تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

livesheep Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/06 11:43:31 ق.ظ
livesheep

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

قیمت دام زنده را با توجه به شرایط بازار و این که هر دام یا گوسفند زنده از چه نژادی می باشد، تعیین می کنند و تعیین کردن این قیمت ها را کارشناسان دام انجام می دهند. معمولا در هر مکانی که دام زنده عرضه می شود، سایر دام های زنده دیگر نیز داد و ستد می شوند به عنوان مثال، انواع بره ها، گوساله ها و گاو های شیر ده و نر هم در این مکان ها معامله یا داد و ستد می شوند. باید به این نکته اشاره کرد که دام هایی را که در این مکان ها می خواهند به فروش برسانند، همگی را قبل از فروش تحت معاینه ی دامپزشکان قرار می دهند و تنها در صورتی که سالم باشند، به آن ها تاییدیه های سلامت را ارائه می کنند و سپس به فروش می رسانند. در طول سال برخی از روزها وجود دارند که خرید دام زنده در این روزها مورد توجه بیش تری قرار می گیرد. به همین دلیل بسیار عادی است که قیمت دام زنده نیز در این روز های سال با روزهای عادی سال فرق داشته باشد و گران تر باشد. برای درک بهتر این موضوع ایام نزدیک به عید قربان را در ذهن خود تصور کنید که خیلی ها در این ایام طبق رسم هر ساله ای که دارند باید در این روز یکی یا تعدادی گوسفند زنده و یا یک نوع دام زنده دیگر را برای قربانی کردن، خریداری کنند.

به طور کلی باید بگوییم که خرید و فروش گوسفند به دلیل منافع بسیار زیادی که برای انسان دارد بیش تر از خرید و فروش هر حیوان اهلی دیگر می باشد و در میان انواع دام این گوسفند زنده است که بیش ترین حجم خرید و فروش را به خودش اختصاص داده است. البته ناگفته نماند که بسیاری از خرید هایی که در این زمینه انجام می شود محدود به یکی دو عدد دام زنده نیست. به عبارت دیگر خیلی ها هستند که می خواهند کار دامداری و پرورش گوسفند زنده را آغاز کنند و باید ده ها گوسفند خریداری کنند اما باید در هنگام خرید گوسفند برای دامداری به نکاتی توجه کرد.
تبلیغات
animalvilage20 Offline
#2 ارسال شده : 1398/12/20 07:48:43 ب.ظ
animalvilage20

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

asal021 Offline
#3 ارسال شده : 1400/01/03 08:07:55 ب.ظ
asal021

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

لازم است برای خرید دام زنده به نکات بهداشتی بسیار دقت کنید و گوسفند یا دام زنده ی بهداشتی و سالم خریداری نمایید. مرکز 20 دام ازائه دهنده انواع دام و گوسفند زنده با قیمت مناسب می باشد. از مزایای این مرکز می توان به سالم بودن و بهداشتی بودن دام و گوسفندان آن اشاره نمود. شما می توانید از طریق این سایت به راحتی و به صورت اینترنتی اقدام به سفارش دام زنده نمایید.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.258 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت