تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

barturk98 Offline
#1 ارسال شده : 1399/01/20 04:14:12 ب.ظ
barturk98

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: ایران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
ارسال بار به ترکیه از طریق زمینی
روش حمل زمینی برای ارسال بار به کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه صورت می گیرد. به این ترتیب تجاری و یا مسافرانی که قصد استفاده از خدمات حمل بار به خارج را دارند، می توانند با پرداخت هزینه های مربوطه از این خدمات استفاده کنند.
اما در نظر داشته باشید که جهت خدمات کارگو زمینی و حمل بار و اثاثیه مسافران با استفاده از این روش نیاز به پرداخت کلیه هزینه های کامیون و یا تریلی های باری است. در صورتی که حجم بار و یا اجناس شما چندان زیاد نیست و از طرف دیگر جهت ارسال بار به کشور مقصد عجله دارید، این روش گزینه خوبی نیست و ارسال بار هوایی به صرفه تر و سریع تر است.اما اگر وسایل شما زیاد است بهتر است از حمل زمینی استفاده کنید. همچنین امکان حمل وسایلی مانند یخچال توسط هواپیما امکان پذیر نیست.
مسیرهای حمل بار به ترکیه
مسیرهای زمینی به ترکیه:
از مسیر مرز بازرگان و مرز سرو
مسیرهای دریایی:
از مسیر مرزهای رازی
مسیر هوایی:
از مسیر فردوگاه های بین المللی هوایی تهران،مشهد ،شیراز و....
https://tehranbar-turkey.ir/


حمل و نقل جاده ای یکی از قدیمیترین راههای جابجایی کالا در جهان می باشد که از نظر قیمت و سرعت جهت حمل بسیاری از کالاها و محموله ها مناسب است ، در حال حاضر بخش عمده ای از حمل و نقل کالاها در جهان از مسیر جاده ای صورت می پذیرد و از این رو باربری ترکیه جهت رفع نیازهای مشتریانی که از حمل زمینی کالا و ترانزیت، استفاده می کنند خدمات مختلفی را ارائه می کند.
حمل بار به استانبول
هزینه حمل بار به ترکیه
ارسال بار به ترکیه
باربری ترکیه با سال ها سابقه در زمینه ارسال بار به ترکیه فعالیت میکند. فعالیت های شرکت حمل ونقل بیلیک دوزو در زمینه حمل ونقل بوده و ما همواره سعی در گسترش نقاط تحت پوشش اتوبارخود بوده ایم. هم اکنون دارای یکی از بزرگترین ناوگان های حمل و نقل و باربری در تهران ،باربری به شهرستان ها و حمل بار به کشور ترکیه می باشیم و در سال جاری بسیاری از خدمات اتوبار و باربری مورد بازنگری قرار گرفتند و ماشین های فرسوده باربری و اتوبار با ماشین های صفر جایگزین شدند.بجز اثاثیه منزل حمل بار و کالا های تجاری، صنعتی، شیمیایی،مواد خوراکی و … نیز جزو خدمات ما میباشد.

حمل اثاثیه به ترکیه هوایی یا زمینی؟
برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که برای حمل اثاثیه به ترکیه بهتر است از حمل و نقل هوایی استفاده کنین و یا حمل و نقل زمینی؟ برای پاسخ به این سوال چند نکته را باید در نظر گرفت:

هزینه حمل اثاثیه به ترکیه
مدت زمان حمل اثاثیه منزل به ترکیه
همچنین می توانید برای ارسال بار هوایی به ترکیه با تهران کالا بر تماس بگیرید.

ویرایش بوسیله کاربر 1400/11/18 08:28:58 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.803 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت