تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

alireza96ebr Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/29 09:06:46 ب.ظ
alireza96ebr

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

سگ پاگ یکی از بانمک ترین و محبوب ترین نژادهای سگ در دنیا است و البته محبوبیت اون ها هم بی دلیل نیست. سگ نژاد پاگ علاوه بر ظاهر بانمک و صورت چروکش، شخصیت فوق العاده ای هم داره.

سگ های پاگ سگ هایی با اعتماد به نفس دارای شخصیتی دلسوز و مهربان هستن و شیطنت و بازی گوشی رو چاشنی رفتارشون میکنن تا خودشون رو توی دل همه جا کنن.

سگ پاگ خودش رو خیلی خوب با زندگی شهری و آپارتمانی وفق داده و با سبک زندگی شهری سازگاری خیلی خوبی داره. شاید علت محبوبیتش به عنوان یه نژاد سگ آپارتمانی هم همین ویژگی باشه.

پاگ ها عاشق این هستن که اطرافشون پر از آدم باشه و از تنها موندن توی خونه متنفرن. اگر یه موقعی خونتون رو با یه سگ پاگ شریک شدین بدونین که انقد سگ های جذابی هستن که تا آخر عمر طرفدار این نژاد سگ میمونین.

ب
پاگ ها خیلی وقته که به وجود اومدن و در کنار ما آدم ها زندگی میکنن.
تاریخچه اون ها به ۷۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمیگرده که در چین باستان پرورش داده میشدن و توسط امپراطورهای چینی نگهداری میشدن.
در چین باستان، مردم معمولی اجازه نداشتن از سگ پاگ نگهداری کنن و اگر یکی از این سگ های اشرافی در املاک یه آدم معمولی پیدا میشد، مجازات اون آدم مرگ بود!
در چین باستان سگ های پاگ در ناز و نعمت توی قصر امپراطور زندگی میکردن و توسط خدمتکاران مخصوصی بهشون سرویس داده میشد!
راستی، سگ های پاگ ماده مرتبه ای مساوی با همسر امپراطور داشتن و توسط سربازان مخصوصی محافطت شده و با بهترین غذاهای ممکن تغذیه میشدن!
شواهد حاکی از اینه که پاگ ها بعد از گذشت دوران حکومت امپراطوران چینی توسط تاجران دانمارکی از چین به اروپا آورده شدن.
گفته شده ناخدایان این سگ های کوچولو رو قاچاقی از چین به اروپا آوردن و مدتی بعد از اون به دلیل سایز کوچیک و طبیعت دوست داشتنی این سگ ها، به سرعت در اروپا محبوب شدن.
پاگ های اون زمان تا قرن ۱۸ میلادی، با پاگ های امروزی کمی فرق داشتن و دست و پاهای بلندتر و صورت کشیده تری داشتن.
تا اینکه در سال ۱۸۶۰ نوع دیگه ای از سگ پاگ از چین به اروپا آورده شد که دست و پاها و پوزه کوتاه تری داشت و به سرعت مورد توجه ملکه ویکتوریا قرار گرفت.با اینکه دهه هایی در طول تاریخ پیدا میشن که از محوبیت پاگ ها کاسته شده بود ولی به طور کلی جزو نژاد سگ محبوب به حساب میان و امروزه در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی دارن.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.725 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت