تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

meeysaammmm Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/14 01:10:09 ب.ظ
meeysaammmm

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

در شرایط اقتصادی فعلی افرادی که قصد جا به جایی دارند، ترجیح می دهند یک اسباب کشی ارزان داشته باشند. هزینه اسباب کشی یکی از دغدغه های خانوادها در جابه جایی منزل به حساب می آید.

در این مقاله به راه های موجود برای یک اسباب کشی ارزان اشاره می کنیم، برای اطلاع از این راه ها تا پایان همراه ما باشید. گفتنی است هنگامی که این نکات به صورت هوشمندانه استفاده شود، باعث میشود هزینه کمتری بابت اسباب کشی پرداخت کنید.

1- کدام باربری را انتخاب کنیم؟
بدون شک استفاده از یک باربری ارزان یکی از بهترین راه های کاهش هزینه های اسباب کشی است. این نکته حائز اهمیت است که قیمت اسباب کشی در باربری شها متفاوت است. بنابراین مقایسه قیمت چندین باربری اولین قدم کاهش هزینه ها است که باید با دقت انجام شود.


این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید زیرا ایمنی در اسباب کشی حرف اول را می زند؛ بنابراین علاوه بر معیار قیمت، کیفیت خدمات شرکت باربری را نیز برای انتخاب در نظر بگیرید.

2- تخمین هزینه های اسباب کشی
دومین قدم در مورد چگونگی کاهش قیمت تمام شده اثاث کشی، این است که قیمت خدمات را به طور دقیق حساب کنید. با باربری مورد نظر خود تماس بگیرید و از آنها بخواهیداطلاعات دقیق و کاملی در مورد هزینه های اسباب کشی به شما بدهند؛ با این کار شما می توانید برنامه ریزی دقیق تری روی بودجه خود انجام دهید.

3- اسباب کشی در زمان های خاص
اتوبارهای باربری معمولا در فواصل مختلفی از سال و همچنین ایام وسط هفته تخفیفاتی را برای مشتریان خود در نظر میگیرند. اگر برای شما مقدور است می توانید جا به جایی خود را در این ایام انجام دهید.



معمولا فصل تابستان شلوغ ترین فصل سال برای شرکت های باربری میباشد و حتی ممکن است به همین دلیل مبلغ بیشتری را از شما طلب کنند. بنابراین شما میتوانید در زمانی غیر از این فصل اقدام به اثاث کشی کنید و هزینه های خود را کم کنید.

همچنین جا به جایی در اواسط هفته نیز میتوانید یک راه برای کاهش هزینه های اسباب کشی شود.

4- بسته بندی اثاثیه منزل
شاید در نگاه اول بسته بندی لوازم منزل عامل افزایش هزینه های اسباب کشی شما به نظر بیاید، ولی شما میتوانید آن را به عنوان هزینه های بیمه بار خود در نظر بگیرید. شرکت باربری وجود ندارد که اسباب شما را حین جا به جایی بیمه کند. بنابراین اثاثیه خود را با بسته بندی در مقابل هر گونه آسیبی بیمه کنید.




قطعا مبلغ پرداختی شما بابت بسته بندی کمتر از هزینه ایست که بابت آسیب دیدن به لوازم منزل خود باید بپردازید. بنابراین توصیه میشود به هیچ عنوان لوازم منزل خود را بدون بسته بندی جا به جا نکنید.

همچنین بسته بندی باعث کاهش زمان اسباب کشی شما میشود و از این منظر نیز میتواند منجر به کاهش هزینه های شما شود.

5-  زمان اسباب کشی خود را کاهش دهید
یکی از روش های هوشمندانه برای کاهش هزینه های جا به جایی کاهش زمان در اسباب کشی است؛ کاهش زمان اسباب کشی باعث صرفه جویی در بودجه و زمان شما می شود.

در بعضی از اسباب کشی ها توسط برخی از باربری ها دیده شده است، به دلیل اینکه هزینه کارگر ساعتی گرفته می شود زمان زیادی توسط کارگران تلف می شود تا هزینه اضافی را از مشتری بگیرند که در این مورد تنها پیشنهاد دقت در انتخاب باربری  و سوابق باربری ها است.

6- همه اثاثیه خود را به منزل جدید نبرید
آیا واقعا به تمام اثاثیه خود در منزل جدید احتیاج دارید؟ به احتمال زیاد پاسخ به این سوال خیر است. حجم بار شما هنگام جا به جایی، یکی از عوامل موثر در قیمت تمام شده اسباب کشی شما است. کم شدن لوازم منزل برای جا به جایی، هم منجر به کاهش هزینه های بسته بندی و هم باعث کاهش تعداد جا به جایی شما می شود و در نتیجه شما اسباب کشی ارزان تری را تجربه می کنید.

لیستی تهیه کنید و لوازمی که دیگر برای شما استفاده ای ندارند را کنار گذاشته یا به کسانی که نیاز دارند بدهید. اگر لوازم بلا استفاده شما قیمتی هستند، می توانید آن را بفروشید و مبلغ آن را به بوجه اسباب کشی خود اضافه کنید.

7- لوازم خرد و ریز خود را از قبل بسته بندی کنید


بسته بندی برخی از لوازم منزل احتیاجی به مهارت خاصی ندارد و شما می توانید خود آن را بسته بندی کنید. البته توجه داشته باشید که برای بسته بندی آنها از وسایل بی کیفیت استفاده نکنید. توصیه می شود از لوازم مخصوصی که برای بسته بندی طراحی شده اند استفاده کنید.

با این کار علاوه بر اثاث کشی ارزان، سرعت جا به جایی شما نیز افزایش می یابد.

8- از دوستان خود کمک بگیرید
یکی دیگر از راه های ساده یک اسباب کشی ارزان، کمک خواستن از بهترین دوستان خود میباشد. از دوستان نزدیک خود بخواهید در جا به جایی و لوازم منزل به شما کمک کنند.


البته توصیه میشود که جا به جایی لوازم سنگین و حساس خود را به کارگران حمل بار بسپارید. زیرا شما و دوستانتان توان و تجربه کافی برای این کار را ندارید و ممکن است به سلامت خود و نیز اثاثیه منزل آسیب وارد کنید.

9- از اشتباهات هنگام اسباب کشی اجتناب کنید
تا میتوانید از انجام اشتباهات اسباب کشی دوری کنید، زیرا تمام تلاش های شما برای کاهش هزینه های جا به جایی از بین می رود.

همه اشتباهات از نظر مالی یکسان نیستند و تاثیرات متفاوتی روی هزینه های شما دارند. بزرگترین اشتباهی که از نظر مالی برای یک اسباب کشی میتوان انجام داد، عدم بسته بندی اثاثیه منزل میباشد.

در این نوشتار سعی کردیم تعدادی از راه های کاهش هزینه های اسباب کشی را به شما معرفی کنیم. شما با رعایت این نکات میتوانید یک اسباب کشی ارزان را تجربه کنید.

همچنین لارم به ذکر است شما برای مقایسه هزینه باربری نیاز به یک ابزار کاملا کاربردی دارید بارکو راهکاری راحت را با ارائه یک اپلیکیشن برای شما در نظر گرفته است که شما می توانید آن را از این لینک دانلود کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.132 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت