تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

youka Offline
#1 ارسال شده : 1396/03/22 06:52:56 ب.ظ
youka

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 265
مکان: karaj

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
2)اجرای حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای بر روی دیوار با درپوش فلزی به ضخامت کمتر از 2 میلی متر:
در چنین مواقعی یا باید در پوش را سوراخ کرد و ادامه کار را مانند دیوار با درپوش سنگی انجام داد یا اگر تاکید بر سوراخ نکردن درپوش باشد باید از دیوار زیر درپوش مطابق با نکته آخر این مقاله عمل نمود.
3)اجرای حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای با درپوش فلزی به ضخامت بیش از 2 میلی متر:
در این روش اجرای حفاظ شاخ گوزنی بسیار بسیار آسانتر از مابقی روش ها است، به اینصورت که می توان مستقیما حفاظ شاخ گوزنی را بر روی درپوش جوش داد.
4)اجرای حفاظ شاخ گوزنی در شرایط خاص:
در صورتی که بستر اجرای حفاظ معمول نباشد و به صورت خاص اجرا شده باشد مثل کامپوزیت، می توان گفت که تا حدود بسیار زیادی روش اجرا شبیه اجرای حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار با درپوش فلزی به ضخامت کمتر از 2 میلی متر است.
نکته4:
همیشه باید سعی نمود که حفاظ ها تا حد امکان به طول حداقل 4سانتی متر با یکدیگر همپوشانی داشته باشند.
نکته5:
لازم است همیشه حفاظ شاخ گوزنی نزدیک به بیرون یا لبه خارجی دیوار نصب گردد.
نکته6:
در برخی از موارد لامپ هایی به عنوان روشنایی بر روی دیوار تعبیه شده است که در چنین مواقعی چند روش وجود دارد:
1) در صورت امکان برچیدن روشنایی ها می توان مطابق با روش های گفته شده اقدام به نصب حفاظ نمود.
2) در صورت تاکید کارفرما برای حفظ روشنای ها اگر ضخامت دیوار آنقدر باشد که بتوان روشنایی را جابجا کرد ه و به کمی عقب تر انتقال داد به گونه ای که فضای کافی برای نصب حفاظ ایجاد شود میتوان روشنایی را جابجا کرده واقدام به نصب حفاظ نمود. و در صورتی که چنین امکانی وجود نداشته باشد میتوان با ساخت باکس هایی روشنایی را قاب نمود وبر روی این باکس ها، حفاظ را نصب نماییم.این مطلب برگرفته از سایت درب آکاردئونی است .
3) می توان در روش دیگر با برچیدن روشنایی ها جهت فراهم کردن زمینه اقدام به نصب حفاظ شاخ گوزنی نمود و پس از اتمام کار با کار گذاشتن لامپ های LED در تمام طول حفاظ ها روشنایی را ایجاد نمود که اصطلاحا موسوم به نور پردازی حفاظ شاخ گوزنی می باشد.
مزایای نور پردازی:
ایجاد روشنایی
علاوه بر ایجاد روشنایی میتوان گفت نور پردازی حفاظ ها اشاره به تاکید بر امنیت ساختمان دارد که به صورت روانشناختی در اذهان تاثیر می گذارد.در صورت قبول ریسک برای عبور از این حفاظ ها از سوی سارقین با وحود نورپردازی سایه آنها به اطراف منعکس شده وجلب توجه می نماید وبدین صورت هشدار بسیار مناسبی است برای وجود سارقین.
نکته7:
تخلیه آب باران از روی دیوار:
گرچه حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای تولید شده با رنگ الکترواستاتیک درجه یک پوشانده می شوند، با این حال در برخی از موارد به خواسته کارفرما و در کل خالی از لطف نیست اگر برای تخلیه آب باران و ایجاد فاصله بین حفاظ شاخ گوزنی و دیوار چاره ای اندیشیده شود.برای این منظور در مواردی که دیوار با درپوش سنگی است یا دیوار با درپوش فلزی به ضخامت بیش از 2 میلی متر، بهتر است برای ایجاد این فصل از پروفیل 20*40 به صول 20 سانتی متر بعنوان اسپیسر استفاده شود.در صورتی که دیوار با درپوش فلزی و به ضخامت کمتر از 2میلی متر یا دیوار با بستر خاص باشد، باید یک قطعه C شکل ساخته شده از پروفیل 20*40 بعنوان فاصله انداز و همچنین پایه محکم استفاده کرد.



تبلیغات
almassite Offline
#2 ارسال شده : 1397/09/12 11:58:30 ب.ظ
almassite

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12

ساخت انواع حفاظ آکاردعونی تسمه قوطی.......کلی جزعی‌‌‌‌‌......بدون واسطه تولید درب مغازه ........کیفیت بالا.......براق آلات درجه یک سه عدد جاقفل ریل استفاده شده قوطی پنچ در پنچ که موقع باز وبستن بدون کوچکترین سروصدا بسیار شیک جوشکاری شده پیش از بیست نقطه درب آکاردئونی با رنگ کوره ای بدون خش رنگ مورد دلخواه شما همراه با سریعترین زمان نصب وحمل ونصب رایگان درتمام سطح شهر
تولید کننده انواع حفاظ آهنی ساختمان 09126215957
یزدان مرادی Offline
#3 ارسال شده : 1399/07/16 12:26:39 ق.ظ
یزدان مرادی

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 13
مکان: تهران

اسپیسر پلاستیکی باعث محافظت بتن در برابر فرسایش و خوردگی می‌شوند که یکی از مهمترین چالشهای صنعت ساخت و ساز می باشد. بتن پر مصرف ترین ماده مصرفی توسط انسان بعد از آب می باشد. تمام پروژه های عمرانی خرد و کلان، شهری، صنعتی، راهسازی، آب و فاضلابی و… تکیه بر این مصالح دارد، عمر و دوام بتن تعیین کننده بهره وری اقتصادی کل آن پروژه می باشد و حال آنکه ارزش بتن نسبت به کل این پروژه ها درصد ناچیزی به خود اختصاص می دهد.

عوامل مختلفی منجر به کاهش عمر بتن می شود. اجرای بد بتن در اول کار یکی از مهمترین عوامل کاهش دوام بتن می باشد. طرح اختلاط بد بتن، مصالح نامطلوب، اجرای بتن ریزی غیر استاندارد، عمل آوری نامناسب و عدم تنظیم کاور بتن از مهمترین عوامل اجرائی در کاهش عمر و دوام بتن می شوند.

دومین عامل در کاهش عمر بتن، محیط بتن می باشد. هرچه محیط بتن تهاجمی تر باشد، عمر بتن کاهش می یابد. محیط های اسیدی، آلودگی هوا، حضور یونهای کلرید و سولفات در محیط اطراف بتن، سایش ناشی از جریان آب و رسوبات همراه آب، تغییرات دمائی هوا و یخ زدگی بتن عوامل اصلی در استهلاک بتن سخت شده می باشند.

زمانی که بتن با کیفیت پائین تولید شود و با شرایط غیر استاندارد اجرا شود و در محیط خوردنده قرار گیرد بیشترین آسیب و استهلاک را باید انتظار داشت و قطعا این بتن عمر و دوام بالائی نخواهد داشت.
رضا صبوری Offline
#4 ارسال شده : 1400/02/01 02:15:28 ب.ظ
رضا صبوری

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال

اسپیسر، این محصول از جنس پلاستیک است و بر اساس موقعیت مورد نیاز، طراحی می شود. در طراحی این قطعات چند مسئله باید رعایت شود:

محل قرارگیری میلگرد بطوری طراحی شود که میلگردهای هدف به خوبی در آنها قرار گرفته و محکم در آنجا تثبیت شوند.
فاصله سطح بیرونی میلگرد از نشیمنگاه میلگرد بر روی قالب بتن معین بوده و تلرانس قابل قبولی در قطعات تولیدی باشد.
بدنه اسپیسر باید دارای حفراتی باشد تا شیرابه بتن به راحتی از آن عبور کرده و پشت اسپیسر تجمیع رخ ندهد و تمام بخشهای داخلی آن با بتن پر شوند.
ضخامت بخشهای پلاستیکی در حداقل ممکن طراحی شود تا کمترین ضعف را در بدنه بتن ایجاد کند.

ویرایش بوسیله کاربر 1400/02/01 02:16:30 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.130 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت