تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

rabingiftak Offline
#1 ارسال شده : 1398/06/24 10:39:33 ب.ظ
rabingiftak

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

فیلم (Film، وام‌واژه از زبان فرانسوی)، که همچنین «مووی» (به انگلیسی: movie) یا «تصویر متحرک» (به انگلیسی: motion picture) نیز گفته می‌شود، اصطلاحی است که به‌طور عام شامل تصاویر و عکس‌های متحرک می‌گردد.
فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و از آن جایی که برای اولین بار تصاویر متحرک روی فیلم عکاسی ثبت می‌شد و به این وسیله نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند، البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرک گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، اگر همین فیلم‌ها پس از آن که دوره اکرانشان تمام شود از تلویزیون پخش شوند، به آن‌ها «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن‌ها «فیلم تلویزیونی» می‌گویند.
ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده‌است. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است. فیلم‌ها از مجموعه‌ای از قاب‌های انفرادی تشکیل شده‌اند که زمانی که به سرعت و پشت سرهم نمایش داده می‌شوند، توهم حرکت را در بیننده به‌وجود می‌آورند. بر اثر پدیده‌ای به نام ماندگاری تصویر که بر اثر آن یک منظره برای کسری از ثانیه پس از بین رفتن آن در حافظه می‌ماند، چشمک‌های بین تصاویر، قابل رویت نیستند. هم‌چنین عامل ارتباط عامل دیگری است که باعث مشاهده تصاویر متحرک می‌گردد. این اثر روانی به نام حرکت بتا معروف است.
از نظر بیش‌تر کارشناسان، فیلم از انواع مهم هنر به‌شمار می‌آید. فیلم‌ها قابلیت سرگرم کردن، آموزش، روشن‌گری و الهام بخشیدن به بیننده را دارند. عوامل دیداری سینما، نیاز به هیچ نوع ترجمه‌ای ندارد و قدرت ارتباطات جهانی را به یک محصول تصویر متحرک می‌بخشند. هر فیلم قابلیت جذب مخاطبان جهانی را دارد به‌خصوص اگر از تکنیک‌های دوبله یا زیرنویس که گفتار را ترجمه می‌سازد، بهره جسته باشد. فیلم‌ها هم‌چنین محصولاتی هستند که توسط فرهنگ‌های مشخص تولید شده و آن فرهنگ‌ها را منعکس کرده و همچنین از آن‌ها تأثیر می‌پذیرد.
فیلم باحال

فیلم باحال برای وضعیت واتساپ
فیلم جالب
فیلم کمدی
فیلم جنگی
فیلم خنده دار
فیلم عاشقانه
کلیپ باحال برای وضعیت واتساپ
کلیپ باحال غمگین
کلیپ باحال با اهنگ
کلیپ عاشقانه
عاشقانه باحال
تبلیغات
rabingiftak Offline
#2 ارسال شده : 1398/06/28 02:09:17 ق.ظ
rabingiftak

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

سیندرلا به فرانسوی ( Cendrillon) به انگلیسی: Cinderella)، نام داستانی افسانه*ای و محبوب است و بازگوکننده افسانه*ای قدیمی و رسیدن به پاداش پیروزمندانه پس از دیدن ظلم و بی*عدالتی است. هزاران گونه متفاوت از این افسانه در همه*جای دنیا وجود دارد که محبوبترین آن به قلم نویسنده فرانسوی شارل پرو در سال ۱۶۹۷ میلادی به رشته تحریر درآمده است.


به طور کلی واژه «سیندرلا» به معنی کسی است که پس از دورانی از گمنامی و بی*خبری ناعادلانه، به کامیابی و سرشناسی می*رسد.ما بعضی از قسمت های این کارتون را برای شما قرار دادیم.
ویدوهای کارتون سیندرلا:
کارتون سیندرلا

کارتون سیندرلا 1

کارتون سیندرلا 5

دانلود کارتون سیندرلا 5 دوبله فارسی

کارتون سیندرلا 7

اهنگ کارتون سیندرلا 3

کارتون سیندرلا 4 دوبله فارسی کامل

مدل کارتون سیندرلا

کمپانی والت دیسنی در سال ۱۹۵۰ یک فیلم کارتون مشهور بر اساس همین داستان ساخته است.
در روانشناسی مبحثی به عنوان سندروم سیندرلا وجود دارد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.101 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت