تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahsabk Offline
#1 ارسال شده : 1397/02/24 04:20:10 ب.ظ
mahsabk

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 32
مکان: البرز

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
تعمیر ماشین لباسشویی بوش
چند مرحله ساده برای روبراه نگه داشتن ماشین لباسشویی و اجرای آن:
ماشین لباسشویی شما یک کد خطا نشان می دهد یا نشت می کند؟ در یک نگاه، راه حل ها و راهنمایی های لازم را برای این موضوع و دیگر مسائل مربوط با دستگاه ماشین لباسشوی بوش خود دریافت کنید. و اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوشتعمیر لباسشویی بوش یا سرویس تعمیرات لوازم خانگی Bosch به طور مستقیم برای مشاوره شخصی یا برای بازدید توسط یک مهندس خدمات Bosch تماس بگیرید.

نکاتی برای جلوگیری از تعمیر لباسشویی بوش
چگونه می توانم ماشین لباسشویی خود را با روش های خانگی تمیز کنم؟احتمالا شما هم برخی نکات در مورد تمیز کردن ماشین لباسشویی با استفاده از روش های خانگی را امتحان کرده اید!! این اساسا قابل ستایش است که شما می خواهید کمتر نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش و به خصوص تعمیر لباسشویی بوش پیدا کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید با این وجود، توصیه ما استفاده از پاک کننده ماشین لباسشویی بوش است که ما آن را در ماشین لباسشویی های بوش آزمایش کرده ایم و مطمئن شده ایم که نتایج مطلوبی را فراهم می کند.

ما توصیه می کنیم ماشین لباسشویی خود را با روش های خانگی تمیز نکنید. تمیز کردن با مواد حاوی اسید یا سرکه می تواند به قطعات لاستیکی دستگاه شما آسیب برساند.

به هیچ وجه از قرض ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن ماشین لباسشویی خود استفاده نکنید. همچنین ممکن است شنیده باشید که اسید سیتریک باعث تخریب آهک می شود و می خواهید ماشین لباسشویی خود را با آن تمیز کنید. متأسفانه این ایده خوبی نیست. اسید سیتریک برای تمیز کردن ماشین لباسشویی توصیه نمی شود زیرا قطعات لاستیکی دستگاه را حل می کند و باعث سایش سریع تر می شود. در عوض، از پاک کننده ماشین لباسشویی Bosch استفاده کنید.

چگونه می توانم پمپ ماشین لباسشویی خود تمیز کنم؟
تمیز کردن پمپ در ماشین لباسشویی راحت تر از آنچیزی است که فکر می کنید. اول، اتصال برق را از ماشین لباسشویی جدا کنید. فلاپ سرویس را باز کنید و آب باقی مانده در شلنگ تخلیه را تخلیه کنید. پوشش پمپ را باز کنید و دقت کنید تا اطمینان حاصل شود که اجسام خارجی در پمپ وجود ندارد.
اگر پروانه نمی تواند به راحتی بچرخد یا نمی چرخد، چیزی در آن گیر کرده. در این صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بوش دارید. سعی نکنید به زور آن را بچرخانید شاید بشکند.

چگونه می توان لاستیک در ماشین لباسشویی را تمیز کرد؟
برای تمیز کردن لاستیک درب ماشین لباسشویی، فقط به پارچه و آب گرم نیاز دارید. لاستیک را به طور کامل شستشو دهید. پاک کننده های تهاجمی لازم نیست زیرا به لاستیک صدمه میزند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش
می بینید: مراقبت از ماشین لباسشویی بسیار ساده است. با این حال اگر ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر لباسشویی بوش دارید می توانید به نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی بوش سامی تکنیک مراجعه کنید زیرا تکنسین و متخصص برند لباسشویی بوش را به محل شما در کمتر از 2 ساعت اعزام می کند و با تجهیزات کامل و قطعات اورجینال اعزام می شوند تا بتواند مشتریان خود را با کیفیت بالای خدمات خود راضی نگه دارد و با سال ها تجربه در تعمیرات بوش و به روز بودن تکنسین ها با مدل های جدید لباسشویی های بوش برترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در سراسر تهران شناخته شده است.
تبلیغات
dellhore Offline
#2 ارسال شده : 1397/02/25 01:23:00 ب.ظ
dellhore

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: zamin

دوست عزیز فقط لباس شویی بوش تعمیر می کنید؟
parisa98 Offline
#3 ارسال شده : 1399/02/16 12:10:30 ق.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

تعمیر ماشین لباسشویی بوش
ماشین لباسشویی بوش یکی از بهترینمحصولات این نمایندگی است که طرفداران زیادی در حوزه لوازم خانگی دارد. اما زمانی که لباسشویی خراب شود دو را پیش رو داریم. اول اینکه می توانیم با تعمیر ماشین لباسشویی بوش به دست تعمیرکار ماشین لباسشویی مشکل را حل کنیم. یا اینکه یک دستگاه ماشین لباسشویی دیگر خریداری کنیم. ابلتع که راه اول خیلی به صرفه تر است. اما به شرط اینکه به دست تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی بوش انجام شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تهران
زمانی که لباسشویی شما دچار عیب و ایراد می‌شود و نمی‌تواند مانند روز اول کار کند، اولین فکری که در ذهن شما می رسد این است چه کسی می تواند این مشکل را برطرف نماید. تعمیر لباسشویی بوش از ریسک بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی که مشکلات به درستی برطرف نشوند، می توانند هزینه های بسیار سنگینی بر روی دوش شما بگذارند. اینجاست که نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش با استفاده از متخصصان تعلیم دیده و دوره گذرانده از شرکت بوش، می تواند به کمک شما بیایند. جهت استفاده از این افراد متخصص، تنها کافیست با شماره های موجود در گلد سرویس تماس بگیرید.

anahemati Offline
#4 ارسال شده : 1399/02/30 04:53:59 ب.ظ
anahemati

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 105
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
لباس شویی سامسونگ و الجی ندارین؟؟
parisa98 Offline
#5 ارسال شده : 1399/05/11 02:27:36 ب.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

سلام دوستان. من به دنبال تعمیر ماشین لباسشویی بوش در نمایندگی تعمیرات بوش تهران هستم. اگر میشه معرفی کنید. من فقط نمایندگی رسمی و مجاز میخام چون دستگاهم گارانتی داره.
fardinamiri Offline
#6 ارسال شده : 1399/06/15 04:05:13 ب.ظ
fardinamiri

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19

من که هر کدوم از لوازم خانگی هامون خراب شده؛ البته اصلی هاش مثل یخچال، لباسشویی، ظرف شویی و ...، همشو به تعمیرال دادیم و کاملا هم راضی بودیم و به شما هم توصیه می کنم از خدماتشون استفاده کنید.
parisa98 Offline
#7 ارسال شده : 1399/06/18 01:17:46 ب.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

دوستان برای تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر در نمایندگی تعمیرات، تعمیرگاه مرکزی میشناسید؟
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.295 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت