تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

آب قلیایی Offline
#1 ارسال شده : 1396/06/01 10:12:15 ق.ظ
آب قلیایی

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79
مکان: تهران

اب قلیایی

پوکی استخوان ( استروپوز ) : هنگامی که کلسیم بدن کاهش می یابد ، کلسیم موجود در استخوان ها وارد خون می شود و پوکی استخوان به وجود می آید . به همین دلیل استخوان ها شکننده می شوند . استفاده از آب قلیایی یونیزه روشی سریع و موثر برای جلوگیری از پوکی استخوان است .
مرض قند ( دیابت ) : با افزایش سن ، عملکرد پانکراس کاهش می یابد . کاهش یون های کلسیم در بدن باعث اختلال در تولید انسولین می شود و این منجر به اسیدی شدن خون می گردد . آب قلیایی به دلیل داشتن میزان بالای یون های کلسیم به بهبود این وضعیت کمک می کند .
سرطان : تمام سلول های سالم بدن ما قلیایی و تمام سلول های سرطانی اسیدی هستند . سلول هایی که خود را به محیط اسیدی شده اطرافشان تطبیق می دهند و با کدهای DNA مغز ناسازگاری می کنند سرطان را به وجود می آورند . نقش بالای رادیکال های آزاد در سرطان را نباید فراموش کرد . رادیکال های آزاد برای جبران کمبود الکترون خود به هسته سلول های سالم حمله می کنند و نتیجه این آسیب دیدگی سلول ها پیری و پیامد خطرناک تر آن سرطان می باشد . آب قلیایی قوی ترین آنتی اکسیدانی است که توانایی خنثی کردن رادیکال های آزاد را در بدن دارد و آن ها را غیر فعال می کند .
قلب : خون حاوی اکسیژن بالاو مواد زاید اسیدی کمتر ، روان تر و بهتر در رگ ها جریان می یابد . قلب برای پمپاژ خون با این ویژگی دچار مشکل نمی شود . دریافت مواد معدنی پتاسیم و منیزیم با استفاده از آب قلیایی غنی از این مواد ، برای سلامت قلب و محافظت از آن در برابر بیماری ها بسیار موثر است .
چاقی : میزان سوخت و ساز مواد غذایی که بدن دریافت می کند به میزان ویتامین ها و مواد معدنی موجود در بدن بستگی دارد . در صورت افزایش مصرف پروئتین ها ، کربوهیدرات ها و چربی ها ، میزان نیاز به این مواد نیز افزایش می یابد . به دلیل وجود یون کلسیم درآب قلیایی آنتی اکسیدان ، فرآیند سوخت و ساز سریع تر انجام می گیرد . به همین دلیل به افرادی که دچار چاقی هستند آب قلیایی آنتی اکسیدان توصیه می شود
تهوع در بارداری : از ابتدای دوره بارداری ذخایر قلیایی مادر شروع به انتقال به جنین می کند . این شرایط باعث اسیدی شدن بدن مادر و ایجاد حالت تهوع می شود . یکی از مهم ترین منابع غنی از مواد معدنی قلیایی که می توان استفاده کرد ، آب قلیایی می باشد .

آیا می دانید ؟
منیزیم به دلیل این که انعطاف لازم عروق قلب را امکان پذیر می کند ، برای جلوگیری از سکته قلبی موثر است . به نظر کارشناسان برای گذراندن یک دوره بارداری بدون مشکل و رشد سالم جنین ، مادر باید به میزان کافی منیزیم و کلسیم دریافت کند . حالت تهوع های مکرر دوران بارداری ناشی از کمبود مواد معدنی است . در یک پژوهش انجام شده در آمریکا ثابت شده است که کمبود آهن به ویژه در کودکان باعث کند شدن رشد ذهنی و همچنین بروز مشکلاتی مانند ضعف حافظه ، فراموشی ، کاهش دقت و ضعف یادگیری می شود . دانشمندان آکادمی نورولوژی آمریکا در یک پژوهش که 8 سال طول کشیده است ، به این نتیجه رسیدند که کمبود پتاسیم خطر مرگ بر اثر سکته مغزی را افزایش می دهد . هنگامی که میزان سدیم بدن کاهش می یابد ، سطح هوشیاری رفته رفته کم می شود و شخص ممکن است به کما برود .
کمبود مواد معدنی ضروری مانند منیزیم پتاسیم ، سدیم ، کلسیم و آهن در بدن باعث گرفتگی عضلات می شود . با استفاده از آلکامینا می توانید مواد معدنی قلیایی مانند منیزیم ، پتاسیم ، سدیم ، کلسیم و آهن را که مورد نیاز بدن هستند تامین کنید و با آلکامینا از بروز بیماری های ناشی از کمبود مواد معدنی جلوگیری کنید .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.431 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت