تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

سمیرا Offline
#1 ارسال شده : 1397/08/12 04:35:33 ب.ظ
سمیرا

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17
مکان: tehran

شناخت فر کننده های مو
بسیاری از خانم ها بعد از مدتی از ظاهر یک نواخت خود خسته می شوند و به دنبال تغییر در آن هستند .یکی از روش های تغییر که بسیار کم هزینه و فوری انجام می شود ، تغییر در حالت مو هاست .این کار با داشتن یک فر کننده ی خوب در منزل بسیار ساده و لذت بخش است. اما پیدا کردن یک فر کننده خوب که بتواند نیاز های ما را برطرف کند نیازمند دانش درباره ی فرکننده هااست .همان طور که می دانید فر کننده ها انواع متفاوتی دارد.
با توجه به تنوع این محصول بهتر است قبل از شناخت درباره ی فر کننده ها راجع به مدل فری که می خواهید داشته باشید تصمیم بگیرید. هرشخصی بنا به سلیقه ی خود فر های مختلفی را برای موهایش در نظر دارد پس اول مدل فر خود را انتخاب کنید ، بعد به دنبال محصولی بگردید که نیاز شما را برطرف کند.
انواع فر کننده مو:
فر کننده مخروطی:
این نوع فر کننده ها موهای شما را به صورت s در می آورد.اما توجه داشته باشید که نحوه ی پیچیدن مو به دور آن نیز بسیار اهمیت دارد .مدل های مختلف پیچیدن مو ، مدل های فر متفاوت ایجاد می کند.
فر لوله ای: این نوع فر بسیار پر استفاده است. فرلوله ای مدل های متفاوتی دارد.انواع این فرها عبارتند از:
1 – فر یکدست و ریز: این مدل فر بیشتر مناسب افرادی است که موهای فر دارند .با فر کننده لوله ای با قطر 5/1 می توان این نوع فر را ایجاد کرد.
2 – فر پر: این مدل از فر مناسب افردی است که موهایشان چندان بلند نیست و نمی خواهند با ایجاد فر اندازه ی موهایشان خیلی کوتاه شود.این نوع فر را با فر کننده ای با میله ی 5/2 می توان ایجاد کرد.
3 – فر متوسط و شل:این فر برای کسانی مناسب است که موهایشان نه بلند است و نه کوتاه ،با فر کننده ی میله ای با قطر 3 میتوان چنین فری را ایجاد کرد.
4 – فر درشت و حجیم : مناسب برای موهای بلند و کم پشتی است که می خواهند حجم موهای خود را بیشتر نشان دهند و درعین حال زیبا به نظر برسد.
5 – فر کم و ملایم :برای موهای بلند با حجم متوسط بسیار ایده آل است و با میله ی 5/4 ایجاد می شود.
فر کننده برقی:
به این نوع فرها ، فر سیم تلفنی نیز می گویند .این نوع فر کننده در واقع عملکردی مشابه فر کننده های لوله ای دارد اما در این نوع از فر کننده ها هم سرعت بالاتر است و هم می توان آن را ریز تر و یا درشت تر کرد.
فر برقی اتوماتیک
این دستگاه کار رابسیار راحت کرده و دیگر نیازنسیت دستمان را بسوزانیم و موها را به دور فر کننده ها بپیچیم .این دستگاه موها را به داخل می کشد و آن ها را به شکل مارپیچ بیرون میدهد.
اتو موج :
اتو موج یا انبر مو برای ایجاد فرهای مدل لوله ای و s بسیار مناسب است .
موپیچ :
این دستگاه ظاهری متفاوت با دیگر دستگاه های فر کننده دارد.برجستگی های روی این دستگاه به مو های شما حالت S داده و برای موهای بلند بسیار مناسب است.
نکات مهم در استفاده از فر کننده ها
• موهای خود را قبل از استفاده از فر کننده خشک کنید
• پیش از استفاده از فر کننده از اسپری محافظت کننده مو در برابر گرما استفاده کنید
• درجه حرارت متوسط و رو به بالا را برای فر کردن استفاده کنید
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.625 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت