تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/10 01:51:49 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

در اینجا برخی از واقعیت‌های جالب در مورد جارو برقی و سابقه آن آورده شده است. این وسیله در مرور زمان تغییرات زیادی کرده و هم اندازه آن کوچک‌تر شده و هم از نظر کارآیی بهبودهای زیادی را داشته است. هر وسیله‌ای در اثر کارکرد و به مرور زمان خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. در دیجی تال سرویس تعمیر جاروبرقی به بهترین نحو و در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد شد.

مواردی درباره جارو برقی
بعضی از اولین جارو برقی‌های خانگی نیاز به دو نفر برای استفاده از آنها داشتند، یکی برای کنترل لوله مکش و دیگری برای حمل یا کشیدن این ماشین سنگین.
انجمن تولیدکنندگان جارو برقی می‌گوید که 98 درصد از خانوارها دارای یک جارو برقی هستند.
یکی از روش‌هایی که برای تمیز کردن فرش‌ها قبل از جارو برقی وجود داشت، استفاده از روش چوب زنی بود. ایده استفاده از این روش به این صورت بود که گرد و غبار و خاک را به سطح فرش منتقل کنند و سپس آن را از سطح فرش پاک کنند.
اولین بنیانگذار شرکت آمریکایی، آنا بیسل بود که بعد از فوت شوهرش Melville Bissell، این کار را انجام داد. او مدیر اجرایی شرکت BISSELL بود که جاروهای فرش را تولید می‌کردند که در نهایت به تولید جارو برقی منجر شد.
برس‌های نصب شده بر روی این دستگاه بیشترین کمک را به تمیز کردن فرش می‌کردند.
برخی از جارو برقی‌های جدید می‌توانند آب و مایعات را از روی فرش جمع کنند. جارو برقی‌های اولیه نمی‌توانستند این کار را انجام دهند (یا آنها می‌توانستند برای مدت زمان بسیار کوتاهی این کار را انجام دهند و سپس خراب می‌شدند.)
جاروبرقی‌هایی وجود دارند که مجهز به سنسورهایی هستند که وقتی یک سطح به اندازه کافی تمیز می‌شود، اعلام می‌کنند.
اولین موزه جاروبرقی در سنت جیمز، میسوری، افتتاح شد.
اولین لوله مکش آهنی در سال 1927 ساخته شد و شامل یک موتور الکتریکی و دو جارو برقی بود.
اولین جارو برقی به صورت دستی تغذیه شده و برای ایجاد فضای خلاء استفاده می‌شد. این در دهه 186• توسط Daniel Hess از اتحادیه جماهیر غرب، آیووا اختراع شد.
جان تورمن نخستین جاروبرقی را اختراع کرد که توسط یک ماشین تغذیه می‌شد. این ماشین آنقدر بزرگ بود که باید بر روی واگن سوار اسب حرکت داده می‌شد و گرد و خاک را جذب کرده و درون ظرفی می‌ریخت.
وقتی Hubert Cecil Booth از انگلستان ماشین ساخته شده توسط تورمن را دید، او فورا تصمیم به بهبود این ماشین گرفت تا یک جاروبرقی با قدرت مکش ایجاد کند که با قدرت ایجاد خلاء کار می‌کرد. او این ایده را در یک رستوران که در آن یک دستمال را بر روی صندلی گذاشته بود، آزمایش کرد. او دستمال را بر روی دهان خود گذاشت و هوا را به سمت داخل مکید. او مقدار زیادی گرد و غبار را مشاهده کرد که بر روی دستمال جمع شده بود، که به عنوان یک فیلتر عمل می‌کرد، و متوجه شد که این یک ایده درست است.
جارو برقی‌ها خیلی بزرگ بودند به طوری که نمی‌توانستند آنها را وارد ساختمان‌هایی که قصد تمیز کردن داشتند، کنند. لوله‌های آن که هوا را به داخل جذب می‌کردند از طریق پنجره‌های ساختمان عبور می‌کردند و در داخل توسط اپراتورهایی کنترل می‌شدند. در این زمان، جاروبرقی متمرکز بر سیستم‌های خلاء مرکزی بود که با ساختمان هماهنگ شده و لوله‌ها در دیوار قرار می‌گرفتند و به تمام اتاق‌های ساختمان منتقل می‌شدند.
ویلیام هنری هوور، در ایالات متحده جاروبرقی‌ها را تحت عنوان، ” “Hoovers نامگذاری کرد، که حق خرید و فروش محصول تولید شده توسط جیمز موری اسپنگلر را که اولین جاروبرقی قابل حمل موتوردار را تولید کرده بود خریداری کرد.
اولین جارو برقی که با قطعات فلزی ساخته شده بود (چیزی که بعدها به عنوان واحدهای استاندارد شناخته شد) توسط شرکت سوئدی Electrolux در سال 1921 ساخته شد و تحت عنوان Lux V نامگذاری شد.
زنان خانه دار در کنت جارو برقی‌های الکترولوکس را در سال 193• خریداری کردند و تا سال‌ها از آن استفاده کردند تا زمانی که الکترولوکس یک مدل جدید را معرفی کرد.
اگر چه جاروهای روباتیک به خوبی کار می‌کردند و خانه را تمیز نگه می‌داشتند، هنوز هم نمی‌توانند جایگزین خوبی برای جارو برقی‌های استاندارد باشند.
هوور در فروش جارو برقی خود بسیار موفق بود زیرا ده روز استفاده آزمایشی رایگان را به مشتریان علاقه‌مند ارائه می‌داد
از دیگر خدماتی که دیجیتال سرویس به صورت تخصصی ارائه می دهد تعمیرات جاروبرقی آ ا گ ، تعمیرات جاروبرقی پاناسونیک ، تعمیرات جاروبرقی ال جی می باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.242 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت