تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iWater Offline
#1 ارسال شده : 1395/09/20 04:32:44 ب.ظ
iWater

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 109

تشکرها: 1 بار
دکتر رابرت یانگ متخصص تغذیه ی سلولی و مولف کتاب معجزه ی pH برای کاهش وزن اشاره دارد که جذب قند خون بوسیله ی گیرنده های مخصوص در سلول های بدن صورت می پذیرد . در بیماری دیابت عدم فعالیت موثر گیرنده ها در محیط اسیدی مشخص شده است . دیابت در شرایطی بوجود می آید که پانکراس یا لوزالمعده توانایی خود را در تولید و ترشح انسولین از دست می دهد . اگر چه درمان موثری برای این بیماری یافت نشده ، اما میتوان با نزدیک نگه داشتن میزان قند خون ، این عارضه را کنترل نمود . آب قلیایی ( آی واتر ) می تواند شرایط محیطی مناسب را در بدن ایجاد نماید که گیرنده های سلولی بهتر عمل کند و به پانکراس کمک کند تا انسولین ترشح نماید .

در ابتدای این مقاله نظر پروفسور دکتر رابرت یانگ در مورد اثراتی که آب قلیایی آی واتر می تواند بر روی بیماران دیابتی داشته باشد توضیح داده شده است در این قسمت نیز توضیح مختصری در مورد بیماری دیابت اورده شده است .
دیابت Diabetes Mellitus))

یک فرد زمانی به بیماری دیابت یا همان Diabetes Mellitus)) دچار می شود که در امر سوخت و ساز بدن اختلالاتی صورت گرفته باشد ، به این معنی که مواد دفعی اسیدی در لوزالمعده جمع شده باشند و در نتیجه هورمون انسولین که نقش اصلی این هورمون پایین اوردن قند خون می باشد به اندازه کافی در بدن تولید نمی شود .

اکثر کسانی که به بیماری دیابت دچار هستند در بدن این افراد سرعت استفاده و سوخت و ساز از گلوکز به سرعت پایین می اید و این امر سبب می شود که قند خون فرد مبتلا به دیابت بالا رود و در صورتی که این نوسانات کنترل نشود و این روند به مدت طولانی ادامه یابد رگ های بسیار ریز موجود در بدن از بین می روند و اعضای مختلف بدن از جمله کلیه و چشم و اعصاب فرد را درگیر نماید همانطور که در آمارها نشان می دهد اکثر بیماران مبتلا به دیابت بدنشان نیاز دارد که به صورت مرتب برنامه دیالیز را داشته باشند .
علامت بیماری :

در روزهای اولیه که فرد دچار بیماری دیابت می شود ممکن است بدون هیچ علائمی باشد و تا زمانی که فرد ازمایش نداده باشد مشخص نمی شود . اما در صورت متوجه نشدن بیمار به مبتلا شدن به این بیماری در زمانی که بعد از مدتی از شروع این بیماری گذشته باشد قند خون فرد مبتلا افزایش می یابد و علائمی نظیر اشتهای زیاد ، پر ادراری ، تشنگی و خستگی فرد را به دنبال دارد .
دسته بندی بیماری دیابت :

بیماری دیابت به دو دسته دیابت نوع 1 و دیابت نوع 2 تقسیم می شود . در دیابت نوع 1 لوزالمعهده میزان کمی انسولین ترشح می کند و یا در بعضی از موارد اصلا ترشح نمی کند ولی در مورد دیابت نوع 2 که تقریبا می توان گفت 90درصد از افراد مبتلا به دیابت به این نوع مبتلا شده اند انسولین در بدن ترشح می شود اما یا میزان انسولین تولیدی کم است و یا بدن قادر به استفاده از انسولین تولید شده نیست .
علل مبتلا شدن به دیابت

از عواملی که سبب می شود تا فرد مبتلا به بیماری نوع 1شود می توان به عوامل ژنتیکی و یا آلوده شدن .بدن به ویروس های خاص نام برد . اما عوامل زیادی وجود دارد که امکان دارد فرد مبتلا به دیابت نوع 2 شود که از جمله می توان به چاقی زیاد ، دیابت بارداری ، عدم تحرک ، فشار خون بالا و ... را نام برد .
درمان بیماری دیابت:

متاسفانه تا کنون پزشکان نتوانسته اند برای بیماران دیابتی راه درمان قطعی را پیدا کنند و بیماران تنها به وسیله رژیم و دارو می تواند قند خونشان را کنترل نمایند چون در صورت متغییر بودن قند خون مشکلات ثانویه ایجاد می شود .
تاثیر اب قلیایی بر روی بیماری دیابت :

پیرو نظر پروفسور دکتر رابرت یانگ ( متخصص تغذیه سلولی) در مورد اثری که نوشیدن آب قلیایی بر روی بیماری دیابت می گذارد ، با نوشیدن منظم آب قلیایی آی واتر و با توجه به اثری که آب قلیایی می تواند بر روی بیماری دیابت داشته باشد از تجمع مواد دفعی اسیدی جلوگیری نماییم و از اثرات جانبی این بیماری روی بدن جلوگیری نمایید

ویرایش بوسیله کاربر 1395/09/20 04:43:27 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.516 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت