تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

kenzasanat Offline
#1 ارسال شده : 1402/02/24 12:57:35 ق.ظ
kenzasanat

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

ارت الکترونیکی یکی از اصلی ترین دستگاه هایی است که در شغل هایی با حساسیت بالا به کار می رود زیرا قادر است از بروز خسارات هنگفت جلوگیری نماید. ارت خودپرداز به جهت به وجود آوردن امنیت و حفاظت بالایی که در مقابل مشکلات شبکه برق دارد مورد حمایت مراکز مهمی مانند سرورها، بیمارستان ها، بانک ها، دستگاه های ماینر، تجهیزات نظامی و... قرار گرفته است.
کار این مراکز در اولویت بالایی قرار دارند و جزیی ترین خطای برق کار آن ها را تحت تأثیر قرار خواهد داد. ساخت ارت خودپرداز کمک بسیاری به جامعه بشری است که توانسته محیطی ایمن را بوجود بیاورد تا کلیه افراد بتوانند با هر میزان مبلغی که دارند قدرت خرید ارت الکترونیکی را داشته باشند. اندازه های مختلف و توان های برق مصرفی این دستگاه به شکلی طراحی شده است که می توان آن ها را هم در منزل و هم در مجتمع ها و فضاهای بزرگ به کار گرفت. این ارت ها توانایی جابجایی را دارند و هر زمان که احتیاج به نقل مکان باشد به سرعت این کار انجام خواهد شد. نوع دیگر حفاظت از برق گرفتگی، حفاری چاه ارت می باشد و شرایط خاص خودش را دارد که همیشه در دسترس نیست و شما نمی توانید در شرایط انتقال مکان آن را جابجا نمایید بنابراین دستگاه ارت بهترین جایگزین چاه ارت می باشد. هدف اصلی ارت خودپرداز تخلیه الکتریکی جریان برق از افراد و تجهیزات به زمین است، بروز خطای برق شبکه می تواند موجب صدمه زدن به دستگاه های رایانه ای و الکترونیکی و مخابراتی شود، این آسیب به دلیل حساسیت بالای قطعاتی است که در این دستگاه ها به کار گرفته می شوند. شما با استفاده از یک اتصال زمین ساده می توانید از بروز خسارات جبران ناپذیر جلوگیری نمایید زیرا این خطاها می توانند به راحتی موجب ایجاد اختلال در کارکرد تجهیزات و یا ایجاد آسیب های سخت افزاری در آن ها شوند. مشخصات دستگاه های ارت عبارتند از:
https://kenzasanat.ir/wp-content/uploads/2020/12/ATM_L1_600x600.jpg
• دارا بودن کابل رابط جهت ثابت ماندن بدنه در صفر به روی بدنه فلزی دستگاه های الکتریکی
• تشخیص سریع خطای اتصال بدنه و قطع نمودن سریع برق
• جذب ولتاژهای القایی و جریان ها همچنین قطع کردن سریع برق در زمان زیاد شدن ولتاژ
• ممانعت از ایجاد هرگونه خطایی
• دارا بودن ورودی و خروجی 3 فاز و تک فاز
• دارا بودن خروجی ۱۰ آمپر تا چند صد آمپر
شرکت کنزا صنعت الموت یکی از سازندگان متخصص در زمینه دستگاه های ارت است که دستگاه های ساخت خود را از طریق وب سایت شرکت و یا سایت دیجی کالا به فروش می رساند.
قیمت ارت الکترونیکی وابسته به فاکتورهای گوناگونی است و یکی از این فاکتورها سایز ارت الکترونیکی می باشد که هرچه سایز ارت بیشتر باشد قیمت هم بالاتر خواهد بود. برند، فاکتور دیگری است که در قیمت دستگاه ارت نقش دارد برندهای معتبر به جهت ثابت کردن کیفیت و اعتبارشان دارای قیمت بالاتری می باشند اما اگر دستگاه ارت الکترونیکی را از شرکت های سازنده تهیه کنید قیمتی مقرون به صرفه را خواهید پرداخت همچنین می توانید در برابر مبلغ پایینی که پرداخت کرده اید بهترین کیفیت و متریال را تحویل بگیرید. شرکت سازنده، فاکتور دیگری است که در تعیین قیمت نقش دارد هر شرکت برای ساخت دستگاه ارت از مواد اولیه گوناگونی استفاده می کند به همین دلیل این مورد می توانند در تعیین قیمت ارت تأثیر بسزایی داشته باشد. پس با تهیه دستگاه ارت الکترونیکی و با کمترین هزینه جلوی خسارات هنگفت ناگهانی را بگیرید. اگر به دنبال خرید دستگاه ارت باکیفیت و تضمین شده می گردید می توانید با مراجعه به وب سایت کنزا صنعت الموت محصولات این شرکت را مشاهده نموده و پس از انتخاب سفارش خود را از طریق کارشناسان ثبت نمایید.

ویرایش بوسیله کاربر 1402/02/24 12:58:08 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
assenIron Offline
#2 ارسال شده : 1402/03/03 10:22:46 ب.ظ
assenIron

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

مطلب مفیدی بود . مرسی
سایت آسن مرجع معتبر برای استعلام قیمت آنلاین میلگرد می باشد، جهت مشاهده قیمت روز میلگرد به سایت آسن مراجعه کنید

ویرایش بوسیله کاربر 1402/03/03 10:26:12 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.610 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت