تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

parisa Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/30 01:19:16 ب.ظ
parisa

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: ایران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
دردهای ناحیه دست و مچ دست محدودیت های بسیاری برای افراد ایجاد می کند. یکی از شایع ترین علل این دردها، سندروم کانال کارپال می باشد که در ادامه توضیح داده می شود. فیزیوتراپی و کاردرمانی در کلیه مشکلات اسکلتی عضلانی از جمله سندروم کانال کارپال اولین و مناسب ترین گزینه روش های درمانی است. شما می توانید به راحتی با دریافت خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی طب نو و انجام فیزیوتراپی دست در منزل برای همیشه از این مشکل رهایی یابید.

دقت کنید که با دیدن علایم درد و گزگز انگشتان هرچه سریع تر کاردرمانی و فیزیوتراپی را آغاز کنید چون هرچه این بیماری پیشرفت کند درمان به سمت جراحی سوق پیدا خواهد کرد. شما به راحتی می توانید با دیدن علایم ابتدایی از خدمات پزشکی در خانه، کاردرمانی در منزل و فیزیوتراپی در منزل شرکت خدمات پزشکی طب نو بهره مند شوید.

دلیل بروز سندروم کانال کارپال چیست و مناسب ترین روش درمانی چیست

سندروم تونل کارپال ،سندرومی شایع در ناحیه دست است. تونل کارپال در مچ دست قرار دارد و کف آن از استخوان های مچ دست و سقف آن از غلافی از جنس بافت نرم تشکیل شده است. عصب و شریان مدیان از این کانال عبور می کند و هر عاملی که منجر به تنگ شدن این فضا شود باعث ایجاد فشار به شریان و عصب مدیان شده وعلایم این عارضه را نمایان می کند که راحت ترین گزینه برای معالجه استفاده از کاردرمانی و فیزیوتراپی می باشد.

منشا سندروم تونل کارپال می تواند ضربه ای یا غیر ضربه ای باشد. دلایل مختلفی برای ایجاد این سندروم وجود دارد اما مهم ترین عامل آن، چاقی و دیابت، بارداری و انجام حرکات تکراری انگشتان دست می باشد مثلا سندروم کانال کارپال در دندانپزشکان، خیاط ها و تایپیست ها و آرایشگران به وفور بیشتر از سایر اقشار جامع دیده می شود.

گاهی علت ضایعه به راحتی قابل تشخیص نیست و این به عهده ارتوپد و فیزیوتراپیست بیمار است که بنا به وضعیت وعلایم موجود درمان را انجام دهند. مناسب ترین روش مداوا کاردرمانی در منزل و فیزیوتراپی در منزل با دیافت با کیفیت ترین خدمات توسط فیزیوتراپیست مجرب در این زمینه می باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.108 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت