تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

maryamdolati Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/16 01:33:50 ب.ظ
maryamdolati

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19
مکان: ایران

لایت باکس فریم لس آلومینیومی در دو نوع با ضخامت‎های 4/5 و 7/5 سانتی‎متر موجود هستند. این لایت باکس ها معمولاً برای مصارف داخلی (indoor)، به کار می‎روند اما با توجه به تکنیک‎های جدید ساخت آن، از این نوع لایت باکس ها در فضای خارجی نیز می‎توان بهره‎ی خوبی برد. جنس قاب (بدنه) این لایت باکس ها از ورقه‎های با کیفیت آلومینیوم ساخته شده و مدیای به‎کاررفته در آن از جنس پارچه است.

لایت باکس فریم لس لایت باکسی است که قاب آن از فریم‎های آلومینیوم تهیه می‎شود. برای سیستم نوردهی از چراغ‎های SMD استفاده می‎شود. با توجه به استفاده از فریم‎های آلومینیوم، تنها چیزی که بیننده می‎بیند یک تصویر نورانی است و هیچ حاشیه، قاب، گیره، منگنه و اضافاتی ندارد به همین جهت این گزینه هم برای فضای خارجی و هم برای فضای داخلی ایده‎آل است.

مزیت این نوع لایت باکس در سهولت تعویض طرح چاپی آن است که با توجه به سفارش مشتری و نیاز بازار هم اکنون این نوع از لایت باکس در شرکت خانه طراحان سام در حال تولید می‎باشد.

لایت باکس فریم لس آلومینیومی علاوه بر استفاده تبلیغاتی، در دکوراسیون نیز نقش مهمی ایفا می‎کنند. برای مثال، به عنوان یک تابلوی دکوراتیو می‎توان از لایت باکس فریم لس با طرح‎های دلخواه مورد نظر استفاده کرد. مزیت لایت باکس فریم لس در این است که تصویر دقیقاً لب به لب تابلو میشود و بیننده جز یک تصویر با کیفیت نورانی، هیچ چیز دیگری نمی‎بیند. در واقع چیزی غیر از تصویر دیده نمی‎شود تا تمرکز بیننده به سمت آن جلب شود.

موارد زیر از مزیت‎های لایت باکس فریم لس آلومینیومی است:

1. تعویض آسان تصویر بدون داشتن تخصص
2. کم‎مصرف‎بودن
3. قیمت مناسب
4. کیفیت بالا در چاپ مدیا و ساخت سازه
5. سبک و قابل حمل‎بودن آن
6. تنوع بالا

منبع: لایت باکس خانه طراحان سام
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.091 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت