تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی جدید Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/25 09:50:36 ق.ظ
آب قلیایی جدید

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

آب یونیزه قلیایی
آب قلیایی چیست ؟

آب قلیایی به آبی می گویند که pHآن بالای عدد ۷ باشد زمانی که pH بالای ۷ باشد دارای ویژگی هایی می شود که برای بدن بسیار مناسب است. کلیه دستگاه های خانواده آی واتر قادر به تولید آب قلیایی می باشند .

قیمت دستگاه تولید کننده آب قلیایی :

کلیه ی دستگاه های شرکت مهندسی فرازتصفیه نماینده ی رسمی iWater در ایران قادر به تولید آب قلیایی می باشند تنها میزان قلیایی نمودن آب در بین این دستگاه ها متفاوت می باشد از دستگاه های تولید کننده آب قلیایی می توان به میله قلیایی ، پارچ قلیایی ، فلاسک قلیایی و دستگاه های تولید کننده آب قلیایی اشاره نمود که قادر به تولید آب قلیایی در سطوح مختلف می باشد قیمت کلی این محصولات از ۷۰۰/۰۰۰ ريال الی ۵۵/۰۰۰/۰۰۰ريال می باشد .
فواید آب قلیایی :

با توجه به این موضوع که غذاهایی که در جامعه امروز افراد استفاده می کنند بیش تر اسیدی هستند و تقریباً می توان گفت ۷۰% از افراد بدنی اسیدی دارند و بسیاری از بیماری ها هم در بدن اسیدی پیش رفت می کنند . با نوشیدن آب قلیایی بدن به حالت تعادل می رسد بدن سالم باید pH=7 باشد .

غذاهای اسیدی :

در بین غذاهایی که ما در طول شبانه روز استفاده می کنیم غذا به دسته های قلیایی ، اسیدی و خنثی تقسیم می شوند . که تعدادی از غذاهای اسیدی شامل موارد زیر می شوند .

غذاهای اسیدی : حبوبات ، تخم مرغ ، انواع غلات ، برنج ، تخم آفتاب گردان ، لبنیات ، جگر ، بادام زمینی ، گوجه سبز، نوشیدنی های گازدار

همانطور که در بالا مطالعه نمودید اغلب غذاهایی که ما استفاده می کنیم اسیدی هستند و استفاده از این موارد سبب اسیدی شدن بدن می شود ولی می توانید با نوشیدن ۸ لیوان آب قلیایی در روز بدن خود را از اسیدی شدن در امان بدارید و در برابر بیماری ها محافظ کنید .
ضررهای آب قلیایی:

متاسفانه در بعضی از مقالات به صورت کامل در مورد آشامیدن آب قلیایی به خواننده اطلاعات درست نمی دهند و فقط اعلام می کنند آب قلیایی برای بدن مضر است ولی در این جا می خواهیم به این مطلب اشاره کنیم که

آیا واقعا آب قلیایی برای بدن خطرناک است ؟؟؟خیر واقعیت امر این نیست

با توجه به مطالبی که تا الان گفته شده است فکر می کنم همگی به این نتیجه رسیده باشیم که در جوامع امروز و با غذاهایی که استفاده می کنیم نوشیدن آب قلیایی یکی از واجبات می باشد .

ولی در این جا بیان می کنیم که چرا در بعضی از مقالات آورده شده شده است که نباید آب قلیایی بنوشید.

شما زمانی که غذا میل می کنید معده برای هضم غذا نیاز به یک محیط اسیدی قوی دارد اگر شما در این هنگام آب قلیایی مصرف کنید از حالت اسیدی معده کم می شود و غذا به خوبی هضم نمی شود به همین دلیل اعلام می شود ۳۰ دقیقه قبل و بعد از غذا و در هنگام میل نمودن غذا نباید از آب قلیایی استفاده نمود .

این موضوع برای زمانی که بخواهید دارو مصرف نمایید هم صدق می کند به دلیل این که امکان دارد روی قرص تاثیر گذار باشد .

حال با توجه به توضیحاتی که در این مقاله بیان شد امیدواریم به این اطمینان رسیده باشید که

آب قلیایی برای بدن بسیار مفید است و نوشیدن این آب سبب پیشگیری از بروز خیلی از بیماری ها می شود

در صورت وجود هر گونه سوال در مورد آب قلیایی می توانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید .

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.257 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت