تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nikoo2020 Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/30 01:34:55 ب.ظ
nikoo2020

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: تهران

نکات ایمنی در زمان کار با جرثقیل

راننده قبل از اقدام به بارگیری باید کاملا تمامی افراد را آگاه کند و این کار را با آژیر و یا بوق انجام دهد تا همگی مطلع شوند و برای حمل کالا ها آمادگی لازم را به دست آورند و تجهیزات محافظتی خود مانند لباس کار ایمنی، دستکش ایمنی و کلاه مخصوص خود را برای شروع کار تهیه نمایند.

نکته ابتدایی این می باشد که راننده باید کاملا در مورد حمل انواع بار ها آگاهی داشته باشد و بداند وسیله های مختلف و مخصوصی برای بارگیری وجود دارند برای مثال برخی باید توسط تسمه های برزنتی جا به جا شوند.

در هنگام جا به جایی بار، راننده موظف است در مورد وزن دقیق آن ها سوال کند و سیم بکسل، قلاب، زنجیر و سایر وسایل را متناسب با تحمل وزن بار انتخاب کند. تمامی این تجهیزات باید برچسب ایمنی داشته باشند و به درستی از آن ها استفاده شود به عنوان نمونه باید در بستن سیم بکسل نهایت دقت را کرد که سیم کاملا عمود بر بار قرار گرفته باشد و راننده باید به منظور جا به جا کردن بار ها فقط فرمان ریگر را اجرا و استفاده کند.

راننده باید مراقب وسایل حفاظتی کارگران باشد و به آن ها گوشزد کند که در حین بارگیری چه در ارتفاع و چه در روی زمین، از وسایل ایمنی خود مانند لباس کار مخصوص، کلاه های ویژه و دستکش ایمنی برای حفظ سلامت خود استفاده نمایند.

راننده موظف است افرادی که باید در ارتفاع کار کنند را در سبدی ایمن جا به جا کند و از آویزان کردن این افراد به هوک جهت انجام این کار خودداری کند. هرگز در هوای بارانی و طوفانی کار در ارتفاعات نباید انجام شود.

هنگام کار باید نهایت دقت رعایت شود و محیط اطراف بررسی گردد که شبکه برق و یا مانع دیگری وجود نداشته باشد، به ویژه برای افرادی که باید در ارتفاع کار کنند. زیرا اگر کارگر در استفاده از کلاه و دستکش ایمنی مناسب سهل انگاری کرده باشد و با شبکه های برق نیز مواجه شود، سبب برق گرفتگی وی می شود.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.086 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت