تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

rabingiftak Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/17 07:10:03 ق.ظ
rabingiftak

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

تحصیل در استرالیا چقدر هزینه دارد؟
استرالیا یکی از محبوب ترین مقصدهای تحصیلی جهان است که از مارچ سال 2017 پذیرای بیش از 480,000 دانشجوی بین المللی بوده است که 15% بیشتر از آمار سال گذشته می باشد. با این وجود، متاسفانه یکی از پرهزینه ترین کشورهای جهان نیز می باشد که مطابق با نیازمندی های ویزای تحصیلی استرالیا، دانشجویان فقط برای هزینه های زندگی خود، سالیانه نیازمند 19,830 دلار استرالیا هستند. در ضمن، شهریه دانشگاه های استرالیا با توجه به اینکه در کجا، در چه رشته و چه مقطعی تحصیل می کنید، به طور قابل توجهی متغیر خواهد بود.
برای بررسی دقیق تر این هزینه ها و راهنمایی گرفتن در مورد کمک هزینه های تحصیلی استرالیا قسمت زیر را مطالعه نمایید.
دانشگاه های استرالیا
تحصیل در مدارس استرالیا
مقایسه تحصیل در استرالیا و کانادا
دلایل تحصیل در استرالیا
شهریه و هزینه ی دوره های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی
بر طبق سایت StudyMove.com، میانگین شهریه ی دانشجویان بین المللی مقطع کارشناسی در استرالیا در سال 2017، 29,235 دلار در هر سال می باشد. سایت Study in Australia، وب سایت رسمی دولت برای دانشجویان بین المللی است که هزینه های سالیانه ی شهریه ی دانشجویان بین المللی مقطع ارشد و دکترا در کانادا را به صورت زیر بیان کرده است:
مقطع ارشد: 20,000 تا 37,000 دلار استرالیا
مقطع دکترا: 14,000 تا 29,000 دلار استرالیا
این ارقام دوره های پرهزینه همانند دوره های پزشکی و دامپزشکی در استرالیا که ممکن است به طور قابل توجهی بیشتر از این مقادیر باشد، در بر نمی گیرد.
شهریه دانشگاه های استرالیا عموما به ازای هر واحد، نه به ازای هر سال، محاسبه می شود. هر واحد متعلق به یک گروه هزینه است و از آنجایی که اکثر دانشجویان ترکیبی از واحدهای گروه های متفاوت را انتخاب می کنند، هزینه ها برای هر یک از افراد متفاوت خواهد بود.
برخی از دانشگاه های استرالیا برآوردی رسمی از هزینه ها ارائه می دهند مانند دانشگاه ملی استرالیا (ANU) که عالی رتبه ترین موسسه ی کشور (رتبه ی 20 ام رنگینک دانشگاه های جهان QS) است. هزینه ی سالیانه ی یک دوره ی بین المللی مقطع کارشناسی در ANU بین 32,640 دلار برای برخی از دوره های لیسانس علوم انسانی تا 43,632 دلار برای دوره های لیسانس علوم پایه یا علوم پزشکی متغیر است.
شهریه ی سالیانه ی دوره های کارشناسی ارشد در استرالیا برای تعدادی از دوره های ارشد از 32,640 دلار شروع شده و ممکن است تا سقف 43,632 دلار نیز افزایش یابد.
شهریه ی دوره های دکترا در استرالیا نیز تقریبا مشابه است و حداکثر به 39,024 دلار در سال می رسد. با این حال، دوره های پزشکی و جراحی در استرالیا، 72,480 دلار هزینه می برد.
هزینه ی دیگری که باید در نظر گرفته شود، هزینه ی امکانات و سرویس های دانشجویی است که برای سرویس ها و امکانات با ماهیت غیرتحصیلی اخذ می شود و در سال 2017 حداکثر 294 دلار می باشد. البته همه ی دانشگاه های استرالیا این هزینه را دریافت نمی کنند اما باید از قبل در مورد آن مطمئن شوید تا متحمل یک هزینه ی غیرمنتظره نشوید.
هزینه ی شهریه و دوره ها برای دانشجویان داخلی
همانند بسیاری از جاهای دیگر دنیا، تحصیل در استرالیا برای دانشجویان داخلی ارزانتر است مخصوصا برای آنهایی که با موفقیت برای کمک هزینه های CSP اپلای می کنند یعنی دولت مقدار زیادی از هزینه های تحصیل آنها را پرداخت می کند. یارانه های دولت در همه ی دانشگاه های دولتی استرالیا و در برخی از دانشگاه های خصوصی در دسترس هستند.

مقدار پرداختی دانشجو با توجه به اینکه در کجا و در چه رشته ای تحصیل می کند متغیر است اما توسط دولت محدود می شود. دولت یک بازه ی حداقل و حداکثری برای هر یک از نرخ های هزینه تعیین می کند که برای سال 2017، 0 تا 6,349 دلار برای گروه 1؛ 0 تا 9,050 دلار برای گروه 2 و 0 تا 10,596 دلار برای گروه 3 است.
با شناسایی اینکه چه دروس و واحدهایی در هر یک از گروه ها پوشش داده می شوند و اینکه برای هر درس نیاز به چند واحد دارید، باید کل هزینه ی شهریه ی خود را تامین نمایید. سپس این عدد EFTSL را در هزینه ی هر گروه ضرب کنید تا کل هزینه ی هر درس را بدست آورید یا اینکه می توانید از یک ماشین حساب آنلاین استفاده نمایید. اکثر موسسات یک چنین محاسبه گری را در وب سایت خود ارائه می دهند.
هزینه تحصیل در استرالیا ۲۰۱۸
شهریه ی دوره های کارشناسی برای دانشجویان داخلی به این شیوه محاسبه می شود. برخی از موسسات برآورده هایی سالیانه برای دانشجویان ارشد ارائه می دهند. برای مثال دانشگاه ملبورن هزیه های سال 2018 را لیست کرده است. این هزینه ها برای رشته ی ارشد روانشاسی از 18,080 دلار شروع شده و برای رشته ی دکترای دامپزشکی تا 54,880 دلار افزایش می یابد. برخی از دوره های ارشد دارای کمک هزینه هستند که می توانید در مورد آن از خود موسسه مطلع شوید.
برخلاف دانشجویان بین المللی، دانشجویان داخلی واجد شرایط برنامه ی کمک هزینه های آموزش عالی (HELP) هستند. 5 نوع وام دولتی برای شهروندان و دارندگان ویزای دائم بشردوستانه فراهم شده است. HECS-HELP طرحی است که به دانشجویان دارای یارانه کمک می کند تا باقی هزینه های خود را پرداخت نمایند؛ طرح FEE-HELP هزینه ی شهریه ی دانشجویان را پوشش می دهد؛ طرح SA-HELP هزینه ی امکانات و سرویس های دانشجویی را پوشش می دهد؛ OS-HELP برخی از مخارج تحصیل در خارج از کشور را پوشش می دهد و وام های دانشجویی VET هزینه های آموزش و پرورش حرفه ای را پرداخت می کند.
هزینه تحصیل در استرالیا ۲۰۱۸
بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی استرالیا
جوایز استرالیا، بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی هستند که از طرف دولت استرالیا پایه گذاری شده اند و برای شهروندان و ملت استرالیا از سایر کشورهای واجد شرایط ساکن هستند، در دسترس می باشد. این لیست آمریکا، جزایر کارائیب، میانه ی شرق و منطقه اقیانوس آرام و آسیا را پوشش می دهد.
بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی تلاش و کوشش استرالیا بیشتر برای تحصیلات مطقع ارشد و دکترا و دوره های تحقیقاتی هستند. از 4 فاند موجود برای متقاضیان بین المللی، یک مورد کمک هزینه ی تحقیقاتی کوتاه مدت برای دانشجویان لیسانس و ارشد (حداکثر مبلغ 24,500 دلار برای تحصیلات تا سقف 6 ماه)، یک مورد برای آموزش های تخصصی (حداکثر مبلغ 18,500 دلار برای تحصیلات تا سقف 4 ماه) و یک مورد برای آموزش و پروش حرفه ای برای دوره های دیپلما و یا مدارک فنی حرفه ای که تا سقف 6,500 دلار در هر ترم را برای سقف دو سال و نیم پرداخت می کند.
دانشجویان ارشد بین المللی که به دنبال بدست آوردن فاند کامل برای دوره ی ارشد و دکترای خود هستند باید برای بورسیه ی تلاش و کوشش تحصیلات تکمیلی، که مبلغ 15,000 دلار برای هر ترم را در طول دو سال نیم تحصیل ارشد و 4 سال دوره ی دکترا پرداخت می کند، اپلای کنند. (حداکثر مبلغ جایزه برای دوره ی ارشد 14,500 دلار و برای دکترا 272,500 دلار می باشد). بهتر است برای بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی استرالیا از قبل اقدام نمایید. مهلت درخواست های بورسیه برای سال 2018 به اتمام رسیده است و درخواست های سال 2019 در اواخر آپریل 2018 آغاز می شوند.
اگر دانشجوی فارغ التحصیل کشور انگلستان هستید، می توانید برای بورسیه ی فارغ التحصیلان نورث کوت از انجمن انگلیس- استرالیا اپلای نمایید. این فاندها هزینه ی سفر به و برگشت از آنجا، شهریه و همچنین مقرری پایه به مدت سه سال در حین تحصیل را پوشش می دهد.
برای همه ی دوره های کارشناسی و ارشد، دانشگاه های مدنظر خود در استرالیا را بررسی کنید زیرا بورسیه های زیادی برای دانشجویان داخلی و بین المللی هر دو مقطع فراهم شده است.
هزینه های زندگی در استرلیا
همانطور که اشاره شد، اداره مهاجرت و حفاظت از مرزهای استرالیا (DIBP) بیان می کند که شما باید ثابت کنید که حداقل 19,830 دلار در هر سال را برای هزینه های تحصیل و زندگی در استرالیا در اختیار دارید. اگر با خود همراه دارید باید 6,940 دلار به این رقم بیفزایید و اگر دارای فرزند هستید باید نشان دهید که 2,970 دلار هر یک از فرزندان خود کنار گذاشته اید.
علاوه بر اثبات داشتن توانایی مالی برآورده کردن این شرایط باید نشان دهید که برای خود و هر یک از اعضای خانواده ی همراه با شما دارای یک بلیط برگشت هواپیما هستید و برای هر یک از فرزندان 5 تا 18 ساله ی خود 8000 دلار برای پوشش هزینه ی مدارس آنها در اختیار دارید.
اگرچه موارد بالا مبلغ مورد نیاز توسط استانداردهای مهاجرت استرالیا را نشان می دهد اما ممکن است لازم نباشد در همان ابتدای ورود آنقدر پرداخت نمایید. راهنمای رسمی سایت تحصیل در استرالیا توصیه می کند، با توجه به نوع محل اقامت، اینکه در خوابگاه اشتراکی داخل پردیس (ارزانترین) اقامت دارید یا در اقامتگاه های اجاره ای خصوصی (گرانترین) به صورت هفتگی بین 85 تا 440 دلار بودجه بندی کنید.
سایر مخارج هفتگی شامل: هزینه ی خورد و خواراک بین 80 تا 280 دلار؛ هزینه ی برق و گاز بین 35 تا 140 دلار؛ تلفن و اینترنت از 20 تا 55 دلار؛ هزینه ی رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی بین 15 تا 55 دلار و تفریحات بین 80 تا 150 دلار. به طور خلاصه کل اینها مجموعا حدود 311 دلار در هفته نیاز دارد. اکثر دانشگاه های استرالیا جزئیات کامل هزینه های زندگی در استرالیا از جمله اقامتگاه های دانشجویی و برخی اوقات هزینه های محلی آنجا را در وب سایت رسمی خود ارائه می کنند. برای مثال موسسه فناوری رویال ملبورن یک صفحه ی خرید هوشمند با لینک ها و نکاتی برای خریدهای تخفیف خورده دارد.
به یاد داشته باشید که هزینه های لیست شده توسط دانشگاه معمولا برای یک سال تحصیلی (تقریبا 40 هفته است) نه یک سال تقویمی، بنابراین در صورتی که بخواهید بیشتر بمانید نیازمند بودجه ی بیشتری خواهید بود.
هزینه های ویزای دانشجویی استرالیا
کشور استرالیا انواع مختلفی از ویزاهای دانشجویی را در اختیار افراد قرار می دهد که این ویزاها بین 0 تا 560 دلار هزینه دارند. اداره مهاجرت و حفاظت از مرزهای استرالیا (DIBP) تمام اطلاعاتی که در مورد قیمت و انواع ویزا نیاز دارید، ارائه می نماید.
یکی از شرایط ویزا این است که بیمه دانشجویی استرالیا را برای خود و اعضای خانواده تان که همراه شما هستند، تعیین کنید و این بیمه باید در مدت اقامتتان اعتبار داشته باشد. لازم نیست که از تامین کنندگانی که دانشگاه توصیه می کند، استفاده کنید اما هر کدام را انتخاب کنید مطمئن شوید که مورد تایید دولت است.
سازمان OSHC Australia یک ابزار جستجو دارد که می توان از آن برای مقایسه ی مزنه ی قیمت بیمه پزشکی تامین کنندگان معتبر استفاده کرد. به این نتیجه رسیدیم که ارزانترین گزینه برای یک دانشجوی عادی مقطع کارشناسی که همراهی ندارد (در طول سه سال که از مارچ شروع شده و در دسامبر خاتمه می یابد)، 2,164.17 دلار خواهد بود.
همچنین مدارک OSHC نشان می دهد که هنگامی اپلای برای ویزا، DIBP نیازمند مدارکی دارد که نشان دهد قبل از خروج کشور دارای بودجه کافی برای پوشش دادن هزینه ی زندگی در استرالیا برای یک یا دو سال اول تحصیل می باشد.

ویرایش بوسیله کاربر 1398/02/12 10:13:58 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
rabingiftak Offline
#2 ارسال شده : 1397/11/20 04:27:55 ب.ظ
rabingiftak

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

تحصیل در استرالیا چقدر هزینه دارد؟
استرالیا یکی از محبوب ترین مقصدهای تحصیلی جهان است که از مارچ سال 2017 پذیرای بیش از 480,000 دانشجوی بین المللی بوده است که 15% بیشتر از آمار سال گذشته می باشد. با این وجود، متاسفانه یکی از پرهزینه ترین کشورهای جهان نیز می باشد که مطابق با نیازمندی های ویزای تحصیلی استرالیا، دانشجویان فقط برای هزینه های زندگی خود، سالیانه نیازمند 19,830 دلار استرالیا هستند. در ضمن، شهریه دانشگاه های استرالیا با توجه به اینکه در کجا، در چه رشته و چه مقطعی تحصیل می کنید، به طور قابل توجهی متغیر خواهد بود.
برای بررسی دقیق تر این هزینه ها و راهنمایی گرفتن در مورد کمک هزینه های تحصیلی استرالیا قسمت زیر را مطالعه نمایید.
دانشگاه های استرالیا
تحصیل در مدارس استرالیا
مقایسه تحصیل در استرالیا و کانادا
دلایل تحصیل در استرالیا
شهریه و هزینه ی دوره های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی
بر طبق سایت StudyMove.com، میانگین شهریه ی دانشجویان بین المللی مقطع کارشناسی در استرالیا در سال 2017، 29,235 دلار در هر سال می باشد. سایت Study in Australia، وب سایت رسمی دولت برای دانشجویان بین المللی است که هزینه های سالیانه ی شهریه ی دانشجویان بین المللی مقطع ارشد و دکترا در کانادا را به صورت زیر بیان کرده است:
مقطع ارشد: 20,000 تا 37,000 دلار استرالیا
مقطع دکترا: 14,000 تا 29,000 دلار استرالیا
این ارقام دوره های پرهزینه همانند دوره های پزشکی و دامپزشکی در استرالیا که ممکن است به طور قابل توجهی بیشتر از این مقادیر باشد، در بر نمی گیرد.
شهریه دانشگاه های استرالیا عموما به ازای هر واحد، نه به ازای هر سال، محاسبه می شود. هر واحد متعلق به یک گروه هزینه است و از آنجایی که اکثر دانشجویان ترکیبی از واحدهای گروه های متفاوت را انتخاب می کنند، هزینه ها برای هر یک از افراد متفاوت خواهد بود.
برخی از دانشگاه های استرالیا برآوردی رسمی از هزینه ها ارائه می دهند مانند دانشگاه ملی استرالیا (ANU) که عالی رتبه ترین موسسه ی کشور (رتبه ی 20 ام رنگینک دانشگاه های جهان QS) است. هزینه ی سالیانه ی یک دوره ی بین المللی مقطع کارشناسی در ANU بین 32,640 دلار برای برخی از دوره های لیسانس علوم انسانی تا 43,632 دلار برای دوره های لیسانس علوم پایه یا علوم پزشکی متغیر است.
شهریه ی سالیانه ی دوره های کارشناسی ارشد در استرالیا برای تعدادی از دوره های ارشد از 32,640 دلار شروع شده و ممکن است تا سقف 43,632 دلار نیز افزایش یابد.
شهریه ی دوره های دکترا در استرالیا نیز تقریبا مشابه است و حداکثر به 39,024 دلار در سال می رسد. با این حال، دوره های پزشکی و جراحی در استرالیا، 72,480 دلار هزینه می برد.
هزینه ی دیگری که باید در نظر گرفته شود، هزینه ی امکانات و سرویس های دانشجویی است که برای سرویس ها و امکانات با ماهیت غیرتحصیلی اخذ می شود و در سال 2017 حداکثر 294 دلار می باشد. البته همه ی دانشگاه های استرالیا این هزینه را دریافت نمی کنند اما باید از قبل در مورد آن مطمئن شوید تا متحمل یک هزینه ی غیرمنتظره نشوید.
هزینه ی شهریه و دوره ها برای دانشجویان داخلی
همانند بسیاری از جاهای دیگر دنیا، تحصیل در استرالیا برای دانشجویان داخلی ارزانتر است مخصوصا برای آنهایی که با موفقیت برای کمک هزینه های CSP اپلای می کنند یعنی دولت مقدار زیادی از هزینه های تحصیل آنها را پرداخت می کند. یارانه های دولت در همه ی دانشگاه های دولتی استرالیا و در برخی از دانشگاه های خصوصی در دسترس هستند.

مقدار پرداختی دانشجو با توجه به اینکه در کجا و در چه رشته ای تحصیل می کند متغیر است اما توسط دولت محدود می شود. دولت یک بازه ی حداقل و حداکثری برای هر یک از نرخ های هزینه تعیین می کند که برای سال 2017، 0 تا 6,349 دلار برای گروه 1؛ 0 تا 9,050 دلار برای گروه 2 و 0 تا 10,596 دلار برای گروه 3 است.
با شناسایی اینکه چه دروس و واحدهایی در هر یک از گروه ها پوشش داده می شوند و اینکه برای هر درس نیاز به چند واحد دارید، باید کل هزینه ی شهریه ی خود را تامین نمایید. سپس این عدد EFTSL را در هزینه ی هر گروه ضرب کنید تا کل هزینه ی هر درس را بدست آورید یا اینکه می توانید از یک ماشین حساب آنلاین استفاده نمایید. اکثر موسسات یک چنین محاسبه گری را در وب سایت خود ارائه می دهند.
هزینه تحصیل در استرالیا ۲۰۱۸
شهریه ی دوره های کارشناسی برای دانشجویان داخلی به این شیوه محاسبه می شود. برخی از موسسات برآورده هایی سالیانه برای دانشجویان ارشد ارائه می دهند. برای مثال دانشگاه ملبورن هزیه های سال 2018 را لیست کرده است. این هزینه ها برای رشته ی ارشد روانشاسی از 18,080 دلار شروع شده و برای رشته ی دکترای دامپزشکی تا 54,880 دلار افزایش می یابد. برخی از دوره های ارشد دارای کمک هزینه هستند که می توانید در مورد آن از خود موسسه مطلع شوید.
برخلاف دانشجویان بین المللی، دانشجویان داخلی واجد شرایط برنامه ی کمک هزینه های آموزش عالی (HELP) هستند. 5 نوع وام دولتی برای شهروندان و دارندگان ویزای دائم بشردوستانه فراهم شده است. HECS-HELP طرحی است که به دانشجویان دارای یارانه کمک می کند تا باقی هزینه های خود را پرداخت نمایند؛ طرح FEE-HELP هزینه ی شهریه ی دانشجویان را پوشش می دهد؛ طرح SA-HELP هزینه ی امکانات و سرویس های دانشجویی را پوشش می دهد؛ OS-HELP برخی از مخارج تحصیل در خارج از کشور را پوشش می دهد و وام های دانشجویی VET هزینه های آموزش و پرورش حرفه ای را پرداخت می کند.
هزینه تحصیل در استرالیا ۲۰۱۸
بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی استرالیا
جوایز استرالیا، بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی هستند که از طرف دولت استرالیا پایه گذاری شده اند و برای شهروندان و ملت استرالیا از سایر کشورهای واجد شرایط ساکن هستند، در دسترس می باشد. این لیست آمریکا، جزایر کارائیب، میانه ی شرق و منطقه اقیانوس آرام و آسیا را پوشش می دهد.
بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی تلاش و کوشش استرالیا بیشتر برای تحصیلات مطقع ارشد و دکترا و دوره های تحقیقاتی هستند. از 4 فاند موجود برای متقاضیان بین المللی، یک مورد کمک هزینه ی تحقیقاتی کوتاه مدت برای دانشجویان لیسانس و ارشد (حداکثر مبلغ 24,500 دلار برای تحصیلات تا سقف 6 ماه)، یک مورد برای آموزش های تخصصی (حداکثر مبلغ 18,500 دلار برای تحصیلات تا سقف 4 ماه) و یک مورد برای آموزش و پروش حرفه ای برای دوره های دیپلما و یا مدارک فنی حرفه ای که تا سقف 6,500 دلار در هر ترم را برای سقف دو سال و نیم پرداخت می کند.
دانشجویان ارشد بین المللی که به دنبال بدست آوردن فاند کامل برای دوره ی ارشد و دکترای خود هستند باید برای بورسیه ی تلاش و کوشش تحصیلات تکمیلی، که مبلغ 15,000 دلار برای هر ترم را در طول دو سال نیم تحصیل ارشد و 4 سال دوره ی دکترا پرداخت می کند، اپلای کنند. (حداکثر مبلغ جایزه برای دوره ی ارشد 14,500 دلار و برای دکترا 272,500 دلار می باشد). بهتر است برای بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی استرالیا از قبل اقدام نمایید. مهلت درخواست های بورسیه برای سال 2018 به اتمام رسیده است و درخواست های سال 2019 در اواخر آپریل 2018 آغاز می شوند.
اگر دانشجوی فارغ التحصیل کشور انگلستان هستید، می توانید برای بورسیه ی فارغ التحصیلان نورث کوت از انجمن انگلیس- استرالیا اپلای نمایید. این فاندها هزینه ی سفر به و برگشت از آنجا، شهریه و همچنین مقرری پایه به مدت سه سال در حین تحصیل را پوشش می دهد.
برای همه ی دوره های کارشناسی و ارشد، دانشگاه های مدنظر خود در استرالیا را بررسی کنید زیرا بورسیه های زیادی برای دانشجویان داخلی و بین المللی هر دو مقطع فراهم شده است.
هزینه های زندگی در استرلیا
همانطور که اشاره شد، اداره مهاجرت و حفاظت از مرزهای استرالیا (DIBP) بیان می کند که شما باید ثابت کنید که حداقل 19,830 دلار در هر سال را برای هزینه های تحصیل و زندگی در استرالیا در اختیار دارید. اگر با خود همراه دارید باید 6,940 دلار به این رقم بیفزایید و اگر دارای فرزند هستید باید نشان دهید که 2,970 دلار هر یک از فرزندان خود کنار گذاشته اید.
علاوه بر اثبات داشتن توانایی مالی برآورده کردن این شرایط باید نشان دهید که برای خود و هر یک از اعضای خانواده ی همراه با شما دارای یک بلیط برگشت هواپیما هستید و برای هر یک از فرزندان 5 تا 18 ساله ی خود 8000 دلار برای پوشش هزینه ی مدارس آنها در اختیار دارید.
اگرچه موارد بالا مبلغ مورد نیاز توسط استانداردهای مهاجرت استرالیا را نشان می دهد اما ممکن است لازم نباشد در همان ابتدای ورود آنقدر پرداخت نمایید. راهنمای رسمی سایت تحصیل در استرالیا توصیه می کند، با توجه به نوع محل اقامت، اینکه در خوابگاه اشتراکی داخل پردیس (ارزانترین) اقامت دارید یا در اقامتگاه های اجاره ای خصوصی (گرانترین) به صورت هفتگی بین 85 تا 440 دلار بودجه بندی کنید.
سایر مخارج هفتگی شامل: هزینه ی خورد و خواراک بین 80 تا 280 دلار؛ هزینه ی برق و گاز بین 35 تا 140 دلار؛ تلفن و اینترنت از 20 تا 55 دلار؛ هزینه ی رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی بین 15 تا 55 دلار و تفریحات بین 80 تا 150 دلار. به طور خلاصه کل اینها مجموعا حدود 311 دلار در هفته نیاز دارد. اکثر دانشگاه های استرالیا جزئیات کامل هزینه های زندگی در استرالیا از جمله اقامتگاه های دانشجویی و برخی اوقات هزینه های محلی آنجا را در وب سایت رسمی خود ارائه می کنند. برای مثال موسسه فناوری رویال ملبورن یک صفحه ی خرید هوشمند با لینک ها و نکاتی برای خریدهای تخفیف خورده دارد.
به یاد داشته باشید که هزینه های لیست شده توسط دانشگاه معمولا برای یک سال تحصیلی (تقریبا 40 هفته است) نه یک سال تقویمی، بنابراین در صورتی که بخواهید بیشتر بمانید نیازمند بودجه ی بیشتری خواهید بود.
هزینه های ویزای دانشجویی استرالیا
کشور استرالیا انواع مختلفی از ویزاهای دانشجویی را در اختیار افراد قرار می دهد که این ویزاها بین 0 تا 560 دلار هزینه دارند. اداره مهاجرت و حفاظت از مرزهای استرالیا (DIBP) تمام اطلاعاتی که در مورد قیمت و انواع ویزا نیاز دارید، ارائه می نماید.
یکی از شرایط ویزا این است که بیمه دانشجویی استرالیا را برای خود و اعضای خانواده تان که همراه شما هستند، تعیین کنید و این بیمه باید در مدت اقامتتان اعتبار داشته باشد. لازم نیست که از تامین کنندگانی که دانشگاه توصیه می کند، استفاده کنید اما هر کدام را انتخاب کنید مطمئن شوید که مورد تایید دولت است.
سازمان OSHC Australia یک ابزار جستجو دارد که می توان از آن برای مقایسه ی مزنه ی قیمت بیمه پزشکی تامین کنندگان معتبر استفاده کرد. به این نتیجه رسیدیم که ارزانترین گزینه برای یک دانشجوی عادی مقطع کارشناسی که همراهی ندارد (در طول سه سال که از مارچ شروع شده و در دسامبر خاتمه می یابد)، 2,164.17 دلار خواهد بود.
همچنین مدارک OSHC نشان می دهد که هنگامی اپلای برای ویزا، DIBP نیازمند مدارکی دارد که نشان دهد قبل از خروج کشور دارای بودجه کافی برای پوشش دادن هزینه ی زندگی در استرالیا برای یک یا دو سال اول تحصیل می باشد.
rabingiftak Offline
#3 ارسال شده : 1397/11/20 04:33:13 ب.ظ
rabingiftak

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

درباره ی دانشگاه جیمز کوک (JCU) استرالیا
دانشگاه جیمز کوک (James Cook University) یکی از دانشگاه استرالیا واقع در شهر تانزویل کوئیزلند است که در سال 1970 تاسیس شد. این مرکز علمی دومین دانشگاه قدیمی ایالت کوئینزلند و اولین دانشگاه کوئینزلند شمالی می باشد. از موسسات پیشرو جهان متمرکز در نواحی گرمسیری است که با اکوسیستمی از جنگل های بارانی استوایی، زمین های هموار خشک احاطه شده است.
این مرکز علمی علاوه بر سه پردیس اصلی در کوئینزلند شمالی، یک پردیس نیز در سنگاپور در اختیار دارد. پردیس داگلاس یا تانزویل پردیس اصلی جیمز کوک است که در حومه ی شهرک داگلاس در شمال کویینزلند قرار دارد. دانشگاه جیمز کوک دارای بیش از 20 موسسه تحقیقاتی معتبر بوده و هفتمین عضو دانشگاه های تحقیقاتی استرالیا می باشد. علاوه بر مراکز تحقیقاتی، دارای 5 ایستگاه تحقیقاتی به نام ایستگاه های جزایر اورفیوس، ایستگاه تحقیقاتی فچر ویو، کراما، جنگل های پالوما و ایستگاه تحقیقاتی کانوپی کرن است. تحصیل در استرالیا
اگر قصد اخذ پذیرش از این دانشگاه یا قصد اخذ و پذیرش از دانشگاه‌های استرالیا را دارید می توانید با مشاورین موسسه رابین(لاوند) تماس بگیرید تا در این خصوص شما را یاری کنند. همچنین در خصوص اقدام برای بورسیه تحصیلی کشور استرالیا مشاورین ویزا موندیال در کنار شما خواهند بود.
دانشگاه های برتر در استرالیا ۲۰۱۸
دانشگاه کرتین
دانشگاه مرداک
دانشگاه ولنگونگ استرالیا
دانشگاه GUELPH
دانشگاه نيوکاسل استرالیا
سایت رابین در اطلاعات مربوط به تحصیل در استرالیا، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا، اخذ ویزای تحصیلی استرالیا، بورسیه تحصیلی استرالیا و تحصیل در دانشگاه های استرالیا جامع ترین اطلاعات را در اختیار متقاضیان قرار میدهد. تمامی پروسه ویزای تحصیلی کشور استرالیا توسط مشاور رسمی مهاجرت به استرالیا و عضو انجمن MARA انجام میپذیرد.
رنکینگ دانشگاه جیمز کوک استرالیا (JCU)
میان 300 دانشگاه برتر جهان و در 2٪ بهترین دانشگاه های جهان
رتبه ی 300-201 ام جهانی در رتبه بندی شانگهای دانشگاه های جهان ARWU
رتبه ی 354 ام دانشگاه های جهان
رتبه ی 14 ام استرالیا
رتبه ی 22 ام جهان برای محیط زیست و اکولوژی و رتبه ی دوم میان دانشگاه های استرالیا
رتبه ی 300-251 در رده بندی آموزش عالی تایمز (THE) معادل با رتبه ی 11 ام استرالیا
رتبه ی 61 ام جهانی در علوم گیاهی و حیوانی و رتبه ی 5 ام میان دانشگاه های استرالیا
رتبه ی 137 ام از نظر ارجاع به مقالات
دانشکده های دانشگاه جیمز کوک استرالیا (JCU)
دانشکده هنر، آموزش و پرورش و علوم اجتماعی
دانشکده حقوق، تجارت و هنرهای تجسمی
دانشکده پزشکی، بهداشت و علوم مولکولی
دانشکده علوم و مهندسی
شرایط پذیرش دانشگاه جیمز کوک استرالیا (JCU)
نیازمندی های تحصیلی دانشگاه جیمز کوک استرالیا
نیازمندی های زبان دانشگاه جیمز کوک استرالیا
شرایط تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه جیمز کوک استرالیا (JCU)
مقطع کارشناسی:
– اتمام موفقیت آمیز یک سال تحصیل در یک موسسه ی آموزش عالی و یا یک برنامه ی معتبر پیش دانشگاهی از استرالیا که در AEI و یا UK Naric تایید شده باشد. به سال اول مدرک لیسانس هیچ اعتباری تعلق نمی گیرد.
– برخی از رشته ها نیازمندی پیش نیازهای درسی خاصی هستند.
* برخی از دوره ها شرایط دیگری همانند مصاحبه و یا پرسشنامه دارند.
مقطع کارشناسی ارشد آموزش محور:
– یک مدرک معادل با مدرک لیسانس استرالیا
* برخی از دوره ها نیازمندی های دیگری دارند.
مقطع دکترا و مدارک تحقیقاتی:
– یک مدرک لیسانس با حداقل نمرات ممتاز درجه دوم بخش A در برنامه که شامل یک نیمسال کار روی پروژه ی تحقیقاتی نظارت شده باشد. هزینه تحصیل در استرالیا ۲۰۱۸
– یک مدرک ارشد آموزش محور که شامل یک نیمسال تحقیقاتی نظارت شده باشد.
– یک مدرک ارشد تحقیقاتی که حداقل دو سوم آن شامل یک بخش تحقیقاتی نظارت شده باشد و یک تز یا معادل آن در انتهای مدرک ارائه شود.
* متقاضیان دکترای حرفه ای همچنین باید تجارب حرفه ای آن مدرک را ارائه نمایند.

rabingiftak Offline
#4 ارسال شده : 1398/01/14 11:49:23 ب.ظ
rabingiftak

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

تحصيلات‌ دانشگاهی
‌شرط‌ ورود به‌ دانشگاه‌ها بر اساس‌ نمرات‌ گواهی ورود به‌ آموزش‌ عالی (TES) محاسبه‌ می‌شود كه‌ روش‌ محاسبه‌ در هر ايالت‌ متفاوت‌ است. برای ورود به‌ دانشگاه‌های ديگر ايالت‌ها نيز می‌توان‌ از TES استفاده‌ کرد.

تحصیل در استرالیا بدون آیلتس
دانشگاه‌های استراليا مستقل‌ هستند و خودشان‌ مدرک را صادر می‌كنند. در ۱۹۸۸ تعدادی از دانشگاه‌ها و كالج‌ها در هم‌ ادغام‌ شدند و تشكل‌ فعلی مبنی بر سيستم‌ واحد ملی دانشگاه‌ها Unified National System را كه‌ بالغ‌ بر ۳۹ دانشگاه‌ بود شكل‌ دادند. ۴۹ كالج‌ نيز در تمام‌ استراليا پراكنده‌ هستند كه‌ می‌توانند با توجه‌ به‌ قوانين‌ ايالتی، مداركی تا سطح‌ كارشناسی ارشد بدهند.
تحصیل در استرالیا
در ۱۹۹۰ شورای وزيران‌ آموزش‌ ايالات‌ و قلمروهای مختلف‌ استراليا نظام‌ واحد ارزيابی آموزشی در استراليا را با عنوان‌1(RATE) معرفی كرد. در سال‌ ۱۹۹۵ ميلادی نظام‌ جايگزين‌ ديگری تحت‌ عنوان‌ 2(AQF) معرفی شد كه‌ قرار است‌ تا پايان‌ ۱۹۹۹ ميلادی جايگزين‌ RATE شود.
دانشگاه های برتر در استرالیا ۲۰۱۸
مبنای معرفی اين‌ نظام‌های ارزيابی، فراهم‌ كردن‌ چارچوبی ملی و فراگير برای ارزشيابی مدارک تحصيلی در استراليا بعد از دوران‌ تحصيل‌ اجباری (پانزده‌ سالگی يا سال‌ دهم) است. با توجه‌ به‌ نظام‌ ارزشيابیAQF، مدرک پايان‌ دوران‌ دبيرستان، گواهينامه‌ آموزش‌ ارشد دبيرستان‌ (Senior Secondary Certificate of Education) ناميده‌ می‌شود.
مقاله‌های مرتبط:
بهترین دانشگاه های استرالیا کدامند؟
هشت دانشگاه برتر استرالیا، پایگاه برندگان جایزه نوبل
سیدنی یا ملبورن ؛ کدام یک را برای ادامه تحصیل در استرالیا انتخاب می‌کنید؟
۱. Associated Diploma: با دوسال‌ تحصيل‌ همراه‌ با كارآموزی داده‌ می‌شود كه‌ تحت‌ پوشش‌ دوره‌های حرفه‌ای (TAFE) است.
۲. Diploma: با سه سال تحصیل بعداز دیپلم دبیرستان همراه با کارآموزی داده می شود. اين‌ دوره‌ نيز تحت‌ پوشش‌ دوره‌های حرفه‌ای (TAFE) است.
۳. Bachelor: با حداقل سه یا چهار سال تحصیل بعداز دیپلم دبیرستان داده می‌شود.
۴. (Post Graduate Certificate (PGC: دوره آن‌ يک نيم‌ سال‌ بعد از كارشناسی است.
۵. (Post Graduate Diploma (PGD): دوره آن‌ دو نيم‌ سال‌ بعد از كارشناسی است.
۶. Bachelor Honours Degree: دوره آن‌ حداقل‌ چهار سال‌ تا پنج سال‌ تحصيل‌ بعد از ديپلم‌ دبيرستان‌ است‌ و دانش‌‌آموختگان‌ اين‌ دوره‌ بدون‌ گذراندن‌ دوره‌ Master می‌توانند دوره‌ Ph.D را شروع‌ كنند.
۷. Master: برای ورود به‌ اين‌ دوره‌ امتحانی صورت‌ نمی‌گيرد، بلكه‌ با توجه‌ به‌ نمرات‌ دوره‌ Bachelor و معرف‌ها، پذيرش‌ صادر می‌شود.
طول‌ اين‌ دوره‌ بستگی به‌ طول‌ مدت‌ دوره‌ Bachelor دارد. به این صورت‌ كه‌ يک سال‌ تحصيل‌ تمام‌ وقت‌ بعد از دوره‌ چهار ساله‌ Bachelor و دو سال‌ تحصيل‌ تمام‌ وقت‌ بعد از دوره‌ سه‌ ساله‌ Bachelor لازم‌ است. البته‌ در بعضی از رشته‌ها (شيلات) دوره‌ Master تا سه‌ سال‌ هم‌ به‌ طول‌ می‌انجامد.
۸. Ph.D: این دوره‌ معمولا پژوهشی است‌ و بايد طی اين‌ پژوهش‌ موضوع‌ جديدی در رشته‌ مربوطه‌ ارايه‌ شود. البته‌ در بعضی از دانشگاه‌ها گذراندن‌ يک دوره‌ Qualifying به‌‌صورت‌ درسی برای شروع‌ دوره‌ دكتری الزامی است‌ و سپس‌ دوره‌ پژوهش‌ آغاز می‌شود كه‌ حداقل‌ سه‌ سال‌ طول‌ می‌كشد.
‌‌نحوه‌ ارزشيابی مدارک تحصيلی
مدارک Diploma بعد از ديپلم‌ دبيرستان‌ «كاردانی» ارزشيابی می‌شود.
مدارک Bachelor بعد از ديپلم‌ دبيرستان، «كارشناسی» ارزشيابی می‌شود.
مدارک (Post Graduate Certificate (PGC)/ Post Graduate Diploma (PGD فقط صحت‌ صدور صادر می‌شود.
مدارک Master با شرط‌ داشتن‌ كارشناسی، «كارشناسی ارشد» ارزشيابی می‌شود.
مدارک Ph.D با شرط‌ داشتن‌ كارشناسی ارشد، «دكتری» ارزشيابی می‌شود
هزینه تحصیل در استرالیا ۲۰۱۸
زبان مراکز آموزشی و دانشگاهی
تمام برنامه‌های دانشگاه‌های استرالیا به زبان انگلیسی تدریس می‌شود و برخورداری از مدرک زبان شرط لازم برای ثبت‌نام است. آموزش و پشتیبانی زبان معمولا برای دانشجویانی که زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند، در دسترس است.
rabingiftak Offline
#5 ارسال شده : 1398/02/06 02:07:18 ق.ظ
rabingiftak

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: tehran

دانشگاه های گروه هشت استرالیا
هشت دانشگاه برتر استرالیا
ائتلافی به نام دانشگاه های گروه هشت را تشکیل داده اند. این ائتلاف اولین بار در سال 1994 تشکیل شد و دفتر اصلی آن در شهر کنبرا، پایتخت ملی استرالیا قرار دارد. دانشگاه های گروه هشت از لحاظ رتبه بندی علمی دانشگاه ها، تحصیلی و آموزشی در سطوح ملی و بین المللی در رده های بالایی قرار می گیرند. تحصیل در این دانشگاه ها به دانشجو تجربه آموزش در دانشگاه های رده بالای جهانی را خواهد داد. این 8 دانشگاه، قدیمی ترین دانشگاه های استرالیا نیز هستند. آنها همچنین:
70% بودجه تحقیقاتی استرالیا را دریافت می کنند،
80% محققان را استخدام می کنند،
60% از مقالات علمی را تولید می کنند،
80% از انتشارات با ارزش دانشگاهی را منتشر می کنند.
درآمد در استرالیا
آنچه مسلم است شرایط ورود به این 8 دانشگاه نیز سخت بوده و دانشجویان ممتاز و سختکوش شانس راهیابی را از آن خود می کنند. اتمام موفقیت آمیز تحصیلات در دانشگاه معتبر، سوابق کاری ارزشمند و مفید، ارائه مقاله و یا کتاب علمی، از شرایطی هستند که هنگام ورود مورد ارزیابی قرار داده می شوند.

دانشگاه های عضو این ائتلاف عبارتند از:
دانشگاه ملی استرالیا
دانشگاه سیدنی
دانشگاه ملبورن
دانشگاه موناش
دانشگاه نیوسوث ویلز
دانشگاه کویینزلند
دانشگاه وسترن استرالیا
دانشگاه آدلاید
افرادی که تمایل به اخذ پذیرش از دانشگاههای برجسته و مطرح استرالیا را دارند میتوانند با بررسی شرایط و همچنین اخذ موارد پیشنهادی} نمره زبان بالا (مدرک آیلتس) و تعدد مقالات بین المللی و معدل بالا }شانس خود را امتحان نمایند. در این میان مشورت با مشاورین مجرب و خبره در این امر بسیار راه گشا بوده و شما را دراین راه یاری مینمایند . جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه­ ی قوانین مهاجرت به استرالیا، شرایط تحصیل در استرالیا و اخذ پذیرش از دانشگاه­های استرالیا می­توانید به سایر مقالات موجود در وبسایت مؤسسه رجوع کرده و نیز با وکلای مهاجرت و کارشناسان مجرب مؤسسه حقوقی رابین در دفتر تهران و مشهد با ما تماس بگیریند.تحصیل در استرالیا رابین
تجصیل در استرالیا با رابین
تحصیل در استرالیا
behinesaz Offline
#6 ارسال شده : 1398/03/06 12:55:29 ق.ظ
behinesaz

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: تهران

parisa98 Offline
#7 ارسال شده : 1400/01/21 11:10:50 ق.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

همان طور که می دانید، استرالیا یکی از کشور های پر طرفدار برای مهاجرت است. همچنین وجود بهترین دانشگاه های جهان در این کشور، محبوبیت آن را چندین برابر کرده است. مهاجرت از طریق تحصیل یکی از راه های مهاجرت به استرالیا می باشد که مورد استقبال دانشجویان زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است. دانش آموزان از سن 7 سالگی در استرالیا مشغول به تحصیل می شوند و در سن 12 تا 13 سالگی مقطع ابتدایی را به پایان می رسانند. همچنین تا سن 18 سالگی در مقطع دبیرستان تحصیل کرده و پس از آن وارد دانشگاه می شوند.

دانش آموزان حتی می توانند در مقطع دبیرستان خود، دوره های کالج را نیز جای دهند. مدارس در استرالیا به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شود. تحصیل در مدارس دولتی، برای دانش آموزانی که والدین آنها شهروند استرالیا هستند، رایگان است. همچنین دانش آموزان بین المللی نیز می توانند در این مدارس تحصیل کنند اما باید هزینه های تحصیل را بپردازند. لازم به ذکر است که هزینه های تحصیل در استرالیا در مدارس دولتی برای دانش آموزان بین المللی کمی پایین تر است.

همچنین دانش آموزان خارجی می توانند در مدارس خصوصی نیز تحصیل نمایند که هزینه های بالاتری نسبت به دولتی دارد. در ادامه مطلب تمامی مقاطع تحصیلی در دانشگاه های استرالیا را مورد بررسی قرار می دهیم.

تحصیل در کالج
استرالیا برای دانش آموزانی که سال نهم تحصیلی را پشت سر گذاشته اند، شرایطی را قرار داده تا بتوانند در کالج های آن وارد شوند. کالج های استرالیا از کیفیت بالای آموزشی بر خوردار هستند و برای دانش آموزان امکانات دیگری مانند تفریح و ورزش را در کنار آموزش قرار داده اند. دانش آموزان در این کالج ها استعدادیابی شده و می توانند در زمینه ای که استعداد دارند، تحصیل نمایند.

البته کالج های استرالیا به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم می شوند. کالج های خصوصی خدمات بهتری را نسبت به کالج های دولتی ارائه می دهند. هزینه های تحصیل در کالج خصوصی سالانه حداقل 15 تا 18 هزار دلار استرالیا می باشد. همچنین سن تحصیل در این کالج ها بین 15 تا 18 سال است. متقاضیانی که پس از اخذ مدرک دیپلم قصد ادامه تحصیل در دانشگاه را دارند، باید دوره فاندیشن را بگذرانند.

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.318 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت