تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1396/06/05 03:20:41 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

افراد کمی با آغوش باز نگهداری سالمندان را از قبل پیش بینی می کنند و متاسفانه اکثریت آنها فرارسیدن این موضوع را انکار می کنند. دیر یا زود، چشم پوشی از این موضوع فرزندان بزرگتر را ناگهان برای نگهداری سالمندان به یک پرستار تبدیل خواهد کرد. سر خوردن سالمندان در حمام یا تصادف ناشی از اشتباه این افراد سالمند هنگام رانندگی ممکن است به سیلی از تصمیمات ناگهانی و غم انگیز که سمت شما روانه شده است سرعت بخشد که شما آمادگی نگهداری و روبرو شدن با آن را ندارید.

ناگهان تقلا خواهید کرد کارت بانکی خود را برای پرداخت قبوض مادرتان زمانی که در بیمارستان هست در اختیارش قرار دهید و با اداره بیمه به مباحثه بپردازید که چرا هزینه های بیمارستان را پوشش نمی دهد و با برادر خود که 3 ایالت با شما فاصله دارد در مورد خرید تجهیزات کمکی برای منزل مادرتان جهت نگهداری از او و یا استفاده از مراکز نگهداری برای او به مشورت بپردازید.

احساس عذاب وجدان نیز از طرفی شما را رها نمی کند چرا که دانستن این موضوع که مادرتان هیچ گاه علاقه به ترک خانه نداشته است اما وضعیت فعلی او و نگهداری از او گزینه های زیادی را در دسترس نمی گذارد. همچنین شما باید از طرف دیگر سعی کنید بین محیط کار و خانه خود که عزیزانتان زندگی می کنند که شامل همسر و فرزندانتان هستند نیز تعادل برقرار کنید. پس همه باید مسئولیت نگهداری سالمندان را از پیش برای خود تعریف کنیم.

بر اساس آمار اتحادیه پرستاران خانگی، تعداد پرستارانی که حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند تا سال 2025 به عدد 37 میلیون خواهد رسید یعنی یک رشد 85 درصدی از سال 2000 می باشد. هنگام این مواقع همچنین می توانید ازسالمندان خود درخواست کنید تا حد امکان مستقل و شاد به زندگی خود ادامه دهند تا اینکه شما زمان کافی برای آماده سازی و پیدا کردن یک راه حل مناسب داشته باشید.

اکثریت قابل توجهی ازسالمندان علاقه دارند که زمان خود را داخل خانه های خود بدون ایجاد مزاحمت برای فرزندانشان بگذرانند برای این منظور خوب است جهت نگهداری سالمندان خود از برنامه های ذکر شده در پایین استفاده کنید. البته مرکز آموزش و نگهداری سالمندان آرمان شایان با داشتن کادر پرسنلی بسیار مجرب و دلسوز آماده ی پذیرش و نگهداری از سالمندان شما می باشد.

نگهداری سالمندان
1- جهت نگهداری سالمندان خود به فکر استخدام یک نیروی متخصص در این زمینه باشید- یک متخصص با دانش حتی زمانی که سالمند شما داخل خانه خودشان زندگی می کنند، اهمان روزهای اول می تواند کمک زیادی برایتان باشد. با کمک انجمن متخصصان نگهداری سالمندان می توانید یک متخصص به منظور مشورت جهت مورد انتخاب بهترین سرویس کمکی برای پدرتان و همچنین حل و فصل مشکلات درون خانوادگی در خصوص انتخاب از بین گزینه های موجود نگهداری، برگزینید. "شما ممکن است فکر کنید که خودتان قادر هستید که اعمال نگهداری را انجام دهید، اما زمانی که موعد مقرر فرا برسد خواهید دید که از عهده شما خارج است".

2- با تکنولوژی همراه باشید - اگر بخواهید سالمندان خود را داخل منزل نگهداری کنید نیازمند ایجاد امکاناتی برای رفاه و امنیت آنها می باشد. خانواده های باهوش از محصولاتی همچون QuietCare استفاده می کنند که شامل سنسورهای مستقر در نقاط استراتژیک می باشد و به شما کمک خواهد کرد تا خیلی راحت بتوانید در جریان امور نگهداری سالمندان خود قرار بگیرید.

پدر 80 ساله تنها به فاصله 5 ساعتی منزل دخترش زندگی می کند. اما دخترش جهت نگهداری پدرش فقط گوشی همراهش را نیاز دارد که از احوال او باخبر شود که به او خبر می دهد:"آیا او از تختخواب خود خارج شده است؟ آیا او داخل حمام است و یا از آنجا خارج نشده است؟"

و جالب اینجاست که این فرآیند نیازمند هیچ دوربینی نمی باشد و پدرش حریم شخصی خود را دارد و تنها اتفاقی که می افتد به روز رسانی آنلاین وضعیت او هر 2 ساعت یکبار می باشد. QuietCare کاملا خودکار اگر اتفاقی غیر معمول رخ دهد با شما تماس خواهد گرفت. و این گونه است که خیلی راحت اقدام به نگهداری سالمندان خود می کنید.

3- عوامل مشکل ساز را حذف کنید- مرکز آموزش و نگهداری سالمندان آرمان شایان به تربیت متخصصانی برای ارائه مشاوره و تغییرات اساسی برای افرا سالمند در محل می پردازد. تجهیزات کمکی که توسط شما یا متخصصان ممکن است استفاده گردد شامل نصب تجهیزاتی بر روی دوش یا سیفون (مانند محصول جدیدی تحت عنوان H2O Stop) می باشد که از پوست حساس افراد سالمند نگهداری و مراقبت می کند که در برابر سوختگی و ساییدگی آسیب پذیر هستند، برای جایگزین می توانید آبگرمکن را بر روی گزینه "low" درجه تنظیم کنید.

استفاده از هشدار دهنده کربن مونواکسید نیز بسیار توصیه می شود چرا درصدهای اندک این گاز کشنده برای سالمندان حساسیت زا می باشند. استفاده از هرگونه هشدار دهنده دود با استفاده از روشنایی یا لرزش که سالمندان را سریعا از خواب بیدار کند جهت نگهداری از جان این افراد که در انواع سنتی موجود نمی باشد نیز شدیدا توصیه می شوند.

تحقیقات نشان داده است استفاده از هشدار دهنده های با استفاده از صدا در فرکانسی طراحی شده اند که ممکن است سالمندان خیلی سخت آن را بشنوند. استفاده از دست گیره های کمکی بر روی دیوار حمام و توالت نیز یک الزام محسوب می شود.تمامی این موارد جهت نگهداری از سالمند شما توصیه می گردد.

4- ملاقات های مکرر- برای نگهداری سالمندان خود می توانید با گذراندن زمان در کنار یکدیگر حس بهتری و موثق تری نسبت به در امنیت بودن آنها از لحاظ ذهنی و شرایط زندگی داشته باشید.

نیم نگاه و توجهی جزئی به تغییرات کوچک و نامحسوس داشته باشید: آیا به گیاهان آب داده شده است؟ آیا ایمیل های چک نشده بر روی هم انباشته شده اند؟ آیا بر روی بدن آنها آثاری از کبودی یا ورم که نشانه ضرب دیدگی آنها باشد وجود دارد؟ جهت بهبود امر در نگهداری سالمندان خود به اعضای خانواده و همسایگان مورد اعتماد بسپارید که گاهی اوقات جویای احوال آنها بشوند.

5- هزینه ها را پیش بینی کنید - برای اینکه سالمندان خود را مستقل و سلامت نگه دارید و جهت نگهداری از آن ها ممکن است نیازمند پرداخت به برخی سرویس های کمکی باشید. بر اساس تحلیل های موسسه MetLife Mature Market میانگین هزینه دولتی برای سرویس های سلامتی داخل منزل شامل تمیزکاری و موارد داروئی، حدود 19$ در ساعت می باشد. آیا فکر می کنید اداره بیمه سلامت این هزینه ها را بر عهده می گیرد؟ "من همه روزه تلاش می کنم که این باور غلط در جامعه را اصلاح کنم." هزینه های روزانه سالمندان حدود 61$ می باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.388 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت