تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

aranika Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/25 01:14:05 ب.ظ
aranika

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

کمپانی عطر JOOP! که دو واقع 'یوپ' خوانده می شود، توسط وولفگنگ جوپ در آلمان تاسیس شد. وی نام کمپانی را با حروف بزرگ نوشت و در انتهای آن علامت تعجب افزود تا آن را از نام خانواد‌گی‌اش متمایز کند.
کمپانی JOOP! به تعداد زیاد عطرها در لیست محصولاتش معروف است که اولین آنها مربوط به سال ۱۹۸۷ میلادی ست. هر دو عطر مردانه و زنانه JOOP! از پرفروش‌ترین عطرها شدند و کمک به رشد کمپانی کردند تا امروزه محصولات دیگری همچون عینک نیز تولید کند.
کمپانی JOOP! نام ۳۸ عطر را در لیست دارد که نخستین آن‌ها مربوط به سال ۱۹۸۷ و آخرینشان ساخت سال ۲۰۱۴ است. عطرهای JOOP! با همکاری میشل آلمایراک، سوفی لب، الینور مسنت، بنویست لاپوزا، کریستف ریناد، ورونیک نیبرگ، فرانسیس کوردیجان، لوییس ترنر، کلیس بکر و میشل جرارد ساخته می‌شوند.
همیشه ما بدلایل مختلف در خرید ادکلن و عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی به مشکلاتی برخورد می کنیم :
عدم اطلاع کافی از تنوع محصولات و موجود نبودن کالاهای ارجینال در یک فروشگاه
محدودیت انتخاب از لحاظ زمان بررسی کالا
عدم اطمینان از ارجینال بودن و قیمت مناسب کالا
عدم بسته بندی کالا برای مناسبت ها و زمان های مختلف
دور بودن مسافت فروشگاه و مراکز خرید از مشتری
سایت آرانیکا با هدف ایجاد گسترش ارتباط بین مصرف کننده و فروشندگان معتبر طراحی شده است ، بر این باوریم که حذف واسطه ها و دلالان جزء، ضمن ثبات قیمت در خرید کالا برای خریدار نهایی اطمینان از ارجینال بودن محصول ارائه شده را میسر می سازد .
مهمترین تفاوت آرانیکا با بقیه در این است که متاسفانه اکثر سایت ها و فروشگاهای اینترنتی اصل را بر ارجینال بودن محصول و قیمت مناسب به خریدار می گمارند اما واقعیت این طور نیست ، چرا که محصول یا کالایی ارجینال است که اولا قیمت آن متناسب با کالای ارجینال باشد ( نه بیشتر و نه کمتر ) ثانیاً فروشندگان محصولات باید تضمینی جهت ارجینال بودن و قیمیت مناسب کالا برای مصرف کننده در نظر بگیرند.
آرانیکا به دو صورت زیر تضمین خواهد کرد :
عودت کالا در صورت باز نکردن آن حسب بازه زمانی هفت روزه ( در صورت باز شدن سلفون و جعبه کالا امکان عودت آن میسر نیست ) که می بایست شماره سریال کالا با فاکتور در سیستم مطابقت داشته باشد.
دوم اینکه سایت آرانیکا مجوز نماد اعتماد الکترونیک (در دست اقدام ) از وزارت صنایع و معادن را دریافت کرده است و هدف آرانیکا ایجاد فضای امن جهت تسهیل خرید کالای ارجینال به دست مشتری نهایی است.

لینک منبع:عطروادکلن آرانیکا
http://aranika.com/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 4.236 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت