تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی Offline
#1 ارسال شده : 1396/06/12 05:03:58 ب.ظ
آب قلیایی

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79
مکان: تهران

آب قلیایی
با در نظر گرفتن این که 75% بدن ما و 71% سطح جهان را آب فرا گرفته است ، اهمیت و اولویت آب در زندگی ما غیر قابل چشم پوشی است . مهم ترین چیزی که باید بدانیم این است که دلیل بسیاری از بیماری های مزمن که فکر می کنیم هرگز به سراغ ما نمی آیند ، نرسیدن آب کافی به بدن می باشد . آیا دانستن این برای افزایش دادن وابستگی مان به آب کافی است ؟ این حقیقت وجود دارد که به خاطر هوایی که تنفس می کنیم ، دود اگزوزها ، آلودگی صنعتی محیط ، داروهای شیمیایی ، استرس و انواع مواد غذایی هورمونی ، متاسفانه نمی تونیم به اندازه کافی از بدنمان در مقابل سموم زیان باری که در وجود ما جمع می شود محافظت کنیم . بنابراین کاری که باید انجام دهیم از بین بردن این توکسین ها ( سموم ) است که ناخواسته در بدن ما به وجود می آیند .
70-80 درصد بدن ما از آب تشکیل شده است . آب به سلامتی اعضای بدن و تنظیم دمای بدن کمک می کند . آب یک حلال خوب است ، اکسیژن و مواد غذایی را در بدن حمل می کند . آب در تبدیل شدن مواد غذایی به انرژی و دفع مواد زاید از بدن نقش مهمی دارد ما می توانیم به مدت چند هفته بدون غذا زنده بمانیم ، اما بدون آب بیش از چند روز نمی توان زنده ماند . اگر آبی که می نوشیم خوب باشد . ما هم خوب خواهیم بود ، دست کم 70-80 درصد از بدنمان خوب خواهد بود .
دهیدراسیون ( بی آبی )
انسان بسته به اقلیمی که در آن زندگی می کند ، برای تشنه نماندن روزانه باید 5/2 تا 3 لیتر آب بنوشد . طبیعتاً در این مورد وزن و میزان فعالیت فرد نیز نقش دارد . به طور کلی برای این که بدنمان تشنه نماند و دهیتراته نشود ، به ازای هر کیلوگرم از وزن باید 40 الی 50 میلی لیتر آب بنوشیم . اولین نشانه های بی آب ماندن بدن خستگی و سردرد است . در این شرایط به دلیل این که آب برای مغز بسیار مهم است ، فرمان جذب آب از نقاط دیگر بدن برای برطرف کردن کم آبی مغز صادر می شود . آب استفاده شده در نوشیدنی های بسته بندی شده آب تقطیر شده است . هر چه بیشتر از این نوشیدنی ها مصرف کنیم بدنمان بیشتر اسیدی می شود . این نوشیدنی ها که ساختار اسیدی دارند باعث می شوند بدن آب و مواد معدنی بیشتری از دست بدهد .

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.459 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت