تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1396/06/14 04:45:25 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

در ادامه مطلب قبل به موارد دیگری برای نگهداری سالمندان می پردازیم:

6- به توصیه داروخانه ها در نگهداری سالمندان توجه کنید
بنا به گفته Elinor Ginzler نویسنده کتاب نگهداری سالمندان “مدیریت ضعیف پزشکی دلیل اولیه و اصلی از بین بردن زندگی مستقل و نیازمند شدن به نگهداری های کمکی می باشد.” پدر سالمند شما قطعا با این صحنه مواجه شده است که 5 متخصص مختلف تمامی نسخه ها را در یک محل پر می کنند، در نتیجه پزشک داروخانه مطمئن ترین فرد برای ارائه راهنمایی ومشورت در خصوص نسخه های پزشکی می باشد.

از آنجایی که افزایش سن متابولیسم دارویی بدن را تغییر می دهد، درباره عوارض جانبی که ممکن است پدر سالمند شما با آن مواجه شود پرس و جو کنید که شامل واکنش داروها با مکمل هایی نیز می شود که پدر شما به طور همزمان استفاده می کند. برخی داروخانه ها می تواند بسته قرص های شما را به گونه ای تنظیم کنند و بر روی کارت های تقویم روزهای مصرف آن را برایتان مشخص کنند که به سادگی به تعداد و نام قرص های مصرفی در هر روز دسترسی داشته باشید.


7- برای رانندگی از دیگران کمک بگیرید

یکی از سخت ترین چالش بین فرزندان ارشد و والدین سالمند در مسیریابی، مسئله مربوط به رانندگی است. در برخی موارد می توان استفاده ایمن از خودرو و رانندگی در امنیت برای والدین سالمند را به مدت چند سال بیشتر تمدید کرد
بنا به گفته Dannielle Sherrets، مدیر تحقیقات و توسعه امنیت ترافیک AAA ، “این در صورتی ممکن است که مسئله را در اسرع وقت متوجه شده و حل کنیم.” . AAA و AARPکلاسهایی برای سالمندان که قادر به ارائه تخفیف در بیمه نامه خودرو خود هستند برگزار می کند. AAA همچنین برنامه ای تحت عنوان CarFit را آغاز کرده که به واسطه آن سالمندان می توانند تنظیمات ارگونومیک بر روی خودروی خود نصب کنند و کارمندان در آن بخش نیز پیشنهاد استفاده از تجهیزاتی همچون آئینه یا اقلامی برای افراد مبتلا به آرتروز برای چرخش آسان تر فرمان خودرو را ارائه می دهند.
برای والدین سالمند قبول این موضوع که باید رانندگی را ترک کنند بسیار دلهره آور و افسرده کننده است و ممکن است با مخالفت شدید آنها مواجه شوید. اما حقیقت این است که بدن آنها انعطاف پذیری سابق را ندارد، قدرت عکس العمل آنها کاهش یافته است و توانایی ذهنی آنها نیز مثل سابق نمی باشد.برای نگهداری سالمندان زمانی که خطرات رانندگی برای آنها افزایش می یابد یک صحبت جدی در خصوص ترک رانندگی با آنها ضروری می باشد و اگر باز هم مقاومت کردند، توصیه می شود با پزشک آنها یا DMV در خصوص عدم تمدید گواهینامه آنها مشورت شود.
اما در هر صورت ایجاد نارضایتی غیر قابل اجتناب است. Marion Somer متخصص جراحی و نویسنده کتاب نگهداری سالمندان ، درباره کاهش قابلیت ها و توانایی های پدرش و نگرانی در خصوص امنیت او و سایر سالمندان به صحبت پرداخت و در نهایت منجر به موفقیت شد. هر چند که باعث ایجاد خشم پدرش شد. “من خودروی او را 1700$ فروختم و به عنوان هزینه های حمل و نقل عمومی او استفاده کردم. ”

8-مدارک کافی را جمع آوری کنید

تمام بزرگسالان به ویژه سالمندان توصیه می شود که وکالت بیمه سلامت باشند به این معنا که این قدرت را به فرد دیگری بدهند که در صورت عدم توانایی بتواند به جای آنها تصمیمات پزشکی مورد نیاز را اتخاذ کند. گاهی اوقات ایجاد انگیزه زندگی به تغذیه مناسب یا کنترل علائم حیاتی توسط پزشک مربوط نمی شود بلکه به درخواست کمک و مراجعه به شرکت ارائه دهنده بیمه سلامت شما در هنگامی قلب یا شش شما از کار افتاده است مربوط می شود که این موضوع برای نگهداری سالمندان از قبل و با دادن وکالت به فرد دیگری میسر می شود. بنا به گفته نماینده سابق آکادمی ملی کانون وکلای سالمندان Lawrence Davidow ، در این مورد می توانید از وبسایت اطلاعات کافی را کسب کرده و از یک وکیل حقوقی برای پر کردن فرم ها می توانید کمک بگیرید.
مشکل رایج این است که هر کدام از والدین 2 فرزند را می تواند به عنوان نماینده استفاده کنند. در برخی ایاالت ها شامل نیویورک این کار امکان پذیر نیست مگر اینکه یک فرزند به عنوان “فرد اصلی” و دیگری به عنوان جایگزین نام نویسی شود. از این مدارک چند نسخه کپی گرفته و نسخه هایی در اختیار اعضای خانواده و متخصصان مراکز سلامت و حتی دوستان نزدیک قرار دهید. بنا به گفته Ginzler ، “بدترین کار ممکن این است که پس از دریافت این مدارک آن را در کشوی کمد خود قرار دهید.” افراد سالمند عموما هنگامی که از یک حقوق ثابت بهره می برند و به برخی مشکلات ذهنی و هوشیاری بر می خورند، در برابر مسائل مالی آسیب پذیر می شوند و در این مقطع فرزندان آنها می توانند به آنها کمک کنند.

9-در باره مسائل مالی با یکدیگر صحبت کنید

بنا به گفته Kenneth Kamen، نماینده مدیریت ارزش دانشگاه پرینستون و متخصص برنامه ریزی بازنشستگی، افرادی که در دوره جنگ جهانی دوم زندگی می کردند علاقه مند به استقلال و حفظ اسرار مالی هستند که این باعث می شد سالمندان گاهی دست به اقدامات احمقانه بزنند. طبق تجربه او در یکی از موارد مورد مطالعه از وجود 31،000 $ در کارت بانکی یک خانم سالمند قبل از اینکه خانواده او مطلع شوند، با خبر شد که پس اندازی تجمعی از حقوق ثابت او در طی چندین ماه بوده است.
طبق گفته Kamen ، “برای اکثر سالمندان حقوق ثابت، تنها منبع درآمد می باشد.” او همچنین می گوید که اگر حدس می زنید والدین سالمند شما ممکن است به شما به لحاظ مالی در آینده وابسته باشند باید از جزئیات کامل درآمدی آنها مطلع باشید. بهتر است بحث درباره مسائل مالی را با طرح یک پیشنهاد یا سوال شروع کنید: “پدر، من و همسرم به فکر خرید بیمه سلامت بلند مدت برای خودمان هستیم، آیا شما و مادر هم این کار را انجام داده اید؟” اگر او از این حرف شما عصبانی شود به او توضیح دهید که قصد برنامه ریزی برای آینده خود دارید که شاید در آینده برای پرداخت هزینه های مراقبت او به پول نیاز داشته باشید.

10-یک بند هشدار به وکالت نامه بلند مدت خود اضافه کنید

مدرک بعدی که بایدبرای نگهداری سالمندان آماده کنید یک وکالت نامه بلند مدت به نام فردی صادر می شود که امور مالی والدین سالمند شما را در صورت عدم توانایی او بر عهده بگیرد. بنا به گفته Kim Hubbard، مجری طرح مقابله با سوء استفاده از سالمندان در گروه وکلای کالیفرنیا، در این صورت هیچ فرد دیگری به جزئیات حساب دسترسی نخواهد داشت و پیغام های خطا نیز به دست هیچ فرد دیگری نخواهد رسید.
او همچنین اضافه می کند، اکثر سوء استفاده های مالی از سالمندان توسط نزدیکان آنها طرح ریزی می شود به ویژه فردی که دارای حق وکالت می باشد. او توصیه می کند که با افزودن بندی در وکالت، نام فرد دومی را نیز اضافه کنید که یک حسابدار حرفه ای و ترجیحا از دوستان شخصی باشد که بتواند به جزئیات حساب شما به طور ماهانه دسترسی داشته باشد و تحلیلی عمیق بر گزارشات مالی سالیانه ارائه دهد.

جهت مشاهده ی روش های 1 تا 5 بر روی روش هایی برای نگهداری سالمندان کلیک کنید.

جهت مشاهده ی روش های 11 تا 15 بر روی روش هایی برای نگهداری سالمندان کلیک کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.093 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت