تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

vilakohsar Offline
#1 ارسال شده : 1400/01/19 12:39:49 ق.ظ
vilakohsar

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 26

حتی در شرایط عادی ، حفظ سقف بالای سر خود از اولویت های اصلی مالی است. اما ویروس کرونا اوضاع را برای صاحبان خانه و رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج کنندگان پیچیده تر کرده است.

میلیون ها آمریکایی نگران این هستند که آیا قادر به پرداخت رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج یا خود نیستند یا خیر ، و همچنین در مورد اینکه آیا دستورالعمل های ماندن در خانه و دستورالعمل های فاصله اجتماعی برای گرفتن وام مسکن دشوار است ، س questionsالات لجستیکی دارند. خانه خود را بفروشند ، یا نقل مکان کنند.

برای بدست آوردن برخی پاسخ ها ، گرو با کریس سالویاتی ، اقتصاددان مسکن در لیست رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج بازار رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج و بن میزز ، بنیانگذار و مدیرعامل Clever Real Estate ، خدمتی که خریداران احتمالی را با بنگاه های معاملات ملکی متصل می کند ، صحبت کرد. میزز همچنین یک بنگاه معاملات ملکی مستقر در میسوری است.

در زیر ، آنها مشاوره خود را در مورد برخی از سوالات متداول در مورد تأثیر Covid-19 بر املاک و مستغلات ، رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج کنندگان و بازار مسکن ارائه می دهند.
1. همه گیری چگونه می تواند بر بازار املاک و مستغلات تأثیر بگذارد؟

سالویاتی می گوید: "فوری ترین تأثیر در بازار مسکن ، توقف تقریباً کلی در فعالیت های متحرک خواهد بود."

میزز موافقت می کند: "در حالی که مردم در جای خود پناه گرفته اند و امنیت شغلی و مالی مردم نامشخص است ، بازار مسکن احتمالاً به شدت کند خواهد شد."

اطلاعات بیشتر از Grow:
اگر نتوانید رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج ماه آینده را پرداخت کنید ، چگونه ممکن است از شما محافظت شود
آیا عضویت Costco هنوز به ارزش 60 دلار سالانه در Covid-19 است؟
چگونه می توان از بررسی محرک خود برای سرمایه گذاری در آینده استفاده کرد
گزارش اخیر هوشمندانه نشان داد بسیاری از افرادی که امسال قصد فروش خانه خود را داشتند در حال عقب رفتن از برنامه های خود هستند. بیش از نیمی از (55٪) صاحبان خانه "که قصد داشتند خانه خود را در 12 ماه آینده بفروشند یا خانه خود را از بازار خارج کردند یا به دلیل Covid-19 لیست فروش را متوقف کردند" ، مییزز می گوید. و در سمت خرید ، از هر 10 نفر 8 نفر "بخاطر شیوع خرید ، خرید خود را به تاخیر می اندازند یا قصد دارند پیشنهادات کم توپ را ارائه دهند".
4:14
چگونه رویای خرید خانه خود را به واقعیت تبدیل کنیم

ویدئو توسط جیسون آرمستو

سالویاتی می گوید ، پس از فروپاشی بحران ، بازار مسکن باید به سرعت برگردد. وی می گوید: "بی ثباتی اقتصادی در حال حاضر ریشه در بازار مسکن ندارد و اصول دراز مدت بازار مسکن به طور اساسی تغییر نکرده است."

سالویاتی می گوید ، اما افراد جوان و کم درآمد می توانند تأثیرات منفی بیشتری را به صورت "رقابت بیشتر برای مسکن ارزان قیمت در بازار رهن آپارتمان در جهانشهر کرج و فروش" مشاهده کنند. و "عدم اطمینان اقتصادی" همچنین ممکن است مالکیت خانه را برای بسیاری از رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج کنندگان هزاره جوان و ژنرال Z بیشتر از دسترس خارج کند. "
2. آیا در حال حاضر خرید خانه یک اقدام هوشمندانه است؟

کارشناسان می گویند که خرید یک خانه با توجه به شرایط عاقلانه است یا نه ، کاملاً به شرایط فردی شما بستگی دارد.

مییزز می گوید: "اگر پس انداز کافی برای پرداخت پیش پرداخت دارید و اگر می خواهید شغل خود را از دست بدهید یا حقوق خود را کاهش دهید ، راحت باشید ، خرید در چند ماه آینده ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد زیرا قیمت ها کاهش می یابد." انتظار دارد که بازار مسکن ظرف 24 ماه بازگردد ، در بدترین حالت ، "بنابراین اگر توانایی خرید آن را دارید ، خرید هنگام قیمت پایین ایده خوبی است."
اگرچه ممکن است در کوتاه مدت قیمت ها پایین بیایند ، خرید آن برای شما فقط هوشمندانه است ، اگر پولتان را حفظ نکنید ، سالویاتی می گوید: "بهتر است هرگونه برنامه خرید خانه را به تأخیر بیندازید تا زمانی که به ثبات مالی خود اطمینان بیشتری داشته باشید." اگر تصمیم دارید خرید خود را به تأخیر بیندازید ، پس انداز خود را مرتباً مرتب و مرتب کنید و در حد بالاترین امتیاز خود باشید ، زیرا بعداً وقتی تصمیم به جستجوی مجدد می گیرید ، هر دو به شما کمک می کنند.
3- همه گیری چگونه می تواند بر توانایی من برای واگذاری وام مسکن تأثیر بگذارد؟

کارشناسان می گویند شیوع ویروس کرونا می تواند گرفتن وام مسکن را دشوارتر کند. میزز می گوید: "برخی از وام دهندگان با افزایش نمرات مورد نیاز FICO و صدور وام مسکن کمتر استانداردهای خود را سخت تر کرده اند."

افرادی که شغل خود را از دست داده اند و یا اختلالی در درآمد خود مشاهده کرده اند ، می توانند احتمال تأمین وام مسکن را کاهش دهند.

بهترین کار این است که هرگونه برنامه خرید خانه به تأخیر بیفتید تا زمانی که به ثبات مالی خود اطمینان بیشتری داشته باشید.
کریستوفر سالویاتی
اقتصاددان مسکن ، لیست آپارتمان ها

سالویاتی می گوید ممکن است کسانی که پیش پرداخت خود را در بازار سرمایه گذاری کرده اند ، ضربه قابل توجهی نیز متحمل شده اند و تأمین وام مسکن را دشوار می کنند.

وی می گوید: "هرکسی پس انداز پیش پرداخت خود را در بورس سهام سرمایه گذاری کرده باشد ، یک درس سخت درباره سرمایه گذاری پول یاد گرفته است که باید در کوتاه مدت به آن دسترسی پیدا کرد."
4- نمی توانم رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج یا وام خود را پرداخت کنم. باید چکار کنم؟

کارشناسان موافق هستند: اگر در پرداخت ماهیانه مسکن خود مشکلی ندارید ، بهترین کار این است که یا با صادرکننده وام خود و یا با صاحبخانه خود در تماس باشید.

سالویاتی می گوید: "بسیاری از مالکان و وام دهندگان هنوز مایل به مذاکره با مستاجر خود هستند." "اگر فکر می کنید در پرداخت قبض های مسکن خود مشکل دارید ، بهتر است در اسرع وقت با صاحبخانه یا وام دهنده تماس بگیرید تا راه حل را امتحان کنید."

برای صاحبان خانه ، ممکن است واجد شرایط تحمل یا تعویق پرداخت باشید ، که می تواند مدتی شما را بخرد. ممکن است رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج کنندگان برای مدت چند ماه در برابر اخراج محافظت شوند ، اما بهتر است با صاحبخانه تماس بگیرید تا ببینید چه کاری می توانند انجام دهند.

مییزز می گوید: "بهترین توصیه این است که در اسرع وقت با صاحبخانه یا مدیر املاک خود تماس بگیرید." "زمان سختی برای همه است و بسیاری از صاحبخانه ها مایلند برای کمک به مستاجر خود ، حتی در صورت عدم الزام ، در توافق نامه پرداخت تغییراتی ایجاد کنند."
5- آیا من در برابر تهدیدات تخلیه یا سلب مالکیت محافظت می شوم؟

پاسخ کوتاه: شاید.

"اگر وام شما توسط دولت فدرال پشتیبانی شود (به عنوان مثال ، Fannie Mae ، فردی Mac) ، در حال حاضر تحت قانون CARES از معافیت از مالکیت معاف هستید. اگر صاحبخانه شما به طور فدرال پشتیبانی شود یا از طریق قانون نیز در مسکن کم درآمد تعیین شده توسط فدرال زندگی کنید ، از تخلیه معاف خواهید شد. "
4:11
اگر به دلیل ویروس کرونا نمی توانید رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج خانه را پرداخت کنید چه باید کرد

ویدیو توسط دیوید فانگ

همچنین بسیاری از شهرها و ایالت ها مجازات تخلیه و سلب مالکیت را مجازات کرده اند ، اما شما باید با دولت محلی خود مشورت کنید تا ببینید چه چیزی در مورد شما صدق می کند. سالویاتی می گوید ، فراموش نکنید که در نهایت ممکن است مجبور شوید هزینه خود را پرداخت کنید.

سالواتی می گوید: "در حالی که بسیاری از آنها توسط این مهلت قانونی محافظت می شوند ، اما هرگونه پرداخت از دست رفته هنوز پس از مهلت مجازات بدهکار خواهیم بود." "بنابراین ، اگر هنوز از نظر مالی قادر به پرداخت رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج یا خود هستید ، بهتر است این کار را ادامه دهید."
6. اگر مجبور باشم در هنگام شیوع بیماری حرکت کنم ، چه نکاتی را باید بخاطر داشته باشم؟

اگر در طی همه گیری مجبور به حرکت نیستید ، احتمالاً بهتر است که ثابت بمانید. اما اگر نمی توان از حرکتی جلوگیری کرد ، سالویاتی می گوید "مهم است که هرچه بیشتر اقدامات احتیاطی انجام شود."

اگر توانایی دارید ، از فناوری به نفع خود استفاده کنید. سالویاتی می گوید: "بسیاری از املاک و سیستم عامل های آنلاین تورهای مجازی و نقشه های سه بعدی را ارائه می دهند ، بنابراین روش های بیشتری برای ارزیابی یک خانه از راه دور وجود دارد." اما او هشدار می دهد که باید مراقب باشید: "تا آنجا که می توانید در مورد ملک تأیید کنید ، زیرا کلاهبرداری های رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج ای بیشتر در بین حرکات دیده نشده دیده می شود."

در مورد حرکت واقعی خود ، شما هنوز هم می توانید نیروهای حرفه ای استخدام کنید - اما ابتدا تحقیق کنید ، میزز می گوید. او می گوید: "شرکت های در حال حرکت" ضروری "تلقی می شوند ، اما بهتر است با تماس تلفنی تماس بگیرند تا بدانند چه کاری انجام می دهند تا در این مدت با احتیاط بیشتری عمل کنند."

"در غیر این صورت ، سعی کنید از جعبه های جدید استفاده کنید ، سفرهای خود را به فروشگاه برای حمل وسایل کوتاه و غیرمجاز نگه دارید و ایمن باشید."

تبلیغات
suite Offline
#2 ارسال شده : 1402/05/17 04:10:35 ب.ظ
suite

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 15

اجاره سوئیت در کرج یکی از گزینه های عالی برای مسافرانی است که می‌خواهند در این شهر اقامت داشته باشند. از نظر موقعیت مکانی، کرج دسترسی راحتی به کردان و تهران دارد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.144 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت