تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

poorchi Offline
#1 ارسال شده : 1399/04/14 07:09:39 ق.ظ
poorchi

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

بلکا چیست؟و قیمت آن چگون محاسبه میشود؟

بلکا یک پوشش دیواری است که برای تزئین منزل و دیوار های ادارات و دکوراسیون بکار میرود.بلکا نوعی پوشش الیاف طبیعی جهت تزئین سطوح است که به نام رومالین و پتینه نیز شناخته می شود, جنس بلکا پنبه سلولز بوده و قیمت آن ارزان تر از رنگ و کاغذدیواری میباشد
بلکا

بلکا (belka) جایگزین مناسب رنگ و کاغذ دیواری، نوعی پوشش سلولوزی با الیاف طبیعی پنبه سلولز می‌باشد که توسط دستگاه‌های مخصوص در ابعاد بسیار ریز خرد شده و سپس با میزان مشخصی از رزین سلولزی وسنگ‌های تزئینی کاملاً مخلوط شده‌است. این پوشش به دلیل برخورداری از مواد اولیه کاملاً طبیعی می‌تواند در فضاهای بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. بلکابرروی گچ، خاک وگچ (شمشه کشی شده)، چوب، فلز، رنگ روغن، سیمان، شیشه و… قابل اجرامی باشد که انواع مختلفی دارد

ازآنجاکه خمیر بلکا توسط آب ایجاد می‌شود، می‌تواند مواد قابل حل در آب موجود در زیرسازی را حل کند، تا جایی که این مواد در طول مدت خشک‌شدن به درون بلکا نفوذ کرده، به ایجاد طبله و تغییر رنگ در پوشش بلکا منجر شود.
سطوح قابل اجرا

سطح آهن سیاه: از آنجا که آهن سیاه به سرعت زنگ می‌زند اکیداً توصیه می‌شود قبل از اجرای بلکا سطح آن با رنگ روغنی پوشش داده شود.
آهن گالوانیزه – شیشه – آلومینیوم: در صورتی که سطح این مواد چرب نباشد محدودیتی جهت اجرای بلکا وجود نخواهد داشت البته جهت سهولت در اجرا می‌توانید خمیر بلکا را کمی سفت تر انتخاب نمایید.
گچ نرمه ـ گچ سفید ـ سیمان نرم: گچ نرمه یا گچ سفید مناسب‌ترین سطوح جهت اجرای بلکا بوده و محدودیتی در اجرای این پوشش وجود نخواهد داشت.
چوب و نئوپان: قبل از اجرای بلکا بر روی چوب و نئوپان لازم است ابتدا سطح آن‌ها با تترونیوم رزین آغشته و سپس خشک شود این موضوع در مورد نئوپان که دارای شبکه فشرده‌ای نیست اهمیت بالاتری خواهد داشت.
سطوح گچ و خاک: تنها مشکل این سطوح خالی بودن دور درب‌ها و پنجره‌ها و همچنین شمشه‌گیری نشدن نبش و کنج‌ها می‌باشد که برای اجرای پوشش بلکا و رسیدن به بالاترین کیفیت و زیبایی لازم است این نواقص جبران شوند.
کنیتکس آبی ( پلاستیک ) ـ رولکس: این پوشش‌ها معمولاً چسبندگی مناسبی به سطح زیرین خود ندارند و همچنین حلال آن‌ها آب می‌باشد لذا با اجرای بلکا بر روی آن‌ها تمام سطح یکجا کنده خواهد شد لذا توصیه می‌شود قبل از اجرای بلکا حتماً سطح این پوشش‌ها به تترونیوم رزین کاملاً آغشته شود یا در صورت امکان تمامی سطوح سست از روی دیوار کنده شوند.
کنیتکس روغنی – رنگ روغنی: اجرای بلکا بر روی این سطوح در صورتی که دارای پوسیدگی نباشند به‌سهولت امکان‌پذیر خواهد بود.
سیمان زبر: تنها مشکل پیش رو در اجرای بلکا بر روی سطوح سیمانی زبر وجود سطح متخلخل و نا تراز آن می‌باشد که موجب می‌شود در هر متر مربع مواد اولیه بیشتری مصرف شود.

قیمت فروش مواد اولیه بلکا
تخفیف ویژه با ما تماس بگیرید
قیمت نصب و اجرای بلکا ( انجام بلکا – بلکا کردن ) با محاسبه مواد لازم برای بلکا و هزینه های جانبی مانند زیرسازی با چسب رزین به ازای هر متر مربع ۸۰۰۰ تومان می باشد.
قیمت هر کیلو بلکا – قیمت فروش مواد اولیه ساخت بلکا مانند پودر بلکا یا خمیر بلکا ۱۰،۰۰۰ تومان است. مواد اولیه مورد نیاز بلکا در بسته بندی های ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی به مشتریان و همکاران گرامی عرضه می شود. ارسال به سراسر تهران و شهرستان های ایران.
قیمت فروش هر کیلو چسب رزین ۳۰،۰۰۰ تومان است.
قیمت نصب و اجرای بلکا با احتساب مواد اولیه
قیمت نصب و اجرای بلکا ( انجام بلکا – بلکا کردن ) با محاسبه مواد لازم برای بلکا و هزینه های جانبی مانند زیرسازی با چسب رزین به ازای هر متر مربع ۷۰۰۰ تومان می باشد.
جهت سفارش بلکا و خدمات نصب در تهران و سراسر ایران با بلکا کاسیت تماس بگیرید.
قیمت گذاری بلکا
برای قیمت گذاری انجام بلکا باید متراژ مربع تمام دیوار ها و سقف را محاسبه کنید و سپس متراژ مربع درب و پنجره ها را از آن کم کنید.
خرده کاری بلکا
حداقل اجرت انجام خرده کاری بلکا ۱۸۰،۰۰۰تومان اســت.
تبلیغات
alborz Offline
#2 ارسال شده : 1400/03/17 10:16:25 ق.ظ
alborz

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 14
مکان: tehran

تشکرها: 4 بار
3 تشکر دریافتی در 3 ارسال
خیلی ها این دغدغه را دارند که آیا واقعا رنگ بلکا به صرفه است؟
اگر خوب به مزایایی که نصب و اجرای پوشش رومالین یا پتینه برای ما و محیط ‌زیست دارد فکر کنیم و با توجه به سرعت اجرا و نصب آن که با کمترین کثیف‌کاری خانه و ساختمان همراه است و مثل رنگ‌های روغنی زمان زیادی برای خشک شدن نیاز ندارد، می ‌توان ادعا کرد که قیمت بلکا چندان زیاد نیست و صرف این هزینه‌ها برای استفاده از آن معقول است. مخصوصا آنکه مثلا خود ماده اولیه رنگ بلکا قیمت چندانی درمقابل رنگ‌های رنگ‌ روغن و کاغذ دیواری‌ها ندارد و تازه حکم عایق صدا و حرارت و انرژی را هم برای ساختمان دارد. درضمن این محصول طول عمر بالاتری هم نسبت به انواع کاغذ دیواری‌ها دارد.
hirad92 Offline
#3 ارسال شده : 1400/04/22 04:11:46 ب.ظ
hirad92

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران

خرید بی واسطه کاغذ دیواری

آلبوم های کاغذ دیواری که در فروشگاه نکست عرضه میشن همه توسط خود این شرکت وارد شدن و در انبار فروشگاه نگه داری میشن. دلیل قیمت مناسب ما همین موضوع هست. آلبوم کاغذ دیواری از کشورهای مختلف داریم بیشتر کاغذ دیواری های ما کره ای هستن مثل آلبوم های کاغذ دیواری فانسی، آرت دکو، آرت نوو، سیل بوت، آرتیسی و تیفانی و همینطور آلبوم کاغذ دیواری کودک و نوجوان.
r.moosavi Offline
#4 ارسال شده : 1400/08/27 12:44:50 ق.ظ
r.moosavi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10

کنیتکس چیست؟ کنیتکس همون رنگ بلکا است؟ من میخوام کنیتکس دیوار حیط انجام بدم. کسی میدونه قیمت کنیتکس دیوار چقدر میشه؟
r.moosavi Offline
#5 ارسال شده : 1400/08/27 12:45:48 ق.ظ
r.moosavi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10

کنیتکس چیست؟ کنیتکس همون رنگ بلکا است؟ من میخوام کنیتکس دیوار حیط انجام بدم. کسی میدونه قیمت کنیتکس دیوار چقدر میشه؟
teorem Offline
#6 ارسال شده : 1400/10/30 07:32:05 ب.ظ
teorem

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10

سلام به همه دوستان

شرکت تئورم در زمینه خانه هوشمند فعالیت می‌کنه و واردکننده و تامین‌کننده محصولات خانه هوشمند اشنایدره


محصولات شامل موارد زیر میشه:

خانه هوشمند اشنایدر

سیستم مدیریت ساختمان

ترموستات‌های اتاقی

کلید هوشمند لمسی

ماژول های خانه هوشمند
شارژر خودروی الکتریکی
شرکت تئورم انرژی ایران
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.175 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت