تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

pejman Offline
#1 ارسال شده : 1397/09/28 01:14:35 ب.ظ
pejman

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 31
مکان: تهران

صاف بودن و درخشش مو از دیرباز مورد توجه همگان بوده و هست. امروزه با وجود دستگاه های مختلف ،صاف و لخت کردن مو دیگر آرزو نیست. علاوه بر دستگاه های مختلف موی موجود در بازار و روش های سنتی، روش جدید و تازه ای امروزه برای این منظور استفاده می شود به نام کراتینه مو. همانطور که از نام آن پیداست، مواد اصلی تشکیل دهنده این ماده کراتین است. کراتین مواد اصلی تشکیل دهنده مو، پوست و ناخن است که استفاده از آن بر روی مو سبب نرم و لخت شدن مو ها می شود. این پروتئین به طور طبیعی در مو وجود دارد اما در افرادی که موهای وز و یا فری دارند میزان این پروتئین کمتر است. این محصول یا به صورت طبیعی و از منابع حیوانی یا به صورت مصنوعی در بازار موجود است.

کراتینه کردن مو
در این روش آرایشگر این محصول را بر روی موهای شما زده و با استفاده از گرمای یک اتو این مواد را بر روی موهای شما تثبیت می کند. این کار بسته به میزان بلندی موهای شما از 40 تا 90 دقیقه زمان می برد.

کدام مو به کراتین نیاز دارد؟
همه ما به خوبی می دانیم که کیفیت موهای طبیعی خودمان بهتر از هر جیز دیگر است ولی در بسیاری از موارد خودمان سبب از بین رفتن بافت مو و در نتیجه ظاهر ناخوشایند موهایمان می شویم. به عنوان مثال: رنگ کردن مداوم، اتو کشیدن های مکرر، سشوار و.. همگی باعث تضعیف ساختار مو می شود. کراتین کردن مو بدون آگاهی یکی از عوارض آن است.

کراتین کردن مو به خودی خود چیز بدی نیست اما شیوه های به کار گیری آن سبب بروز عوارض و صدمات جبران ناپذیری می شود.

عوارض کراتینه کردن مو:
آلرژی یا حساسیت: کراتین نیز مانند سایر مواد مخصوص مو، پوست، و..ممکن است سبب بروز حساسیت بر روی پوست شود. ظاهر شدن دانه های قرمز رنگ، خارش و... از علائم بروز آلرژی محسوب می شود. به همین دلیل اگر پوستی حساس و مستعد به آلرژی دارید بهتر است قبل از انجام این کار کمی تأمل کنید.
منبع:توبیستی
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.093 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت