تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

tgsh Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/07 09:24:04 ق.ظ
tgsh

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10

برای آب بندی قسمت هایی از بتن که به علت مواردی مانند تغییر زاویه سطح بتن و … دارای درز می باشند از واتر استاپ استفاده می نمایند . از واتر استاپ در استخرها ، کانال های فاضلاب و به طور کلی در مکان هایی که بتن در تماس با مایعات است استفاده می شود . یکی از محصولات شرکت تبریز صنعت واتراستاپ می باشد .

انواع واتراستاپ :

واتر استاپ ها در انواع مختلفی می باشند . و در ضخامت ، عرض و جنس های مختلفی می باشند . که هر کدام دارای مزایا و معایب خاصی می باشند . تبریز صنعت تولید کننده واتر استاپ در انواع مختلف می باشد . واتراستاپ پی وی سی یکی از انواع واتراستاپ ها می باشد . بسته به محل کاربرد از می توان از واتر استاپ کف خواب و دیواری استفاده نمود .

انواع واتراستاپ های مصرفی در سازه های بتنی را می توان به دسته بندی زیر تقسیم کرد .

واتراستاپ PVC

واتراستاپ های لاستیکی

واتراستاپ های منبسط شونده آب دوست

واتراستاپ های سطحی بر پایه کامپوزیت

واتراستاپ های تزریقی

واتراستاپ های درزبند پایه قیری

واتراستاپ های سطحی بر پایه کامپوزیت

و …
طراحی سایت ارزان ، ساخت استخر ، ساندویچ پانل ، ساندویچ پنل ، عایق صوتی ، عایق صدا ، لپ تاب در تبریز ، موبایل در تبریز ، فروشگاه انلاین در تبریز
نوعی دیگر از طبقه بندی واتراستاپ ها وجود دارد که در ادامه بیان شده است . واتراستاپ ها به طور کلی به سه گروه تخت ، حفره دار و کفی تقسیم می شود .

واتراستاپ تخت : در دیوارهای با ارتفاع زیاد قطع بتن ریزی موجب ایجاد درز می شود برای این منظور در آب بندی درزهای بدون زاویه از این نوع واتراستاپ استفاده می شود . به این نوع واتراستاپ آب بند هم میگویند .
واتراستاپ حفره دار : در محل درزهای زاویه دار مانند محل تلاقی کف مخزن و دیوار مخزن که به علت اجرای نا همزمان درز ایجاد میگردد از این نوع واتراستاپ استفاده می شود
واتراستاپ کفی : جهت آب بندی تونلهای راه،راه آهن و مترو و… استفاده میگردد.
واتر استاپ ها دارای خواص و مزایای هستند که موجب می شود استفاده از آن ها رواج یابد . در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
تبلیغات
رضا صبوری Offline
#2 ارسال شده : 1399/08/11 04:36:22 ب.ظ
رضا صبوری

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
واتر استاپ، محصولی می‌باشد که جهت آب بندی درزهای اجرائی و انبساطی که در سازه بتنی طراحی شده اند به کار می‌رود. مقاومت شیمیائی در برابر عوامل مهاجم، مقاومت مکانیکی در برابر انواع تنشهای سازه ای، استقرار درست در محل درز در زمان قالب بندی و جوش اصولی دو سر واتراستاپ به یکدیگر موارد مهمی می باشند که در اثربخشی آب بندی این محصولات باید لحاظ گردند.
موارد مهم مؤثر بر قیمت واتر استاپ:

کنترل ابعادی: پهنا، ضخامت و طول واتراستاپ تهیه شده مورد کنترل دقیق قرار گیرد.
کنترل ظاهری: سطح واتراستاپ صاف و عاری از هر گونه لکه های نا همگن باشد و هیچگونه سوراخ و پارگی در سطح و لبه های واتراستاپ مشاهده نشود. واتراستاپ علاوه بر داشتن انعطاف مناسب نباید بیش از اندازه نرم باشد.
بوی واتراستاپ: این بو ناشی از مواد روان ساز در واتراستاپ می باشد که بوی مطبوعی می باشد. استنشاق بوی مواد نفتی حاکی از استفاده از گازوئیل در کامپوند بوده که به منظور ارزان سازی واتراستاپ بکار می رود که علاوه بر نامطبوع بودن، بر خواص و عمر واتراستاپ تاثیر بسیار منفی دارد.
مقاومت شیمیائی: در پروژه هایی که در معرض غلظت بالای عوامل شیمیائی می باشند، لازم است که واتراستاپ مقاومت شیمیائی بالائی داشته باشد. این کنترل توسط آزمایشگاه باید انجام پذیرد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.376 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت