تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

payasan Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/02 10:32:16 ب.ظ
payasan

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 95

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
فعالیت‌های بشردوستانه سازمانی

گفتگوی بشردوستانه سازمانی در حال تغییر است. با ادامه رشد فرهنگ کمک سازمانی واژگان جدیدی ایجاد شده‌اند. کلماتی مانند " روابط همکاری"، شراکت استراتژیک"، "تاثیر مشترک" و "فعالیت داوطلبانه براساس توانایی‌ها" امروزه در مرکز نشانه‌های تغییر شیوه شرکت‌ها و موسسات خصوصی مستقل غیر انتفاعی آنها قرار دارد.

با وجود اینکه کمک و ارائه وام جنبه‌های مهمی از کار موسسات سازمانی است ، واژگان جدید و مسیر حرکت تمرکز بیشتری بر چگونگی فعالیت موسسات سازمانی دارد و بر رویکرد همکاری برای کمک به ایجاد تاثیر بلند مدت تاکید دارد. این مسئله تنها مربوط به ایجاد روابط قدرتمند با دریافت کنندگان وام‌های موسسات مردم نهاد نیست.

براساس گزارش شورای موسسات با عنوان "تاثیر رو به افزایش، تقویت ارزش: راهنمای اجرایی برای هدایت فعالیت‌های بشردوستانه سازمانی" برای موسسات سازمانی اهمیت دارد که از فرصت‌ها استفاده کنند و تلاش‌های خود برای همسو کردن سهامداران سازمان و شرکای خیر را بکار گیرند.

در واقع، بسیاری از مدیران عامل با این مسئله موافق هستند. مرکز کمک‌های خیرخواهانه در گزارش سال ٢٠١٦خود " آینده موسسات نیکوکاری، نگاه مدیرعامل" دریافت که ٣٠ درصد از مدیران عاملی که در این پژوهش شرکت کردند معتقدند موسسات باید بهتر یا بیشتر همکاری کنند، نیاز به انواع بیشتری همکاری مانند افزایش همکاری در میان موسسان، تشویق همکاری در میان دریافت‌کنندگان کمک و رسیدگی به موضوعاتی که موجب نگرانی شده‌اند را توصیه می‌کنند.



این مطلب را از دست ندهید: نرخ مالیات بر درآمد در کشورهای جهان | ١٠ کشور با کمترین مالیات بر درآمد 


برنامه نیکوکارانه‌ی وسترن یونیون

ما به عنوان موسسه وسترن یونیون، به ساخت برنامه نیکوکارانه‌ای که فراتر از پرداخت چک شود رفته و شامل تعدادی از سهامداران و روابط شود.

با حمایت شرکت western union و مدیر عامل آن حکمت ارسک، کارکنان، ماموران و شرکای تجاری و همکار با سازمان‌های مردم نهاد و دیگر سازمان‌ها، ما تصویر بزرگ را در نظر می‌گیریم و رویکردی بلند مدت به برخورد با چالش‌های اجتماعی داریم. این به این معناست که فعالیت به عنوان یک شریک و پلی برای ایجاد درکی عمیق‌تر از احتیاجات اجتماعی راهی است برای ایجاد تاثیری ماندگار.

یک مثال از این تلاش‌ها سه سال اخیر است که یک میلیون دلار توسط موسسه وسترن یونیون برای حمایت از WPDI اختصاص داده شد. این کمک بخشی از رویکردی بلند مدت است که نشان می‌دهد وسترن یونیون و موسسه وسترن یونیون دارای تعهدی مشترک برای ایجاد آینده‌ای با ثبات برای مهاجران هستند که با بهره‌گیری از فن‌آوری و استعداد وسترن یونیون و ارائه حمایت اجرایی و مالی این هدف امکانپذیر می‌گردد.

یکی از کمک‌های WPDI برای حمایت مالی از صلح‌سازی در کمپ پناهندگان کیریاندونگو در اوگانداست که دسترسی به آموزش در مورد حل مناقشات و توانایی‌های زندگی را به ١٠ هزار پناهنده ارائه می‌دهد و بخشی از برنامه جدیدی است که در ماه‌های آینده ارائه خواهد شد.

شیوه دیگری که موسسه وسترن یونیون برای گسترش و تقویت ایجاد رابطه بکارگرفته است شناسایی گروه‌های کوچکی از سازمان‌های مردم نهاد است تا شرکایی در سراسر جهان برای خود بیابد و با آنها برای تاثیرات بلند مدت مثبت همکاری کند.

از طریق برنامه پرچمدار خود تحصیل برای بهتر شدن، ما با موسسات آموزش برای همه، آکادمی ملی موسسات، تحصیل برای اشتغال، کودکان را نجات دهید، موفقیت‌های کوچک و کمک به روستاهای کودکان همکاری می‌کنیم. این شرکا کمک‌های موسسه را دریافت کرده و با موسسه برای پیشبرد برنامه‌هایی که کارکنان، ماموران و مشتریان تجاری وسترن یونیون به صورت داوطلبانه و خیرخواهانه در آنها شرکت می‌کنند، همکاری می‌کنند.

پست دسامبر ٢٠١٦ من در موسسه وسترن یونیون، تبدیل امید به واقعیت برای صدها پناهنده جوان، به این مسئله می‌پردازد که چگونه همکاری می‌تواند به تقویت تلاش‌های و نتایج کمک کند.

در این مثال کسب و کار وسترن یونیون، مشتریان، کارکنان و موسسه وسترن یونیون در کنار هم آمدند و با استفاده از کمک‌ها، بازاریابی با هدف، انفاق و فعالیت داوطلبانه از موسسه مردم نهاد یونانی اکنون یکپارچگی و مدرسه امید در کمپ پناهندگان اسکاراماگاس در یونان و دیگر مدارس پناهندگان در یونان، اردن و لبنان حمایت کردند. این فعالیت‌ها نتایج مثبتی دربرداشت و در عین حال روابط با موسسات مردم نهاد، مشتریان وسترن یونیون، کارکنان داوطلب و حتی پناهندگان را منتفع کرد.

در حرکت رو به جلو، موسسه وسترن یونیون به یافتن راه‌های جدید برای همکاری و شراکت با دیگران و فراتر رفتن از چک برای کمک به ایجاد تاثیر بلند مدت و مثبت ادامه خواهد داد.



وسترن یونیون شرکتی است که با آن میتوانید به ۲۰۰ کشور دنیا حواله ارز انجام دهید. مجموعه پی آسان خدمات حواله وسترن یونیون را برای هموطنان عزیز فراهم نموده است. برای اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.084 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت