تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

monakian Offline
#1 ارسال شده : 1399/04/03 02:26:46 ب.ظ
monakian

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: تهران

عملکرد دستگاه سیل القایی به این صورت است که با ایجاد سریع یک حرارت بالا کمی ورق آلومینیوم و یا فویل را ذوب کرده و به اطراف دهانه ی قوطی یا بطری می چسباند. این امر باعث می شود تا مواد داخل قوطی تازه بماند و همچنین زمان ماندگاری آن بیشتر شود. دستگاه های سیل القایی در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد که در ادامه به طور خلاصه هر یک را توضیح می دهیم.
مشاهده محصولات
دستگاه سیل القایی چیست؟
دستگاه سیل القایی، نوعی دستگاه بسته بندی است که جهت اتصال دو سطح توسط فرآیند حرارتی انجام می شود. یک مثال بارز این دستگاه کاربرد آن در بسته بندی درب بطری های آب معدنی و سایر نوشیدنی ها است. به طور کلی، از این دستگاه برای قرار دادن (سیل کردن) ورق آلومینیوم بر روی دهانه ی قوطی ها و بطری های پلاستیکی و شیشه ای استفاده می شود.

قیمت دستگاه سیل القایی
برای استعلام قیمت دستگاه سیل القایی و یا برای گرفتن مشاوره رایگان، میتوانید با شرکت تماس حاصل نمایید. در ضمن لازم به ذکر است که در کاروپک تمامی دستگاه های سیل کننده مانند دستگاه سیل وکیوم، همگی دارای استاندارد کیفی و کمی هستند و از نظر سلامت و استحکام قابل اطمینان می باشند. اگر قصد خرید دستگاه سیل القایی را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید.

کاربرد دستگاه سیل القایی
از دستگاه سیل القایی در صنایع دارویی و غذایی مانند کارخانه های تولید مربا و عسل، کارخانه های لبنیات و هر نوع صنعتی که محصولات مشابه داشته و نیاز به سیل درب قوطی و یا بطری های پلاستیکی و شیشه ای محصول خود دارد، به کار می رود.

انواع دستگاه سیل القایی
همان طور که گفته شد، دستگاه سیل القایی دارای دو نوع سیل القایی دستی و اتوماتیک موجود می باشد که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند.

دستگاه سیل القایی دستی
سیل القایی دستی با ابعاد مناسبی که دارد به راحتی قابل جابجایی میباشد. عملکرد این دستگاه به این صورت است که ورق آلومینیوم یا فویل را داخل درب قوطی گذاشته و درب قوطی را میبندیم، سپس گوشتکوب (دسته) دستگاه را روی درب قوطی میگیریم و چند ثانیه نگه میداریم تا عمل سیل انجام شود.


دستگاه سیل حرارتی دستی فقط برای سیل کردن درب قوطی های غیر فلزی یعنی قوطی های پلاستیکی و شیشه ای در هر سایزی (کوچک و بزرگ) به کار می رود. عموما این دستگاه در مواردی کاربرد دارد که محصول کوچک باشد.

دستگاه سیل القایی اتوماتیک
در این نوع دستگاه هم مانند سیل دستی باید ابتدا ورق آلومینیوم توسط شخص داخل درب قوطی قرار بگیرد و اما بعد به ترتیب روی میز حمل کننده دستگاه قرار بگیرند تا عملیات سیل روی آنها انجام گیرد و از چرخه خارج شوند.


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.097 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت