تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

site22 Offline
#1 ارسال شده : 1395/09/22 02:16:49 ب.ظ
site22

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 18

راه های طبیعی جهت جلوگیری از آنفولانزا
با فرارسیدن فصل پاییز اکثر خانواده ها نگران ابتلای خود و فرزندانشان به بیماری آنفولانزا هستند، برای اینکه به این بیماری مبتلا نشوید کارهای ساده ای می توان انجام داد. بهترین دفاع در برابر بیماری ها یک حمله خوب است. عادت های بهداشتی منظم می تواند یک راه موثر و همیشگی برای جلوگیری از گسترش بیماری های تنفسی مانند آنفولانزا باشد. تمرین کردن این عادت های بهداشتی شما و فرزندانتان را در برابر ابتلا به بیماری ها محافظت می کند. با خانومانه همراه باشید تا برای شما از نکات مهم و راه های طبیعی جهت جلوگیری از آنفولانزا صحبت کنیم.

راه های طبیعی جهت جلوگیری از آنفولانزا

– به صورت مرتب دست هایتان را بشویید. برای شستن دست ها استفاده از صابون های معمولی کافی است. در صورتی که آب و صابون مناسب در دسترس نیست از پاک کننده های الکلی یا ژلی برای این منظور کمک بگیرید. صابون های آنتی باکتریال سطح محافظتی پوست را در مقابل ویروس ها کمی افزایش می دهد. مطالعات نشان داده است که اگرچه شستن دست ها با صابون عفونت های ناشی از ذات الریه را در کودکان زیر ۵ سال تا ۵۰ درصد کاهش می دهد ولی استفاده از صابون های آنتی باکتریال به جای صابون معمولی در نتیجه آن تفاوتی ایجاد نمی کند.

– زمانی که سرفه یا عطسه می کنید برای پوشاندن دهان و بینی به جای استفاده از دست خود از دستمال استفاده کنید. هیچ گاه دست خود را به صورت مستقیم روی دهان یا بینی در هنگام عطسه یا سرفه قرار ندهید. در صورتی که مجبور بودید از بازوی خود برای این کار استفاده کنید.

– دستمال استفاده شده را حتما در سطل زباله بیندازید.

– از تماس دست خود با چشم و بینی و دهان خودداری کنید. میکروب ها معمولا از راه تماس وقتی وسایل آلوده با میکروب را لمس می کنید و سپس دست خود را به چشم و بینی و دهان خود می زنید انتشار پیدا می کنند.

– به کودکان خود یاد دهید که لوازم شخصی خودشان مانند لیوان، ظرف غذا و همچنین لوازم مدرسه مانند مداد و خودکار را با دوستان خود به اشتراک نگذارند.

– اگر شما یا فرزندتان بیمار هستید در خانه بمانید تا ویروس ها به دیگران سرایت نکند. این کار به بهبودی سریع تر شما به خاطر استراحت بیشتر نیز منجر می شود.

– تا جایی که می توانید از تماس نزدیک با افرادی که بیمار هستند بپرهیزید. اگر کودک مهدکودکی یا مدرسه ای دارید از اینکه کودکان و پرسنل آنجا در هنگام بیماری در خانه می مانند اطمینان حاصل کنید. بعضی از مدارس و مهدکودک ها روی این مسئله تاکید خاصی دارند و از پذیرش کودکان بیمار خودداری می کنند. اگر دوست صمیمی و همبازی کودک شما بیمار است از بازی کردن کودک خود با او جلوگیری کنید زیرا سالم ماندن از تاسف خوردن بهتر است.

– به رژیم غذایی خود مواد غذایی ضد باکتری اضافه کنید. این مواد از بدن در برابر باکتری ها محافظت می کنند مانند سیر، زنجبیل و چای سبز که به عنوان مواد غذایی ضد باکتری شناخته می شوند.

– با تمرین کردن عادت های خوب بهداشتی سیستم ایمنی خانواده خود را برای مدت یک سال تقویت کنید. این عادت ها عبارتند از:
۱- از غذاهای کم چرب استفاده کنید، وعده های غذایی خود را به صورتی برنامه ریزی کنید که شامل انواع میوه و سبزیجات تازه، غلات و پروتئین بدون چربی مانند ماهی، سویا و لوبیا باشد.
۲- تا جایی که می توانید از غذاهای طبیعی و غیر آماده استفاده کنید.
۳- سیگار نکشید.
۴- ورزش را به طور منظم در برنامه روزانه و یا هفتگی خود قرار دهید.
۵- در خانواده فعال باشید و فعالیت های سرگرم کننده ای را برنامه ریزی کنید.
۶- استرس خود را مدیریت کنید.

روش های بهبود و درمان آنفولانزا را بدانید.
موقعی که مبتلا به آنفولانزا یا سرماخوردگی شدید باید دوره آن را سپری کنید. کارهایی وجود دارد که می توانید برای کاهش علائم بیماری و تسکین از آنها استفاده کنید.
اگر فرزند شما بیمار است او را به استراحت زیاد و نوشیدن مقدار زیاد مایعات تشویق کنید. ترجیحا برای مایعات از آب و نوشیدنی های بدون کافئین استفاده کنید. نوشیدن زیاد مایعات به آب رسانی به بدن و توانایی مبارزه با عفونت کمک می کند.

نکات دیگری را نیز باید به خاطر داشته باشید:
– غرغره آب نمک برای تسکین گلودرد و بهبود آن کمک زیادی خواهد کرد.
– از دستگاه های بخور برای مرطوب کردن هوا و کمک به بهبود سرفه می توانید کمک بگیرید.
– مطالعات متعدد نشان داده است که قرص های مکیدنی روی ممکن است طول دوره و شدت سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش دهد و همچنین ژل هایی که برای گرفتگی بینی استفاده می شود طول و شدت بیماری را کمتر می کند در حالیکه اسپری های مشابه این کار را انجام نمی دهند. در هر صورت برای مراقبت های بهداشتی و دارویی حرفه ای تر می بایست به پزشک متخصص مراجعه نمایید.
آموزش آشپزی تصویری
کارهای هنری در منزل
آموزش آرایش صورت تصویری
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 3.120 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت