تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

KAMAL Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/10 05:16:07 ب.ظ
KAMAL

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12


پوشاندن نوزاد با لباس نوزاد مناسب در زمان خواب بسیار مهم است. یک لباس نوزاد در صورتی که به درستی بر تن نوزاد پوشانده نشود حتی می‌تواند باعث خفگی و مرگ نوزاد شود. به ویژه با فرارسیدن تابستان یا بعد از حمام بردن نوزاد و تغییر دمای درونی بدن وی، لباس نوزاد نقش بسیار مهمی در راحتی و آسایش کودک شما در زمان خواب خواب خواهد داشت. ما امروز در فروشگاه سبز آبی قصد داریم مهمترین نکات پوشاندن لباس نوزاد بر تن کوچولوی دلبند شما را معرفی کنیم تا علاوه بر ایجاد راحتی نوزاد از مرگ ناگهانی نوزاد در خواب جلوگیری نماید. با ما همراه باشید.

پوشاندن نوزاد با لباس نوزاد مناسب در زمان خواب بسیار مهم است. یک لباس نوزاد در صورتی که به درستی بر تن نوزاد پوشانده نشود حتی می‌تواند باعث خفگی و مرگ نوزاد شود. به ویژه با فرارسیدن تابستان یا بعد از حمام بردن نوزاد و تغییر دمای درونی بدن وی، لباس نوزاد نقش بسیار مهمی در راحتی و آسایش کودک شما در زمان خواب خواب خواهد داشت. ما امروز در «فروشگاه سبز آبی» قصد داریم مهمترین نکات پوشاندن خرید لباس نوزاد بر تن کوچولوی دلبند شما را معرفی کنیم تا علاوه بر ایجاد راحتی نوزاد از مرگ ناگهانی نوزاد در خواب جلوگیری نماید. با ما همراه باشید.


دکتر لن پاول متخصص اطفال و کودکان کلینیک معتبر Hershey به این نکته اشاره می‌کند که نوزادان باید در رخت خوابی جداگانه با تشک نازک و بدون وجود بالش یا اشیاء آزاردهنده و حتی عروسک‌ بخوابند. همچنین با توجه به اینکه نوزادان در 6 ماه اول زندگی، مدت زمان زیادی می‌خوابند، لباس نوزاد مناسب خواب برای آنها بسیار مهم است. او همچنین عنوان کرد که در انتخاب لباس نوزاد باید به وزن نوزاد نه سن او توجه شود.

لباس نوزاد برای خواب باید از اندازه کافی برخوردار و متناسب با اندام وی باشد. لباس نوزاد نباید در حین خواب، اطراف گردن، بازوها و پاها تنگ باشد و به عبارت دیگر، لباس نوزاد بر روی شانه‌های نوزاد سوار شده باشد. لباس نوزاد را طوری انتخاب کنید که در حین خواب و جنب و جوش وی با خم و راست شدن نوزاد به شکم وی یا سینه‌ها فشاری وارد نکند.

لباس نوزاد مناسب برای خواب بهتر است یک تکه و آزاد باشد. لباس نوزاد دو تکه‌ای به ویژه جای کش شلوار لباس نوزاد، می‌توانند به شکم نوزاد در حین خواب فشار وارد کنند. استفاده از کیسه خواب که مج دست و گردن نوزاد را در خوی جای می‌دهد نیز خطر خفگی نوزاد را در پی خواهد داشت.

لباس نوزاد مناسب برای خواب باید سبک وزن باشد به طوریکه باعث گرمی بیش از حد نوزاد نشود. لباس نوزاد با لایه‌های زیاد می‌توانند او را گرم کنند بنابراین لباس نوزاد باید برای خواب از لایه‌های کمی برخوردار باشد.

یک لباس نوزاد یک تکه‌ای همراه با شلوار جورابی آزاد می‌تواند گزینه خوبی باشد. جوراب شلوار نباید چسبان باشد. نوزاد را در یک تخت خواب رو باز با روی سطح کیشه خواب باز شده بخوابانید تا نوزاد بتواند در لباس نوزاد آزادانه دست و پای خود را تکان دهد و با آرامش بخوابد.

اگر لباس نوزاد دارای زیپ است، بالای زیپ را بپوشانید یا از لباس نوزاد زیپ دار ممانعت بورزید تا از آسیب زدن به صورت نوزاد یا ایجاد خارش پوستی جلوگیری شود.



لباس نوزاد برای خواب، لباس خواب طراحی شده برای نوزاد، جوراب راحتی و لباس نوزاد یک تکه ویژه خواب است.

در فصول مختلف لباس نوزاد برای خواب مختص هر فصل باید به نوزاد پوشانده شود. لباس نوزاد باید با توجه به درجه حرارت بدن نوزاد به وی پوشانده شود. در هوای سرد، لایه‌های لباس نوزاد به گرم نگه داشتن نوزاد کمک می‌کنند اما در هوای گرم شما می‌توانید برخی از لایه‌ها را از لباس نوزاد حذف کنید.


با فرا رسیدن تابستان، زیرپوش‌های یک تکه و دکمه‌ای که آزاد باشد در مقایسه با لباس‌های خوب آستین بلند گزینه مناسب‌تری است. سعی کنید لباس نوزاد حتما از جنس پنبه‌ای باشد که برای پوست نوزاد مناسب بوده و حساسیتی ایجاد نمی‌کند. لباس نوزاد نیازی به کلاه خواب ندارد. کلاه می‌تواند در حین جنب و جوش نوزاد در خواب مقابل بینی و دهان او قرار گیرد. بنابراین لباس نوزاد باید ساده و بدون کلاه باشد. در عوض، دمای اتاق را با توجه به فصل، ثابت و مناسب نگه دارید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.389 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت