تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

donyabakhshi Offline
#1 ارسال شده : 1400/10/22 01:10:46 ب.ظ
donyabakhshi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

درمان بیماری هایی چون بواسیر، شقاق، کیست مویی و زگیل تناسلی که از دسنه بیماریهای نشیمنگاهی و دردناک هستند، از از دشوار ترین درمان ها است. البته بیشتر افراد اطلاعات دقیق و کاملی نیز درباره این بیماری ها ندارند. همین موضوغ موجب بی توجهی آنها به بیماری شده و سبب بروز نوع حاد بیماری می شوند.
کلینیک نشیمنگاه با معرفی کامل این بیماری و نوع درمان آنها می تواند کمک شایانی به شما در زمینه بیماری های نشیمنگاهی داشته و آن را در یک جلسه لیزر از بین ببرد.
https://clinicjarahi.ir/



طراف ماهیچه های انتهای مقعد که حلقوی شکل هستند رگ هایی وجود دارند که به انبساط و انقباض این عضلات کمک زیادی می کنند، در صورتی که رگ ها تحت فشار متورم و ملتهب شوند اصطلاحا فرد به بواسیر دچار شده است.
اگر بواسیر در مراحل اولیه باشد، درمان با دارو امکان پذیر است. اما زمانی که بواسیر به درجه حاد یا درجه 3 و 4 برسد، استفاده از عمل جراحی لیزر یک امر ضروری است.



شقاق مقعدی یا فیشر یکسری زخم، خراش طولی نواحی مقعد می باشد. این ناحیه که زیر خط دندانه ایبه مقعد می باشد به دلیل داشتن حسگرهای زیاد، حساس بوده و این زخم های سطحی و کوچک، سوزش، درد، تورم و حتی خونریزی زیادی را ایجاد می کند.

کیست مویی که به موی برگشتی نیز معروف است، به پدیده بازگشت موی زائد درون پوست و ایجاد توده، عفونت و درد گفته می شود. این بیماری که از نتایج نشستن های طولانی مدت می باشد، در آقایان رایج تر بوده و از 18 تا 45 سالگی رایج است.

زگیل تناسلی یک بیماری پوستی و عفونی بوده که از به وجود آمدن زگیل بر روی پوست و اندام های تناسلی مانند مقعد، واژن و آلت تناسلی دیده می شود. این زگیل ها دارای علائمی چون سوزش، خارش، ترشح بوده و برآمدگی های پوستی ایجاد می کنند.



https://clinicjarahi.ir/wp-content/uploads/genital-warts-home.jpg

ویرایش بوسیله کاربر 1400/10/22 01:13:16 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
reyhanes7770 Offline
#2 ارسال شده : 1400/10/25 04:14:20 ب.ظ
reyhanes7770

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 195
مکان: تهران

سلام تیپ شخصیتی 8 آناگرام کمکی می کنه؟
nazanin78 Offline
#3 ارسال شده : 1401/03/18 09:57:22 ق.ظ
nazanin78

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

سلام خسته نباشید. من دور مقعدم انگاری یه چیزی بیرون زده الان یعنی من بواسیر دارم ؟؟ اگر بواسیر هست با چه روشی بهتره درمانش کنم
تو رو خدا راهنماییم کنید
cliniczarei Offline
#4 ارسال شده : 1401/06/30 02:43:36 ب.ظ
cliniczarei

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: تهران

اصل ارسال توسط : nazanin78 برو به اراسل نقل قول شده
سلام خسته نباشید. من دور مقعدم انگاری یه چیزی بیرون زده الان یعنی من بواسیر دارم ؟؟ اگر بواسیر هست با چه روشی بهتره درمانش کنم
تو رو خدا راهنماییم کنید



کلینیک زارعی مرکز تخصصی درمان بیماریهای نشیمنگاهی بوده که به تمام روش های درمان آگاهی کامل دارد و نسبت به شرایط بیمار مناسب ترین روش درمان را متخصص علیرضا زارعی انتخاب می کنند.
روزانه تعداد زیادی از بیماران بجز در داخل تهران حتی از شهرستان های مجاور برای درمان به ما مراجعه می کنند و پس از درمان به محل زندگی خود باز می گردند.
همچنین مشاوره آنلاین پیش از مراجعه برای درمان حضوری یکی دیگر از امکانات این کلینیک می باشد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.421 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت