تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

payasan Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/28 04:13:23 ب.ظ
payasan

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 95

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال

 

" وظیفه و امتیاز ما در این است که قهرمان مشتریان باشیم."
این جمله در تعریف عملیات ما، نشانه چیزی است که به آن عقیده داریم و اساس شرکتی است که با هم در حال ساخت آن هستیم. ما می‌خواهیم شرکتی باشیم که آماده است و هر روز برای مشتریان خود می‌جنگد، و هیچ وقت از گفتگوهای سخت نمی‌هراسد یا اینکه شرایط عقلانی معمول را به چالش بکشد یا حتی دستاوردهای خود را اگر راه بهتری برای خدمت به مشتریان خود پیدا کند مورد پرسش قرار دهد. این وظیفه هر روز ماست. و این مسئله امتیاز ما نیز محسوب می‌شود.

با اطمینان پی‌پال اولین شرکتی نیست که تلاش دارد مشتری محور باشد، و آخرین هم نخواهد بود. اما یک تفاوت بزرگ وجود دارد: تاثیر و موفقیت ما به عنوان یک کسب و کار مستقیما به درگیری و موفقیت مشتریانمان بستگی دارد. اگر مشتریان ما خوب عمل کنند، ما خوب عمل خواهیم کرد. اگر آنها رشد کنند، ما رشد خواهیم کرد. ما باید همیشه به صورت سرسختانه بر روی خدمت‌رسانی به مشتریانمان  متمرکز باشیم، و اگر در این کار موفق شویم، می‌توانیم برای همه جادو کنیم.

به همین دلیل جادو اتفاق افتاده است. مجموع تعداد حساب‌های فعال در بستر ما به تازگی از ٢٥٠ میلیون فراتر رفته است. این موفقیت مهمی برای شرکت ماست و بخش کلیدی در سفر ما برای رسیدن به پناتسیل‌های شرکت پی‌پال. در ٢٧ فوریه سال ٢٠١٧، ما اعلام کردیم از مرز ٢٠٠ میلیون کاربر فعال عبور کرده‌ایم. این واقعیت که ما توانسته‌ایم در عرض کمی بیش از ١٨ ماه ٥٠ میلیون کاربر دیگر به این رقم اضافه کنیم ( هر ماه ٣ میلیون کاربر) تاییدی است بر فعالیت خستگی‌ناپذیر شما به جای مشتریان تا ارزش بیشتری را برای بستر خود ایجاد کنیم.

٢٥٠ میلیون عدد بزرگی است. اگر بستر پی‌پال یک کشور بود، پنجمین کشور پرجمعیت جهان و بالاتر از برزیل (٢١٠ میلیون) و بعد از اندونزی (٢٦٦ میلیون) قرار می‌گرفت. اما مانند همه چیز در کسب و کار ما، اعداد بزرگ دارای اهمیت نیستند، بلکه تجربیات فردی اهمیت دارند. کسب و کارهای کوچکی که خانواده‌ها را تامین می‌کنند و جوامع را زنده نگه می‌دارند.

تک والدهایی که خانواده‌های خود را مدیریت می‌کنند. دانشجویانی که سعی در ایجاد تعادل در بودجه خود دارند. موسسات غیرانتفاعی که در تلاش برای کمک به افراد آسیب‌پذیر هستند. افراد و خانواده‌هایی که تازه‌وارد بخش مالی دیجیتال شده‌اند و برای راه‌های بهتری برای دریافت وام به ما روی آورده‌اند، تا پس‌انداز کنند، تا هزینه کنند و به اشتراک بگذارند. مهاجرانی که به سختی کار می‌کنند تا زندگی بهتری برای خانواده خود بسازند و با استفاده از بستر ما برای خانه خود پول ارسال می‌کنند.

داستانهایی نظیر این پی‌پال را می‌سازد. ما در مورد فن‌آوری خود بسیار صحبت می‌کنیم، و باید این کار را بکنیم زیرا بستر و خدمات ما به دموکراتیزه کردن خدمات جهانی مالی کمک می‌کند و آنها را در اختیار مشتریان و فروشندگان در سراسر جهان قرار می‌دهد تا از نظر تجاری توانمند شوند. اما اشتباه نکنید، بستر ما توسط مردم قدرت پیدا می‌کند. پول بسیار شخصی است، و اعتمادی که مشتریان به ما دارند ارزشمندترین دارایی در جهان است. و به همین دلیل قهرمان مشتریان بودن برای همه ما یک امتیاز محسوب می‌شود.

من می‌خواهم از همه افرادی که به صورت خستگی ناپذیر در پی‌پال برای مشتریان فعالیت می‌کنند و به ما در جهت رسیدن به این دستاورد کمک کرده‌اند، تشکر کنم. ما کارهای بیشتری برای انجام داریم، و همانطور که فرصت‌های ما بزرگتر می‌شوند، مسئولیت ما نیز نسبت به مشتریانمان بزرگتر می‌شود. اما این لحظه مهمی است که باید به یاد بماند، و در حالیکه ما به ٢٥٠ میلیون بعدی فکر می‌کنیم، می‌توانیم به پیشرفت خود افتخار کنیم.

تبریک! و از همه برای هر آنچه برای پی‌پال و مشتریان ما انجام دادند باز هم تشکر می‌کنم.



پی پل PayPal یک شرکت آمریکایی است که سیستم پرداخت آنلاین به صورت جهانی عرضه می کند. برای سفارش پی پل کارت اینجا کلیک کنید.



مطالب پیشنهادی:
 
PayPal چیست و چگونه با eBay کار می‌کند؟ ​

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.082 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت