تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

haftoyek Offline
#1 ارسال شده : 1399/02/10 09:55:21 ب.ظ
haftoyek

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: lamerd

پر پشت شدن و تقویت موی سر

گفته می شود که هر انسان بالغ چیزی در حدود 150000 تار مو دارد و البته ریزش مو بطور طبیعی هر روز انجام می شود ولی مقدار ریزش در برابر رویش تارهای جایگزین شده مو، ناچیز است. به این معنی که در حالت طبیعی همه انسان ها - اعم از زن و مرد - موهای سرشان می ریزد اما به سرعت تارهای موهای جدید رشد کرده و جایگزین آنها می شوند. اما مشکل زمانی بوجود می آید که ریزش موها به حدی شدید است و یا رشد موهای جدید آن قدر کند و یا در برخی نواحی، متوقف می شود که موجب طاسی و یا کم پشت شدن مو در آن نواحی می شود. سپس افراد برای رفع این گونه عوارض به کلینیک های کاشت مو و استفاده از روش هایی مانند داروی ماینوکسیدایل، قرص فیناستراید و یا بهترین روش های کاشت مو (مانند کاشت مو به روش SUT) و پیوند مو روی می آورند.
اما در کل چه کارهایی جهت پرپشت کردن مو می توان انجام داد؟ به عبارت دیگر، چطور می توان از کم پشت شدن موها جلوگیری کرد؟
شما می توانید با استفاده از ماسک های خانگی و طبیعی که خواص زیادی برا تقویت موهای تان و همچنین حفظ سلامتی و پرپشت شدن موهای تان استفاده کنید.
ماسک موهای فوق العاده برای نرمی و پرپشت شدن موها
ماسک سیر
ماساژ پوست سر با سیر له شده می تواند موها را تقویت کند.
سیر متوسط – هشت یا 9 حبه
روغن زیتون – یک لیوان کوچک
روش آماده سازی: سیرها را پوست کنده و له کنید. روغن زیتون را در تابه گرم کنید سپس روی پوره سیر ریخته و هم بزنید تا یکدست شود. مخلوط سیر و روغن را در یک بطری شیشه ای بریزید و بگذارید دو تا سه روز بماند. هفته ای دوبار این ماسک خانگی را روی پوست سرتان بگذارید و ماساژ دهید. ماسک به مدت یک ساعت روی موهایتان بماند سپس با آب ولرم بشویید.

ماسک مو با آلوئه ورا:
مواد مورد نیاز:
آلوئه ورا
دو قاشق غذاخوری آب
بطری اسپری
زمان آماد سازی و درمان:
5 دقیقه
آلوئه ورا غنی از آنزیم های پروتئینی است که سلول های آسیب دیده پوست سر را ترمیم می کند . سلامت فولیکول مو را بهبود و رشد مو را افزایش می دهد. رطوبت موجود در آلوئه ورا مو را در طول روز هیدراته نگه می دارد این کار باعث بافت نرم و به حداقل رساندن وزوز مو می شود.
روش استفاده :
برگ آلوئه ورا را نصف کرده و دو قاشق سوپ خوری ژل را با استفاده از قاشق خارج کنید حتما از ژل شفاف و نه زرد استفاده کنید این ژل را به هم بزنید تا یک دست شود.و حالت مایعی نرم پیدا کند.
دو قاشق سوپ خوری آب را به ژل اضافه و به خوبی مخلوط کنید این مایع را در داخل بطری اسپری بریزید و خوب تکان دهید.بعد از شست و شو و خشک کردن موها این محلول را برای پرپشتی و نرمی هفته ای 3تا4 بار روی موها اسپری کنید.
تبلیغات
beautifulroya Offline
#2 ارسال شده : 1399/04/04 10:46:15 ق.ظ
beautifulroya

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 43

با سلام برای ارایه ی خدمات بینظیر کلینیک زیبایی و پوست و مو رویا در چهارراه طالقانی کرج میتوانید با شماره ها در تماس باشید
elahe Offline
#3 ارسال شده : 1400/04/06 11:31:20 ق.ظ
elahe

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

تشکرها: 3 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
یکی از کارهای مهمی که باید حداقل سالی دو بار انجام داد، کوتاه کردن موهاست (حتی شده در حد نوک گیری) این کاری هست که معروفترین مدل های زیبایی هم انجام میدن. میتونید از بین عکس و اسم مدل های جذاب کوتاهي مو، یک مدل رو انتخاب کنید و به آرایشگر نشون بدید تا براتون کار کوتاهی مو رو انجام بده.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.101 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت