تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

jodi Offline
#1 ارسال شده : 1396/02/09 04:17:27 ب.ظ
jodi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

نمایندگی تعمیرات جنرال

​نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک به تعمیر محصولات جنرال الکتریک یکی از بهترین تولیدکنندگان کالاهای مورد استفاده در خانه و برندی معتبر برای لوازم خانگی است. نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در همه جای دنیا معروف و در اکثر کشورها محصولات لوازم خانگی اش را به فروش می رساند. مواد استفاده شده در این برند معتبر جهانی به حدی ممتاز است که هر خریداری با خیالی آسوده اقدام به خرید می کند و خریدار سالیان سال می تواند بدون نگرانی از لوازم این برند در خانه بهترین بهره را ببرد.

ویژگی های نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یکی از شاخصه های محصولات جنرال الکتریک بهره گیری از بهترین و تکمیل ترین قطعه ها در ساخت و طراحی آن است به صورتی که هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری حرف اول را می زند همچنین محصولات این شرکت و برند طراحی های چشم نوازی دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در ایران

در ایران نیز این برند و کالاهای ارائه شده آن برندی مشهور و شناخته شده است به صورتی که خانواده های ایرانی دست کم چندین نمونه از لوازم خانگی شان را اختصاص به این برند داده اند و مطابق با سرشماری های صورت گرفته همه مصرف کنندگان کمال رضایت را از این برند و محصولاتش و همچنین از نحوه کارکرد آنها دارند.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک و شرکت ما

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک General Electric شرکت ما نیز با دارا بودن مجوز و پروانه کسب از اتحادیه مرتبط و با کاردان هایی با تجربه و آموزش دیده آماده عرضه هرگونه خدمات و تعمیر و نگهداری انواع کالاهای لوازم خانگی برند جنرال الکتریک هستند.

تعمیر جنرال الکتریک

محصولاتی که شرکت ما از برند جنرال الکتریک را تحت حمایت دارد دربرگیرنده لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، سایدبای ساید، فر، اکرویو می باشد که در این زمینه ها خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات جنرال الکتریک را به بهترین نحوی انجام می دهد پس اگر به دنبال شرکتی مطمئن و متخصص هستند خدمات تعمیر و سرویس و نگهداری محصولات جنرال الکتریک خانه تان را به شرکت ما واگذار کنید.

محصولات جنرال الکتریک

شرکت ما با کمال افتخار آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. در ضمن شرکت ما با ارائه کارت گارانتی خدمات بعد از فروش و نمایندگی محصولات ال جی، بوش، آریستون و سامسونگ و آاگ و الکترولوکس و برندهای دیگر در حال خدمت رسانی می باشد. پس شرکت ما با تامین قطعه های جنرال الکتریک و بقیه برندهای معتبر و همچنین با دارا بودن مهارت و تخصص کافی نسبت به برطرف کردن نواقص و نمایندگی تعمیرات جنرال همیشه در خدمت شما می باشد و با افتخار قابلیت جلب رضایت مصرف کنندگان جنرال الکتریک را دارد و تعمیرات و خدمات آن را انجام می دهد در ضمن ما میتوانیم در کمترین وقت جواب اعتماد شما را جواب بدهیم .

در مورد شرکت جنرال الکتریک و تعمیرات آن چی می دانیم؟

شرکت جنرال الکتریک در ابتدای سده بیستم به وسیله توماس آلوا ادیسون بنیانگذاری شد، این شرکت در حال حاضر در لوییزویل کنتاکی واقع شده و و دفتر مرکزی آن نیز در فیرفیلد، کنتیکت است و در عرصه تولید موتورهای جت هواپیما و راکتورهای اتمی و برترین لوازم خانگی در دنیا پیشگام است.

شرکت جنرال الکتریک را به صورت کلی، چهار قسمت مستقل دربرگرفته است، که هر قسمت به وسیله یک شرکت زیر نظر شرکت اصلی مدیریت می گردد. اسامی این شرکت‌ها، عبارتند از : جی‌ای انرژی، جی‌ای تکنولوژی، جی‌ای کپیتال و جی‌ای هلت‌کر.
منبع: http://www.generalelectricservice.ir/
تبلیغات
parisa98 Offline
#2 ارسال شده : 1399/05/13 12:38:56 ق.ظ
parisa98

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 42
مکان: ایران

گلد سرویس به عنوان قدیمی ترین نمایندگی جنرال الکتریک در ایران تمامی خدمات تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را انجام می دهد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.645 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت