تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی Offline
#1 ارسال شده : 1396/09/18 12:49:20 ق.ظ
آب قلیایی

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79
مکان: تهران

آب قلیایی
نوشیدن آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater ( آب هوشمند) به سه دلیل بر روی سرطان اثر می گذارد. دلیل اول خاصیت آنتی اکسیدان بودن این آب ( آب یونیزه قلیایی ) است. به این معنی که میزان ORP منفی این آب زیاد است. هم چنین این آب ( آب یونیزه ) رادیکال های آزاد را خنثی می کند و به سلول های سرطانی اکسیژن می رساند و باعث کاهش سرعت رشد سلول های سرطانی می شود.

برخلاف پر اکسید هیدروژن، که مولکول اکسیژنی که در بدن انسان وجود ندارد به آب اضافه می کند، آب یونیزه مولکول اکسیژنی را که در بدن انسان وجود دارد، برای سلول های سرطانی با دادن الکترون به آن ها ایجاد می کند. این یک مزیت مهم برای آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater ( آب شفابخش) است که رادیکال های آزاد حذف می کند.
بدن اسیدی و منشا بیماری ها

همان طور که بار ها در مقالات مختلف و سایت های مختلف بیان شده است منشا بیش تر بیماری ها اسیدی شدن بدن است در صورتی که بدن اسیدی باشد روی سلول ها تاثیر گذاری بیش تری دارد و سبب پیشرفت سرطان می شود به همین دلیل نوشیدن آب قلیایی در شبانه روز سبب می شود که بدن را به حالت قلیایی تبدیل نماید این حالت سبب این می شود که بدن به حالت تعادل دست یابد و از بیماری ها در امان بماند .

خیلی از افراد چون نمی دانند غذاهایی که استفاده می نمایند اسیدی است یا قلیایی به همین دلیل به فکر این موضوع نمی افتند که امکان دارد بدن شان اسیدی شده باشد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به مقاله ای که در مورد ph غذا ها است مراجعه کنید و این اطلاعات را بدست آورید .
از بین بردن حالت اسیدی بدن

برای مثال نوشیدن یک لیوان نوشابه به حدی اسیدی است که برای خنثی نمودن این حالت باید 30 لیوان آب قلیایی بنوشید تا بدن بتواند حالت اسیدی آن یک لیوان را خنثی کند و بدن به تعادل برسد در این مورد هم فیلم آب قلیایی و نوشابه گازدار را می توانید از قسمت گالری فیلم مشاهده کنید . پخش فیلم نوشابه و آب قلیایی

ما تنها یک مورد از مواد غذایی را که در طول شبانه روز استفاده می کنیم را اعلام کرده ایم مقدار بسیار بیش تری از این غذا های اسیدی در طول شبانه روز استفاده می شود که همه ی این موارد سبب اسیدی شدن کل بدن و در نتیجه محل مناسب رشد بیماری ها می شود .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.138 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت