تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitehiradsa Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/15 00:13:54 ق.ظ
sitehiradsa

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

فروش قطعات آسانسور و پله برقی
آسانسور،پله برقی،ماشینبر،مسافربر،بالابر،داپلر،تامین قطعات آسانسور،سرویس آسانسور
hiradtrans
هیراد صنعت آسانبر ارائه دهنده خدمات راه اندازی ، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی با ارائه محصولات وارداتی داپلر و ترکیبی به همراه تامین قطعات

شرکت هیراد صنعت آسانبر توانایی فروش انواع قطعات (مکانیکال، راه اندازی ، درب ، موتور، ریل و...) آسانسورهای کششی ، آسانسور هیدرولیک و پله برقی را دارا میباشد.
جهت سهولت در انتخاب قطعه مورد نظر برای مشتری در فضای سایت اجزا به تربیت برند ونوع کاربرد تفکیک شده اند .کلیه قطعات که توسط این شرکت به مشتریان عزیز فروخته میشود دارای یکسال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش میباشد.
در صورت درخواست مشتری ارسال قطعات در کمترین زمان پس از تایید فاکتور و خرید قطعات آسانسور با کمترین هزینه صورت میپذیرد. با توجه به اینکه برخی از قطعات دارای مشخصات فنی تخصصی میباشد میتوانید جهت سهولت و دقت در خرید با مشاورین فنی هیراد صنعت آسانبر تماس حاصل فرمایید. در صورت درخواست مشتری جهت نصب قطعه خریداری شده این شرکت توانایی اعزام نیروی متخصص رادارا میباشد.
کلیه قطعاتی که توسط شرکت هیراد صنعت به فروش میرسد دارای استاندارد های به روز دنیا میباشد و از معتبرترین برندهای حال حاضر اروپا میباشد که توسط مدیران فنی شرکت هیراد صنعت آسانبر عملکرد و کیفیت قطعات بررسی و تائید شده.
به واسطه بیش از دو دهه فعالیت وهمکاری متداول با وارد کنندگان و تولید کنندگان قطعات پله برقی اصلی قطعات آسانسور و پله برقی و حذف واسطه ها قیمت های قطعات تامین شده توسط این شرکت کاملا رقابتی و در راستای منافع مشتری میباشد.
هیراد شایسته اعتماد
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.822 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت