تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

travelsahelaftab2019 Offline
#1 ارسال شده : 1398/11/22 10:06:51 ق.ظ
travelsahelaftab2019

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 140
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال




یونان
یونان یکی از شناخته شده ترین کشورهای اروپایی است که به دلیل تاریخ بسیار طولانی و تاثیری که بر فلسفه و فرهنگ کشورهای غربی داشته از اهمیت زیادی نیز در بین این کشورها برخوردار است. همه ما شاید یونان را به فلاسطه مهم این کشور مانند ارسطو و افلاطون و سقراط بشناسیم اما یونان صرف نظر از علم و تاثیرات علومی که بر جهان داشته از معیارهای تاریخی و موقعیت جغرافیایی بسیار پر اهمیتی نیز در طول تاریخ برخوردار بوده است.
کشور یونان در جنوبی ترین منطقه شبه جزیره بالکان واقع شده است و جزایر و سواحل گسترده و متنوعی در دریای اژه، دریای مدیترانه و یونان دارد. این کشور که در شمال خود آلبانی ، مقدونیه شمالی و بلغارستان می بیند با ترکیه نیز مرز مشترک دارد و به عنوان یک ورودی اصلی از منطقه خشکی به آسیا و اروپا است. یونان با بازی های المپیک 2004 بیش از پیش در بین توریست ها مطرح شد و امروزه به عنوان یکی از شناخته شده ترین مقاصد گردشگری جهان که در بین 20 کشور مطرح جهان در این حوزه واقع شده است.
تنها در سال 2018 بیش از 33 میلیون نفر از این کشور بازدید کردند و این در حالی است که کل جمعیت یونان نزدیک به 11 میلیون نفر است. یونان امروزه به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبا، هوای عالی، زندگی شبانه، اماکن تاریهی و زیبایی های طبیعی و همچنین سیاست گذاری و قوانین عالی به یکی از کشورهای مورد توجه سرمایه گذاران برای خرید ملک در یونان نیز تبدیل شده است.
جزایر کرت، دودکان، سیکلاد، پلوپونز و هالمیدیکی و بسیاری از جزایر دیگر این کشور شهرت جهانی دارند. یونان بیش از 16000 کیلومتر خط ساحلی دارد و این یعنی تاثیر توریسم ساحلی بر صنعت گردشگری این کشور که قابل توصیف نیست. هر چند اغلب مدرم برای بازدید از سواحل یونان به این کشور سفر می کنند اما در زمان حضور در یونان بیش از آن چیزی که تصور می کنند به دست خواهند آورد. کشوری پر از جاذبه های تاریخی، هنری، معماری ، منطقه ای و جغرافیایی که تاثیر بسیاری زیادی نیز به دلیل مجاوریت در دریای مدیترانه و به عنوان تلاقی اروپا با دو منطقه آسیا و افریقا در اقتصاد اروپا دارد. به همین دلیل صنعت دریایی در یونان بسیار شکوفا است و عمده فعالیت های شهرهای بزرگ این کشور مانند آتن را صنعت خدمات تشکیل داده است.



تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.093 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت