تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

partition Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/01 10:25:13 ق.ظ
partition

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6

گروه طراحان پارتیشن ساز با تکیه بر ابزارآلات وتکنولوژی روز دنیا پارتیشن شیشه ای را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی و اجرا می نمایند.
در صنعت مبلمان اداری بنا به درخواست مدیران فضاهایی با بازتاب نور بیشتر و وسعت دید بالاتر موردنیاز می باشد. از این نوع پارتیشن اصولاً در فضاهای لوکس و مدرن اداری استفاده می شود.
شاخصه این نوع پارتیشن ظرافت، قطر کمتر نسبت به پارتیشن های دیگر، بازتاب هرچه بیشتر نور و وسعت دید بالاتر می باشد.در این نوع محصول از شیشه10میل به همراه فریم استیل و آلومینیوم استفاده می گردد و درب ها به صورت رولینگ نصب می شود که بازشو آن به صورت ریلی می باشد. این نوع پارتیشن را لزوماً تا سقف اجرا می کنند که این امر باعث عایق شدن فضا در برابر صدا و استحکام بالاتر پارتیشن می گردد.
معمولاً پارتیشن های شیشه ای در قسمت کنفرانس و مدیریت مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین برای کنترل دید بر روی آن می توان از طرح های مختلف سندبلاست ، سی ان سی و استیکر بهره برد.
مجموعه پارتیشن سازان با اتکال به خداوند متعال از سال 1379 فعالیت خود را در قالب تولید و اجرای پارتیشن تک و دوجداره و همچنین معماری داخلی فضاهای متعدد اداری و مسکونی در تمامی نقاط کشور آغاز کرد . این مجموعه توانسته است در طول این سالها با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و دانش فنی روز دنیا در زمینه طراحی و اجرای انواع فضاهای اداری ، مسکونی و هتل ها تجارب درخشانی را کسب نماید . سرعت بالا ، دقت کافی و تجربه فراوان این مجموعه موجب گردیده است تا در طول بیش از یک دهه نقش بسیار مهمی در تجهیز فضاهای اداری ایفا نماید . شرح خدمات انجام گرفته توسط این مجموعه به شرح ذیل می باشد.

لینک منبع:پارتیشن شیشه ای پارتیشن ساز
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.799 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت