتخاب مجموعه ابزارها و استراتژی ها برای رتبه بندی سایت خود کمک کند. اگر علاقه مند به خریداران و فروشندگان از طریق نتایج ارگانیک گوگل هستید ، به سایت او نگاهی بیندازید.

سایت وی و کانال یوتیوب نیز بررسی های بی شماری در مورد محصول دارند.

کارگزاری ، حق رای دادن و شرکت ها
این افراد ارزش دارند که به عنوان نماینده یا تیم بدانند ، اما خدمات مشاوره آنها به سمت شرکتهای بزرگتر محور است.

T3 شصت
T3 شصت صفحه 2020
استفان سوانپوئل در مرکز تحقیقات املاک مسکونی ، رتبه بندی و مشاوره است. Swanepoel Power 200 نمونه ای از آن است ، رتبه های آرزو شده از تأثیرگذارترین رهبران و اعضای صنعت ما.

almanac املاک و مستغلات آنها گزارش سالانه در مورد بخش های صنعت مسکونی مانند MLS ، فناوری ، کارگزاری است. آنها ناشران پرکار هستند ، از جمله گزارش خطر ، وعده "تجزیه و تحلیل قطعی تغییرات بازی های منفی در املاک و مستغلات" را داده اند. می توانید نسخه رایگان گزارش های قدیمی DANGER را از اینجا دریافت کنید.

شما می توانید با استخدام آنها برای مشاوره مدیریت ، توسعه رهبری یا موارد دیگر ، این دانش را به کار خود در شرکت خود قرار دهید. T3 شصت متخصصان املاک و مستغلات را در هر عمودی جمع می کند تا چشم انداز جامعی در مورد تجارت شما به مشاغل ببخشد.

و اگر خوش شانس باشید ، حتی می توانید به کنفرانس اختصاصی T3 خود ، یک کنفرانس فقط دعوت شده برای کسانی که از املاک و مستغلات مسکونی هستند دعوت کنید.روند واقعی
صفحه اصلی REAL Trends 2020
من همیشه به لیست واقعی آنها رده بندی می کنم. آنها با توجه به حجم معاملات یا طرفین ، لیست قطعی نمایندگان و تیم های برتر کشور را دارند.

روند واقعی مشاوران املاک و مستغلات هستند که خدمات مختلفی را ارائه می دهند از جمله تمرکز بر M&A ، ارزیابی ، ارزش گذاری و مدیریت فروش بنگاه های کارگزاری.
مسکن ایوان مدائن
پادکست REAL Trends برای هرکسی که می خواهد خلاصه هفتگی از اخبار و روندهای فناوری را بخواهد ، مناسب است. آنها همچنین میزبان چندین رویداد ، از جمله کنفرانس Gathering of Eagles هستند که مدیران صنعت و اعضای مجموعه C و کنفرانس DealMAKERS را هدف قرار می دهد.

سرانجام ، آنها نشریات تحقیقاتی رایگان دارند که ارزش بررسی دارند ، مانند این مقاله با عنوان "سفری به کمال فناوری".

7DS همکاران
صفحه اصلی 7ds همکاران 2020
7DS Associates یک مشاوره توسط بدنام Rob Hahn و همسرش Sunny است. اگر قبلاً راب هان را در وبلاگ خود و پادکست صنعت املاک و مستغلات خود با گرگ رابرتسون دنبال نمی کنید - این کار را انجام دهید! وی همچنین دارای یک گزارش اشتراکی پولی به نام Red Dot است که در MLS ، انجمن ها و فروشندگان فناوری املاک و مستغلات متمرکز است و به تازگی یک اشتراک VIP را برای محتوای حق بیمه سایت وی راه اندازی کرده است.

شرکت وی 7DS Associates مستقیماً با شرکتهای برتر املاک و مستغلات در مورد روند صنعت مشاوره می کند.

راب یک مهمان همیشگی و تحریک آمیز نیز برای اینمان است.

مایک DelPrete
مشاوره مایک DelPrete
"ماجراهای موجود در فناوری املاک و مستغلات با مایک DelPrete" یک مشاور سطح اجرایی در مورد همه چیز فناوری املاک و مستغلات است و در مکانهایی مانند اینمان کانکت صحبت کرده است. مایک یک مونایی است که باید در صنعت دنبال شود.

مشاوره وی بر روی استراتژی ، بینش ها و نقل و انتقالات گرم شبکه فوق العاده او از نخبگان املاک و مستغلات تمرکز دارد.

او گزارشات خود را درباره آخرین روند معاملات در املاک و مستغلات در سایت خود ، مانند آینده پورتال های املاک و مستغلات با 500 دلار به فروش می رساند ، اگرچه او همچنین برخی از بهترین مطالب رایگان را برای هرکسی که مایل است در iBuyers ، حق رای دادن و صنعت به روز شود ، دارد. روندها به عنوان مثال ، فیس بوک در مقابل زیلو را بخوانید: تفکیک استراتژی املاک و مستغلات فیس بوک و تأثیر آن در پرتال ها در سراسر جهان. توصیه می کنم در خبرنامه او عضو شوید!
تبلیغات
vilakohsar Offline
#2 ارسال شده : 1399/08/18 02:30:22 ب.ظ
vilakohsar

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 26

برای خرید آپارتمان در جهانشهر کرج مناسب بودجه ی شما
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.381 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت