تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

maryy Offline
#1 ارسال شده : 1399/04/01 03:50:48 ب.ظ
maryy

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 119
مکان: khhjkl

تشکرها: 24 بار
اگر با تور چین به این کشور پرجمعیت سفر کرده باشید حتما متوجه شده‌اید که چین در حدی بزرگ و گسترده است که سنت و فرهنگ مردم آن بر اساس منطقه جغرافیایی و قومیت تفاوت‌های بزرگی داشته و شما نمی‌توانید یک فرهنگ خاص را برای مردمان چین در نظر بگیرید. بلیط هواپیما به مقصد چین یکی از بلیط‌های پرفروش هواپیما بوده و بسیاری از مسافران این پرواز خارجی حرف‌های جالبی در مورد فرهنگ مردمان چینی می‌زنند. در کشور چین پنج دین رسمی وجود دارد هر چند که حزب کمونیست حاکم بر این کشور به خدا اعتقادی ندارد.




هنگامی که چینی‌ها با مسافران خارجی تور چین برخورد می‌کنند معمولا به آن‌ها دست می‌دهند. چینی‌ها عاشق غذا بوده و شما می‌توانید به عنوان یکی از مسافران این پرواز خارجی با یک سبد غذا خوشحالشان کنید. چینی‌ها غذاهایشان را تحت تاثیر جغرافیا و تنوع قومی انتخاب می‌کنند در نتیجه قبل از خرید بلیط هواپیما بهتر است کمی در مورد غذاهای چینی تحقیق کنید. همانطور که می‌دانید برنج غذای اصلی در این کشور محسوب می‌شود و چینی‌ها پروتئین خود را بجای گوشت از توفو تامین می‌کنند.




ممکن است هنگامی که با تور چین از این کشور دیدن می‌کنید، چینی‌ها شما را به خانه خود دعوت کنند که در این صورت با پذیرفتن آن تجربه‌ای شیرین را در خاطرات این پرواز خارجی ثبت خواهید کرد، البته باید آدابی را نیز هنگام ورود به خانه و خوردن غذا رعایت کنید. در ادامه قصد داریم در مورد آداب و رسوم عروسی در چین صحبت کنیم که مطمئنا برای بسیاری از خریداران بلیط هواپیما چین موضوعی جالب و جذاب است، پس با ما همراه باشید. بهتر است مطلب آشنایی با تور چین و جاذبه‎ های گردشگری آن را نیز قبل از سفر بخوانید.





آداب و رسوم عروسی در فرهنگ چینی



در زمان‌های قدیم، مراسم باستانی ازدواج در چین بدین صورت بود که دو جوان یکدیگر را بر اساس علاقه انتخاب نمی‌کردند بلکه انتخاب آن‌ها توسط والدینشان صورت می‌گرفت. اگر یکی از خریداران تور چین هستید بهتر است بدانید که در این کشور پیروی از اصول خاصی که رعایت آداب پنج‌گانه می‌باشد بسیار مهم و مورد توجه بوده است. این ٖآداب که نظر بسیاری از مسافران پرواز خارجی چین را به خود جلب کرده است به ترتیب شامل خواستگاری، طالع‌بینی روز تولد، تقدیم هدایای عروسی، تعیین تاریخ عروسی و برگزاری جشن عروسی می‌شود. زمانی که والدین پسر مورد مناسبی را برای فرزند خود پیدا می‌کردند، در مراسم خواستگاری و در جلسه اول فردی را به عنوان واسط ازدواج به همراه خود به خانه دختر می‌بردند.


همچنین در اولین دیدار به دلیل آنکه موافقت طرفین هنوز اعلام نشده بود با چای از خواستگاران پذیرایی نمی‌شد و اگر جواب مثبت می‌شد، هدایا و خوراکی‌هایی از طرف هر دو خانواده به واسط ازدواج تقدیم می‌گشت. پس از آن خانواده داماد نام کامل و روز تولد دختر را می‌پرسید و از یک طالع‌بین درخواست می‌کرد تا این موضوع را که ازدواج آن‌ها خوش‌یمن است یا خیر را پیشگویی کند. در آخر داماد هدایایی فرخنده را به عروس تقدیم کرده و پس از دعوت از یک طالع‌بین برای مشخص کردن تاریخی خجسته بر اساس علم نجوم، مراسم عروسی را در آن روز برگزار می‌کردند.


در ادامه برای خریداران بلیط هواپیما و مسافران پرواز خارجی چین باید بگوییم که خانواده دختر قبل از برگزاری مراسم عروسی، جهیزیه عروس را برای خانواده داماد ارسال می‌کند و در واقع جهیزیه، توانایی مالی خانواده عروس را نشان می‌دهد. اقلام خاصی در جهیزیه وجود دارد که شامل قیچی پروانه‌ای شکل به نشانه جدایی‌ناپذیر بودن عروس داماد و گلدان‌هایی به معنای صلح و ثروت می‌باشد. خانواده داماد نیز محل اقامت عروس و داماد را با استفاده از میوه‌های قرمز رنگ، لوبیای سبز و قرمز و انواع شکلات و شیرینی تزئین می‌کنند.. بعد از خواندن مطلب آشنایی آداب و رسوم و فرهنگ مردمان چین کاملا با این مبحث آشنا خواهید شد.




در روز عروسی، داماد در منزل عروس او را ملاقات کرده و قبل از ورود داماد، یکی از زنان میانسال و محترم فامیل با استفاده از نوارهای رنگی موی عروس را درست می‌کند. اگر با خرید بلیط هواپیما و تور چین به این کشور سفر می‌کنید باید بدانید که چینی‌ها بر این باورند که رنگ قرمز شادی را پراکنده می‌کند در نتیجه عروس لباس قرمز بر تن کرده و با برادر بزرگتر خود به داخل کالسکه می‌رود. با موسیقی سنتی و آتش‌بازی از عروس و داماد استقبال می‌شود و آنان پس از قدم گذاشتن بر روی فرش قرمز برای ادای احترام به آسمان، والدین و همسر خود سه مرتبه تعظیم می‌کنند و سپس در محل مخصوص خود نشسته و از مهمانان پذیرایی می‌شود.

ویرایش بوسیله کاربر 1399/04/01 03:51:43 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.290 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت