تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

travelsahelaftab2019 Offline
#1 ارسال شده : 1398/07/30 11:38:19 ق.ظ
travelsahelaftab2019

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 140
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال


سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا
آیا می دانستید تنها با سرمایه گذاری حدود 500 هزار یورو در زمینه املاک و مستغلات در کشور زیبا و دوست داشتنی اسپانیا می توانید برای خود و خانواده تان اقامت دائم اسپانیا را بگیرید؟
اسپانیا یکی از کشورهای توسعه یافته جهان و از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و توافقنامه شینگ است و این بدین مفهوم است که شما با سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپانیا می توانید نه تنها در یکی از بهترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان با بهترین زیر ساخت ها و رفاه اجتماعی زندگی کنید بلکه به راحتی می توانید در بیش از 27 کشور اروپایی بدون کوچکترین بازرسی مرزی رفت و آمد داشته باشید.
افرادی که قصد انجام سرمایه گذاری در اسپانیا برای اقامت اسپانیا با خرید ملک را دارند می توانند به راحتی با استعلام وضعیت زمین ها و املاک اسپانیا از طریق دفاتر اسناد رسمی این کشور بهترین زمین و ملک را انتخاب و بعد از خرید ملک در اسپانیا به راحتی هم زمان هم اقامت اسپانیا خود را قطعی کنند.
خرید خانه در اسپانیا، خرید زمین و مشارکت در طرح های ساخت و ساز در اسپانیا از روش های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا تلقی می شود. افرادی که از روش خرید املاک در اسپانیا به دنبال اقامت اسپانیا هستند بعد از انجام سرمایه گذاری می توانند فورا اقامت یک ساله دریافت کنند و بعد از یک سال در صورت پا بر جا بودن موضوع سرمایه گذاری اقدام به تمدید اقامت خود برای کی تا دو سال دیگر بکنند.
بعد از 5 سال و به شرط داشتن باقی بودن موضوع سرمایه گذاری در اسپانیا و باز کردن حساب بانکی و نداشتن سو سابقه این افراد می توانند برای اقامت دائم و بعد از 10 سال برای اخذ شهروندی اسپانیا اقدام نمایند.


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.087 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت